Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
-
Dnevnik guruja26.09.2017
Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
Laura Unuk je danes osvojila naslov mladinske svetovne šahovske prvakinje. Ponosen, ker Laura pozna in igra našo podjetniško igro Firma Kids (www.firmakids.com).
- Beer Bulli
-
Dnevnik guruja26.09.2017
Beer Bulli
Tokrat sem pomagal pri prenovi kombija. V posnetku sta tudi vsaj dva marketinška nasveta - tudi o tem, kako pravilno postaviti ceno.
- Naš kuža in koze
-
Dnevnik guruja09.05.2017
Naš kuža in koze
Naš kuža in koze
Naš kužek je svoje poznanstvo s kozami začel precej nesrečno. S smrčkom se je dotaknil električne mreže, s katero so ograjene koze. Bolečino je povezal s temi »čudnimi živalmi«, ki so pred kratkim prišle k hiši. Koz se je bal, niti na 10 metrov se jim ni upal približati.
Kako sem rešil težavico?
Na povodcu sem ga pripeljal h kozam in poskrbel, da se jim je približal. Vajo sva nekajkrat ponovila in pri kozah ostala vsakič malo dlje. Poskrbel sem tudi za to, da je bilo srečanje intenzivno in se je na koncu že igral z njimi.
Ko se je pogosteje in dlje časa intenzivno družil s kozami, se jih ni več bal. Nasprotno, postale so njegove prijateljice.
Morda kakšen namig za prodajalce?
Če želite kaj prodati, pomaga, če pridete v bližino strank. Če pride do osebnega kontakta, morate biti s stranko pogosto v stiku. Pomaga tudi, če je stik intenziven, če se vi ukvarjate s stranko in stranka z vami.
- Pogovor s prodajalcem rekorderjem
-
Dnevnik guruja01.09.2016
Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to uspelo, kaj se lahko iz njegovega primera naučimo vsi, ki se ukvarjamo s prodajo in marketingom? Kliknite in poglejte posnetek.
- Naredili so mi dan!
-
Dnevnik guruja06.06.2016
Naredili so mi dan!
S to sliko me je po delavnici razveselila ekipa Celjskega Sejma,
Lep je delati z motiviranimi ljudmi dobre volje.
- Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
-
Dnevnik guruja27.12.2015
Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
Na Facebooku sem prejšnji teden opazil zanimiv video. V posnetku lahko prvo minuto gledamo levinjo, ki opazuje ogromno čredo gnujev. Gnuji tečejo dobesedno nekaj centimetrov pred njenim lačnim gobcem.
Levinja »agresivno čaka« in se ne more odločiti, katero žival bi zagrabila. Potem pa se od nikoder pojavi lev in upleni prvo žival, ki mu pade pod kremplje.
Lev ni »agresivno čakal«, temveč je, ko je videl, da ima priložnost, takoj ukrepal.
Pa vi? Ste bolj podobni levinji ali levu? In kaj, če se vaša konkurenca obnaša kot lev?
Sam veliko delam s prodajalci in povem vam, da mnogi izvajajo strategijo »agresivnega čakanja na klic stranke«, namesto da bi se aktivno lotili prodajanja. Mnogi podjetniki izvajajo strategijo »agresivnega čakanja na boljše čase«, namesto da bi ukrepali.
Za vse, ki imate dovolj »agresivnega čakanja«, sem pripravil nekaj posebnega. Brezplačno 4-urno delavnico (vrednost 250 evrov, vendar za vas vstopnine ni – samo hitro, brez agresivnega čakanja, se morate prijaviti), na kateri vam bom povedal in pokazal, kako lahko v letu 2016 zaslužite dodatnih 1.000 evrov mesečno.
Bi vam dodatnih 1.000 evrov dobička mesečno prišlo prav?
Seveda.
Govoriva o dodatnem dobičku v vašem poslu, v vašem podjetju, v dejavnosti, ki jo že opravljate.
Za vas imam predavanje, delavnico, uporabne nasvete, vaje, brezplačno bogato gradivo.
Kdaj?
8. 1. 2016, v Smeltu, na Dunajski 160, v Ljubljani. Med 9.00 in 13.00.
Odlična priložnost za vse, ki se znate hitro odločiti in niste pristaši »agresivnega čakanja«.
