Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Hemingway
-
Lisac Marketing Ekspres12.12.2014
Hemingway
Hemingway in prodajna besedila
Verjetno ste že prebrali kakšno Hemingwayevo literarno delo.
Vsekakor smo za tega ameriškega pisatelja že vsi slišali.
Danes se nahajam v njegovi hiši na Key Westu na Floridi. In da ne bom hvalil samo tukajšnjega sončnega in toplega vremena, reciva še kakšno besedo o marketingu in prodaji. Saj to najbrž tudi pričakujete od mene … :)
V hiši znanega pisatelja.
Hemingway je postal svetovno znan pisatelj zaradi svojskega sloga. Znan je njegov dialog z Williamom Faulknerjem.
Faulkner: »Hemingway has never been known to use a word that might send a reader to the dictionary.«
Hemingway: »Poor Faulkner. Does he really think big emotions come from big words? He thinks I don't know ten-dollar words. I know them all right. But there are older and simpler and better words, and those are the ones I use.«
Da je mogoče z malo in s preprostimi besedami veliko povedati, je dokazal s povedjo, ki jo boste prebrali v nadaljevanju. Cilj je bil s čim krajšo povedjo povedati celo zgodbo. Preberite, kaj je ustvaril Hemingway:
For sale: baby shoes, never used.
Dobra novica za vse nas, ki nikoli ne bomo tako dobro pisali, je ta, da za uspeh v prodaji kreativnost ni najbolj nujna.
Nujno pa je uporabljati prave besede!
In poiskati orodje, s katerim si olajšamo delo. Ker želimo hitre rezultate.
V tej sobi je Hemingway napisal večino svojih knjig.
Za vas imamo odlično novico. Novost – orodje, s katerim boste vi in vaši prodajalci prodali več, obstaja. Že nekaj tednov.
- Smešno?
-
Dobre knjige11.12.2014
Smešno?
Pred 3 leti sem se uvrstil v finale na tekmovanju za Standup komika leta. Pripravljal sem se tako, da sem svoj 7-minutni nastop vsaj delno ponovil približno 100-krat. Nekajkrat sem se posnel in potem gledal posnetke. Nato sem se z menedžerjem znanih slovenskih standup komikov zmenil za 4 nastope v manjših dvoranah. Šele potem sem si upal nastopiti v finalu pred približno 400 ljudmi.
Bil sem še kar smešen, vendar ne dovolj za zmago.
Standup komiku, ki ni smešen, se ljudje preprosto ne smejijo.
Prodajalcu, ki uporablja napačne besede, se prav tako ne smejijo. Kupijo pa tudi ne. In to utegne biti precej drago.
Pošteno odgovorite: Imate kakovostne izdelke in storitve? Se splača kupovati pri vas? So vaše stranke zadovoljne z vami?
Verjetno ste trikrat odgovorili pritrdilno. Kako to, da potem pri vas ne kupuje več ljudi? Je možno, da jih s svojim nagovorom, z besedami, ki jih uporabljate vi in vaši prodajalci, ODŽENETE?
V prodaji je veliko odvisno od tega, kdo ste, kaj prodajate, kakšna je vaša ponudba. Potem pa pridejo na vrsto prave besede. Če uporabite prave besede, prave stavke, boste garantirano prodali več.
Predstavljajte si, da obstaja orodje, s katerim lahko hitro in enostavno določite prave besede za prodajo vaših izdelkov in storitev.
Takšno orodje res obstaja in je novost v naši založbi. Komplet priročnika, delovnega zvezka in delovnih kartic, s pomočjo katerega ne boste nikoli v zadregi glede besed, ki jih boste vi ali vaši prodajalci izgovorili pred potencialnimi strankami.
Govorimo o pisani in izgovorjeni besedi.
Z uporabo tega orodja boste hitro povečali učinkovitost svojih prodajnih nagovorov. Garantirano. Postanite lastnik tega dragocenega kompleta še danes. Investicija se vam bo povrnila že pri prvi dodatni prodaji.