Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Hemingway
Lisac Marketing Ekspres
12.12.2014

Hemingway

Hemingway in prodajna besedila

Verjetno ste že prebrali kakšno Hemingwayevo literarno delo.

Vsekakor smo za tega ameriškega pisatelja že vsi slišali.

Danes se nahajam v njegovi hiši na Key Westu na Floridi. In da ne bom hvalil samo tukajšnjega sončnega in toplega vremena, reciva še kakšno besedo o marketingu in prodaji. Saj to najbrž tudi pričakujete od mene … :)

h1

V hiši znanega pisatelja.

Hemingway je postal svetovno znan pisatelj zaradi svojskega sloga. Znan je njegov dialog z Williamom Faulknerjem.

Faulkner: »Hemingway has never been known to use a word that might send a reader to the dictionary.«

Hemingway: »Poor Faulkner. Does he really think big emotions come from big words? He thinks I don't know ten-dollar words. I know them all right. But there are older and simpler and better words, and those are the ones I use.«

Da je mogoče z malo in s preprostimi besedami veliko povedati, je dokazal s povedjo, ki jo boste prebrali v nadaljevanju. Cilj je bil s čim krajšo povedjo povedati celo zgodbo. Preberite, kaj je ustvaril Hemingway:      

For sale: baby shoes, never used.

Dobra novica za vse nas, ki nikoli ne bomo tako dobro pisali, je ta, da za uspeh v prodaji kreativnost ni najbolj nujna.

Nujno pa je uporabljati prave besede!

In poiskati orodje, s katerim si olajšamo delo. Ker želimo hitre rezultate.

h2

V tej sobi je Hemingway napisal večino svojih knjig.

Za vas imamo odlično novico. Novost – orodje, s katerim boste vi in vaši prodajalci prodali več, obstaja. Že nekaj tednov.

h3

 

Smešno?
Dobre knjige
11.12.2014

Smešno?

Pred 3 leti sem se uvrstil v finale na tekmovanju za Standup komika leta. Pripravljal sem se tako, da sem svoj 7-minutni nastop vsaj delno ponovil približno 100-krat. Nekajkrat sem se posnel in potem gledal posnetke. Nato sem se z menedžerjem znanih slovenskih standup komikov zmenil za 4 nastope v manjših dvoranah. Šele potem sem si upal nastopiti v finalu pred približno 400 ljudmi.

alesstandup

Bil sem še kar smešen, vendar ne dovolj za zmago.

Standup komiku, ki ni smešen, se ljudje preprosto ne smejijo. 

Prodajalcu, ki uporablja napačne besede, se prav tako ne smejijo. Kupijo pa tudi ne. In to utegne biti precej drago.

Pošteno odgovorite: Imate kakovostne izdelke in storitve? Se splača kupovati pri vas? So vaše stranke zadovoljne z vami?

Verjetno ste trikrat odgovorili pritrdilno. Kako to, da potem pri vas ne kupuje več ljudi? Je možno, da jih s svojim nagovorom, z besedami, ki jih uporabljate vi in vaši prodajalci, ODŽENETE?

V prodaji je veliko odvisno od tega, kdo ste, kaj prodajate, kakšna je vaša ponudba. Potem pa pridejo na vrsto prave besede. Če uporabite prave besede, prave stavke, boste garantirano prodali več.

Predstavljajte si, da obstaja orodje, s katerim lahko hitro in enostavno določite prave besede za prodajo vaših izdelkov in storitev.

Takšno orodje res obstaja in je novost v naši založbi. Komplet priročnika, delovnega zvezka in delovnih kartic, s pomočjo katerega ne boste nikoli v zadregi glede besed, ki jih boste vi ali vaši prodajalci izgovorili pred potencialnimi strankami.

Govorimo o pisani in izgovorjeni besedi.

besedeprodajajo

Z uporabo tega orodja boste hitro povečali učinkovitost svojih prodajnih nagovorov. Garantirano. Postanite lastnik tega dragocenega kompleta še danes. Investicija se vam bo povrnila že pri prvi dodatni prodaji. 

 

na vrh