Na delavnici vam bom pokazal pot do dodatnih 1.000 evrov mesečnega dobička v vašem poslu. Garantirano. Ker vem, da vam bo dodatnih 12.000 čistega v letu 2016 še kako prav prišlo, se veselim srečanja z vami.
- Pogovor s prodajalcem
-
Dnevnik guruja24.11.2015
Pogovor s prodajalcem
Če se ukvarjate s prodajo, s prodajo po telefonu, potem priporočam ogleda spodnjega videa.
izvedeli boste kako je moj gost iz prodaje nič v prvem mesecu, postal v drugem mesecz najboljši v svojem podjetju.
Tudi vi lahko postanete super prodajalec z upoštevanjem preprostega nasveta iz tega webinarja.
In še nekaj ... po ogledu tega videa boste imeli voljo in motivacijo! Garantirano.
- Cena ni pomembna!
-
Dnevnik guruja23.11.2015
Cena ni pomembna!
Ljudje nismo racionalna bitja. Cena še zdaleč ni tako pomembna pri naših nakupnih odločitvah, kot si to nekateri mislijo.
Tudi, če lahko popolnoma enak izdelek, ali storitev kupimo ceneje, to pogosto ne bomo naredili.
Draga ali poceni elektrika čisto enako strese ...
- Glengarry Glen Ross & Aleš Lisac
-
Dnevnik guruja03.10.2015
Glengarry Glen Ross & Aleš Lisac
Ob 20. obletnici podjetja Lisac & Lisac predstavljamo novo formo predavanja (in tudi gledališča):
"Predavanje se dopolni z dramo in drama se dopolni s predavanjem"Predstava Slovenskega mladinskega gledališča Glengarry Glen Ross in predavanje mag. Aleša Lisca
Za uvod 40 minut predavanja marketinškega guruja: Prodaja, najdonosnejši posel na našem planetu:
- umazani prodajni triki največjih prevarantov in kako jih uporabiti v poslu;
- ali se prodajalec rodi ali se naredi;
- razlike med najuspešnejšimi 4 % prodajalcev in preostalimi, ki komaj zaslužijo za stroške;
- v čem se ponudba prodajalke ljubezni za 50 € razlikuje od tiste za 5.000 € na uro;
- zakaj je težko biti šef prodajalcem in zakaj je biti prodajalec tudi tako težak poklic.
Predavanju sledi predstava Glengarry Glen Ross, po kultnem besedilu Davida Mameta, v režiji Vita Tauferja in izvedbi igralcev Slovenskega mladinskega gledališča.
Vsebina predstave bo elegantno, nazorno, prepričljivo dopolnila vsebino predavanja, saj prav tako govori o prodaji.
In ne samo o prodaji. Gre za boj. Gre za to, koga je več v hlačah. Za bliskovite, energične, eksplozivne misli prodajalcev. Ko jim prodaja teče kot po maslu. In tudi ko jim ne ...
Ura in pol zabavnih, grenko-smešnih, ostrih dialogov, ob katerih ne le uživamo, temveč se lahko tudi kaj naučimo.
- Če narediš napako ...
-
Dnevnik guruja22.09.2015
Če narediš napako ...
Volkswagen boss admits the firm was dishonest in using software to rig emissions tests http://t.co/PKdzWwzhYX https://t.co/Pm4Rqr5W3R
— BBC Business (@BBCBusiness) September 22, 2015Če že narediš napako, je pošteno priznanje vseeno najboljši odgovor.
- Za avtobusom na marketinški izlet
-
Dnevnik guruja15.03.2015
Za avtobusom na marketinški izlet
Ob 20-letnici podjetja Lisac&Lisac bom pripravil poseben, neponovljiv seminar za 48 udeležencev, kar je za en poln avtobus. In odpeljali se bomo na 4-dnevni izlet. Ogledali si bomo nekaj zanimivih podjetij, obiskali prijetne kraje, izbrano jedli in pili. Predvsem pa se bomo večino časa pogovarjali o poslu, marketingu in prodaji. Če imate kakšen predlog, kam bi radi šli, ali če ste med resnimi kandidati za 4-dnevno marketinško potovanje, mi to, prosim, napišite v komentar. Kmalu vas bom obvestil o datumu, izbrani destinaciji in drugih podrobnostih. Skratka, če ste za bus-marketinško turo s svojim gurujem, se mi oglasite.
- Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 12. november 2014
-
Dnevnik guruja13.11.2014
Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 12. november 2014
Vloga za Emo, zgodba o filmu. Revija Kužek in Mucek. Najmočnejše marketinško orožje, odgovori na vaša vprašanja ...Poglejte oddajo!
- Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 17. september 2014
-
Dnevnik guruja18.09.2014
Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 17. september 2014
Tokrat imam v oddaji dva gosta, Ambroža Cevca in Mateja Špeharja. Ampak to seveda še ni vse ... :)Poglejte oddajo.
- Spomenik korupciji
-
Dnevnik guruja16.09.2014
Spomenik korupciji
V našem bloku so pred časom zamenjali ploščice pred vhodom. Stare ploščice so res popokale, potrebna je bila zamenjava. Vendar so stare ploščice zamenjali z novimi, neprimernimi, smrtno nevarnimi.
Prejšnji teden se je starejši gospod skoraj ubil, prizor pred vrati je bil takšen.
Kako smo lahko lastniki dovolili, da so nam podtaknili smrtno nevarne in seveda večkrat preplačane ploščice? Kako to, da nam ploščic takoj, ko smo vsi ugotovili, da mokre drsijo bolje kot led v Hali Tivoli, niso zamenjali, temveč so samo na steno prilepili dva velika napisa »Pozor, spolzka tla«?
Odgovor je seveda jasen in ga poznajo vsi, ki vedo, kako delujejo male, dobro organizirane skupine, ki upravljajo z denarjem velike množice slabo organiziranih in nevednih lastnikov.
Verjetno veste, kakšni so običaji v poslu upravljanja z zgradbami. Skupinica sama izbere dobavitelje in si od vsakega posla vzame provizijo. Pravilnejša beseda za provizijo v tem primeru je kraja. Ker gre denar za provizijo iz žepov lastnikov, ki seveda nikoli ne bi pristali na kaj takšnega …
Poleg »provizije« je tu še en problem. Skupinica ljudi, ki odloča, običajno izbere izvajalca, ki ni niti najboljši niti cenovno ugoden. Izberejo tistega, ki jim je pripravljen dati največ. Našega denarja – denarja lastnikov.
Lastniki smo, po domače povedano, ovce, in to lepo strpno prenašamo … Pustimo, da nas vsakič posebej ostrižejo in ne naredimo ničesar. Ker smo slabo organizirani, ker ko se neka vsota razdeli na 96 delov, na posamezni položnici niti ni več tako visoka, ker nimamo časa in imamo vsak še veliko svojih skrbi in dela …
In tu delamo veliko napako. Pri takšnih »majhnih« stvareh se vse začne. Vsi vemo, da nas kradejo, a kljub temu ne naredimo ničesar, da bi to preprečili.
V zgodovinskih knjigah beremo, da je ta ali ona velika civilizacija propadla zaradi korupcije … Korupcija je možna, ker večina nič ne naredi in ker je preveč vpletenih. V vsakem bloku je kakšen koordinator, ki je na plačilni listi organizatorja celotne koruptivne verige, kakšna snažilka, hišnik. In še kdo … Oni in njihovi šefi – pravi organizatorji so zajedalci, pijavke, ki mirno srkajo naš težko prisluženi denar. Redno, mesečno. Leta in leta.
In ko gredo res predaleč, ko s svojim početjem ogrozijo zdravje in življenje ljudi, (spet z našim denarjem) izobesijo napis: »Pozor, spolzka tla«.
Koliko časa bomo običajni ljudje dovolili, da nas kradejo in ogrožajo skupinice dobro organiziranih kriminalcev? Primer takšnih združb lahko najdemo v bankah, energetiki, zdravstvu itn. Vse to jim uspeva, ker imajo informacije, ki jih običajni ljudje ne razumejo, ali pa oni trdijo, da jih ne razumemo. Bankirji nas prepričujejo, da bi vse propadlo, če jim ne bi dali naslednje milijarde, če ne damo naslednjih nekaj sto milijonov v TEŠ, bo tudi vse propadlo, če bomo reformirali zdravstvo, bomo ostali brez zdravstva, nas prepričujejo. V resnici pa gre vedno za ohranjanje polnih korit, pri katerih se ti »strokovnjaki« napajajo. Politikov, seveda niti ne omenjam, oni nas za nekaj novih oblek, čevljev in dobro plačo v Bruslju prodajo v celoti …
Vse pa se začne pri tako majhnih stvareh, kot so spolzka tla pred našim/vašim vhodom v stolpnico. Ker molčimo, na koncu plačamo polno ceno.
- Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, maj 2014
-
Dnevnik guruja15.05.2014
Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, maj 2014
Telefon je močno prodajno orodje. Vendar morate biti v dobri formi, če želite biti uspešni.Kaj pravite na 11 minut brezplačnih nasvetov o telefonski prodaji iz ust človeka, ki vodi ekipo dvesto prodajalcev, ki mesečno opravijo 100.000 pogovorov s Slovenci?
Ja, tega se ne splača zamuditi!
Ogled prijazno svetujem vsem, ki želite prodati več. Med drugim boste tudi izvedeli, katera fraza v telefonski prodaji preverjeno vedno deluje …
V oddaji, ki je bila na TV Vaš kanal predvajana včeraj zvečer, boste izvedeli še kopico drugih koristnih nasvetov. Kot bi gledali 30-minutni seminar o marketingu in prodaji. Vabljeni k ogledu.
- Mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje!
-
Dnevnik guruja14.05.2014
Mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje!
Z mrežnim marketingom sem se prvič srečal leta 1989. Vodil sem prodajo v 3 mrežnomarketinških podjetjih v treh državah, leta 1995 sem napisal 3 knjige o tem področju.
Vendar sem šele prejšnjo soboto, na 15. obletnici delovanja enega izmed slovenskih mrežnomarketinških podjetij dojel, da ta posel ne bo nikoli tako velik, kakor nekateri mislijo, da bo. Verjetno je bilo v dvorani okoli 300 navdušenih ljudi. Večina starejših od 50 let. Ni v vseh mrežnomarketinških podjetjih tako, v nekaterih prevladujejo ženske, v drugih moški, v tretjih starejši, mlajši …
Skratka, dvorana je bila polna entuziastov. Vsi verjamejo v svoje izdelke in poslovno priložnost. Vsi si z veseljem vzamejo čas za izobraževanje, za sestanke. Vsi radi pridejo na oder in pred 300 ljudmi povedo svojo zgodbo. Ne bojijo se nastopanja v javnosti. Vsi ploskajo in se iskreno veselijo uspeha svojih sodelavcev. Čudovito vzdušje.
Sedaj pa primerjajmo to vzdušje z običajnimi podjetji. Kot veste, sem osebno šolal že več kot 80.000 ljudi. V 13 različnih državah. Junija bom na ta spisek dodal še 14. državo, saj grem na predavateljsko turnejo po Češki (v Pragi bom predaval prvič) in Poljski. Pogosto šolam zaposlene v podjetjih po naročilu direktorja. Zaposleni pa niso vedno navdušeni, da morajo na seminar, sploh če je zunaj delovnega časa. Pritožujejo se nad kakovostjo izdelkov podjetja, ki jim daje plačo. Tarnajo, da imajo previsoke cene, nekateri celo pravijo, da bi še sami raje kupili pri konkurenci. Zaposleni sovražijo šefa, svojim sodelavcem ne privoščijo pohvale ali napredovanja.
Kako je to mogoče? V mrežnomarketinških podjetjih vlada prijetno vzdušje, vsi verjamejo v izdelke, ki jih prodajajo, in vsi so zadovoljni, pa kljub temu nikoli ne bo postal prevladujoči način prodaje.
Kakšno je moje novo spoznanje?
Na tem svetu velja »pravilo 80/20«.
Zanj ste zagotovo že slišali, a čisto preprosto povedano, to na primer pomeni, da 80 % svojih oblačil v omari praktično nikoli ne oblečete, večino časa nosite samo 20 % oblačil, ki jih imate. Če ponovno uporabimo taisto formulo, ugotovimo, da tudi teh 20 % oblačil ne nosite enakomerno, temveč 4 % oblek nosite še pogosteje kot druge.
V prodaji je podobno. Če ima podjetje 100 prodajalcev, jih 20 izmed njih ustvari 80 % vsega prometa.
