Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Slepo ali z dvema prstoma?
Lisac Marketing Ekspres
14.04.2015

Slepo ali z dvema prstoma?

 

To besedilo tipkam slepo, s hitrostjo 55 znakov na minuto. Brez napak.

Zakaj? Ko sem bil še na fakulteti, sem vložil nekaj denarja in časa v tečaj slepega tipkanja. Od takrat sem napisal približno 1200 člankov, 11 knjig in gore tekstov za moje stranke. Če ne bi znal slepo tipkati, bi napisal manj in porabil bi več časa.

Podobno je v prodaji. Če vi ali vaši prodajalci ne vložite dovolj časa in denarja – da, brez investiranja se ne zgodi nič – v razvijanje veščine, ki se imenuje prodaja, boste prodali manj, čeprav se boste še tako trudili.
Pravo razmerje med učenjem in akcijo? Odvisno od panoge, ampak vsaj 25 % učenja in razmišljanja!

Če želite pred košnjo dodatno nabrusiti svojo koso oziroma primerjajmo raje moje seminarje in delavnice z motorno kosilnico, imam za vas pravo orodje.

Izboljšamo lahko vašo metodo, s pomočjo katere boste pridobili več najboljših strank. To so stranke, kise ne pogajajo za ceno, ki ubogajo, ki kupijo, so hvaležne in vas priporočajo.

 

Sindikalno razmišljanje?
Lisac Marketing Ekspres
09.04.2015

Sindikalno razmišljanje?

V državnih službah, pa tudi sicer v mnogih drugih, se je uveljavilo nekaj, kar imenujem sindikalno razmišljanje.

Gre pa takole: »Dlje časa delam v neki službi, v nekem poslu, višja plača mi pripada in več privilegijev si zaslužim.«

Podjetniki seveda vemo, da je takšno razmišljanje napačno, samomorilsko in da tisti podjetniki, ki tako razmišljajo, prej ali slej bankrotirajo.

»Sindikalno« razmišljanje je skrajno škodljivo!

Naj pojasnim. Z izobraževanjem in svetovanjem se ukvarjam že 26 let. Sem marketinški guru, slovenski predavatelj leta, dvakrat najboljši predavatelj na Gea College, predaval sem v 13 državah, delal sem vsaj v 20 različnih panogah, na svojih delavnicah in seminarjih sem imel več udeležencev kot kateri koli drug slovenski predavatelj, verjetno imam svetovni rekord po številu udeležencev na enem samem seminarju (4000 na seminarju leta 2008 v Hali Tivoli) glede na število ljudi v državi.

Lahko zdaj mislim, da mi pripada višja plača ali določeno število strank samo zato, ker sem guru, in da je samo po sebi umevno, da mi bodo stranke plačale več, ker imam že 26 let svetovalsko-predavateljske dobe?

Napačno! Napačno!

Takoj, ko podjetniki začnemo razmišljati, da nam nekaj pripada, da smo si s preteklim delom nekaj zaslužili za vedno, je naše mišljenje zmotno. Kupci imajo namreč kratek spomin. In če se prenehamo ukvarjati z marketingom in prodajo, nas bodo prej ali slej zapustili.

Podjetniki smo v igri, ki se nikoli ne konča. Če prenehamo igrati, izgubimo. Nič nam ne pripada, vse si moramo zaslužiti. 

na vrh