Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Pogovor s prodajalcem
-
Dnevnik guruja24.11.2015
Pogovor s prodajalcem
Če se ukvarjate s prodajo, s prodajo po telefonu, potem priporočam ogleda spodnjega videa.
izvedeli boste kako je moj gost iz prodaje nič v prvem mesecu, postal v drugem mesecz najboljši v svojem podjetju.
Tudi vi lahko postanete super prodajalec z upoštevanjem preprostega nasveta iz tega webinarja.
In še nekaj ... po ogledu tega videa boste imeli voljo in motivacijo! Garantirano.
- Cena ni pomembna!
-
Dnevnik guruja23.11.2015
Cena ni pomembna!
Ljudje nismo racionalna bitja. Cena še zdaleč ni tako pomembna pri naših nakupnih odločitvah, kot si to nekateri mislijo.
Tudi, če lahko popolnoma enak izdelek, ali storitev kupimo ceneje, to pogosto ne bomo naredili.
Draga ali poceni elektrika čisto enako strese ...