In zakaj mrežni marketing ne bo množičen posel?
Ker je na tem svetu premalo kakovostnih ljudi, da bi to lahko bil množičen posel!
Od 100 ljudi jih ima morda 20 dovolj volje, znanja, želje, da se sploh lotijo česa novega. Največ štirje od stotih imajo voljo, znanje, željo in vztrajnost, da jim res uspe. En sam odstotek je tistih, ki zares izkoristijo vse svoje sposobnosti, ki se ne pustijo motiti in na koncu ustvarijo veliko zgodbo.
Ker ni dovolj pridnih, prijaznih, motiviranih, sposobnih ljudi, mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje.
Ali to pomeni, da se z mrežnim marketingom ne splača ukvarjati? Nikakor ne. Pomeni samo, da so vam vsa vrata odprta na stežaj, samo če želite biti med opisanimi 20 %, 4 % ali 1 %. Samo želeti si morate dovolj, delati in vztrajati morate. Dobra novica je tudi ta, da konkurenca res ni huda, večina ljudi preprosto nima volje, da bi sama odločala o svojem uspehu, da bi sama poskrbela za svojo neodvisnost.
Spoštovanje do vseh, ki so pridni, vztrajni, prijazni, motivirani.
*fotograjije iz Calivitine slavnostne konference in večerje ob 15. letnici delovanja
- Obisk v Steklarni Hrasatnik
-
Dnevnik guruja13.05.2014
Obisk v Steklarni Hrasatnik
Danes sta moja sinova špricala šolo. In to zaradi mene. Ob 9.00 sem ju vzel iz šole in ju odpeljal v Steklarno Hrastnik. Ker so v Steklarni imeli dan odprtih vrat.
Odločil sem se, da je za sinova dobro, če vidita, kako se izdelujejo kozarci, steklenice, vaze … In tudi, da vidita, kako izgleda pravo delo v proizvodnji. Sam sem si zelo dobro zapomnil teden dni obvezne prakse, ko sem v takratni Iskri delal vijake. Opis tovarne je eno, če vse vidiš v živo, pa nekaj drugega.
No, sinova sta bila navdušena, naredili smo nekaj fotografij, v razredu pa bosta sošolcem poročala o našem današnjem obisku. Vsekakor sta se veliko naučila in še dolgo ne bosta pozabila današnjega ogleda. Jasno jima je tudi, kako se delajo izdelki iz stekla.
Med ogledom je mlajši sin izrekel tudi tale stavek: »Tati, a ni delat tukaj mal naporno? Pa tud vroče in hrupno je …«
En sam takšen obisk otroka nauči več kot desetkrat prebrana stran v učbeniku. Sedaj vesta, kako nastajajo kozarci.
- Ulični prodajalec
-
Dnevnik guruja12.05.2014
Ulični prodajalec
Med prvomajskimi prazniki smo bili s skupino podjetnikov na marketinškem križarjenju po Sredozemlju. Že tretjem po vrsti. Gre za kombinacijo marketinških predavanj in uživanja na križarjenju.
Med postankom v Atenah sem se zagovoril z gospodom, ki ga vidite na spodnji sliki.
Govori angleško, francosko, italijansko, grško, nemško. Ko je bil star 17 let, so se s starši (Grki) vrnili iz Kanade v Grčijo in od takrat do danes je njegova naloga stati pred lokalom in v lokal vabiti mimohodeče sprehajalce.
Pri svojem poslu je zelo uspešen. Tudi naša družina se je posladkala prav v »njegovem« lokalu. Opazoval sem ga pri delu in ga vprašal, v čem misli, da je skrivnost njegovega uspeha. Kljub hudi konkurenci je kar dobro polnil lokal, ki ni bil nič posebnega.
»Kaj mi je povedal super ulični prodajalec s 33 leti izkušenj?«
Ko sem ga vprašal, od česa je odvisno, ali bo nekdo sprejel njegovo vabilo ali ne, je povedal, da je pomembno troje:
· Energija. Če verjameš vase, če si poln entuziazma, to mimoidoči opazijo in začutijo.
· Veliko je odvisno od pravilne izbire. Pravi, da se je sčasoma naučil ugotoviti, ali je nekdo že jedel, pravkar popil kavo ali pa še išče pravi lokal. Skratka, z večletnimi izkušnjami izostriš nos za potencialne stranke.
· Pomemben je prvi stavek, nagovor, pristop. Zanimivo je, da on k vsem pristopa s kupom razglednic v roki. Razglednice, na katerih je naslikan lokal, so samo nekaj, kar pritegne pozornost, nekaj, s čimer si kupi sekundo ali dve, da lahko začne pogovor.
Torej, prava izbira ciljne skupine, vera vase in dober prvi stavek. Nič revolucionarnega na prvi pogled. Ampak po 33 letih vaje je vse videti enostavno. Pri profesionalcih je na videz vse lahkotno, enostavno.
Vem, da tudi v vašem podjetju prodajate. Včasih bolj, včasih manj uspešno. Vsak dober prodajalec rad prisluhne nasvetom, ki mu lahko pomagajo z manj dela prodati več.
»Šef je na splošno zadovoljen z učinkom prodajalca, čeprav je pripomnil, da je bil v času, ko smo posneli to sliko, prodajalec še malo pod planom.«
Pogosto so tudi mnenja šefov in prodajalcev različna. Prodajalčev šef (močnejši možak na sliki) mi je povedal, da je prodajalec kar dober, ampak da je danes malenkost pod planom. Da se mora še malo bolj potruditi … Zveni znano, kajneda?
Če ste odločeni prodati več, in to z manj dela, imam za vas pravi način. Še posebej za tiste, ki pri prodaji kdaj pa kdaj v roke vzamete telefon in pokličete potencialno ali stalno stranko. Si predstavljate, kaj bi bilo, če bi samo za 15 % povečali učinkovitost svojih prodajnih klicev?
Ja, je možno, in to lahko naredite zelo hitro. Kliknite tukaj.
- Editor's pick
-
Dnevnik guruja31.03.2014
Editor's pick
Pravkar mi je Matej Golob posredoval mail z naslednjo vsebino:
"Hi Matej and Dan!
Exciting news- we've chosen Aleš Lisac's talk to be one of the TEDx Talks Editor's Picks for this week. You can find the Editor's Picks on the TEDx Talks sit here: http://tedxtalks.ted.com.
We encourage you to let as many people know about this as possible via your website, blog, listserv, Facebook, Twitter or even Instagram accounts. And please do follow us on Twitter - @TEDx and Instagram - @TEDxEvents.
Again, congratulations! Keep up the great work and I look forward to seeing more from TEDxLjubljana in the future.
Best,
Asia"Priznam ponosen. Če še niste pogledali posnetka mojega govora, ga lahko vidite tukaj.
- Vzemite si 3.06 minute za ogled tega videa!
-
Dnevnik guruja03.01.2014
Vzemite si 3.06 minute za ogled tega videa!
Tale mail mi je danes poslal (in vsej svoji listi po celem svetu) prijatelj Drayton Bird:
Can you spare 3.06 minutes to improve your selling?
Then I have a video for you.
It will make you laugh, because the man has actually worked as a stand-up comedian.
But he is also a brilliant marketer.
This story is not about him, though. It is about someone who took money off him ... and how they did it.
Listen carefully. Play it twice. Make notes.
You will pick up some priceless lessons.
About how people sell. How they buy. About lowering price. Who really makes the decisions. What you are really selling.
And more, including a Masterclass in how to present.
All in just over 3 minutes.
Amazing.
Here you go.
Best,
Drayton - Недорогое постельное белье в Киеве
-
Dnevnik guruja02.01.2014
Недорогое постельное белье в Киеве
Хорошая хозяйка знает, насколько важно выбрать правильные постельные принадлежности. Ваше настроение, а порой и здоровье, может зависеть от того, какой будет комплект белья у вас на кровати. На качественных простынях, с легкостью засыпаешь, а утром проснувшись, чувствуешь себя отдохнувшим.
- Kako vsaj trikratno povečati svojo produktivnost?
-
Dnevnik guruja08.12.2013
Kako vsaj trikratno povečati svojo produktivnost?
Kako vsaj trikratno povečati produktivnost 8-letnega sina, ki dela domačo nalogo?
Enostavno.
Iz njegove okolice odstranite vse moteče dejavnike, kot so igrače, računalnik, Ipad, televizor, pes itn.
Otrok enostavno ne bo in ne more narediti domače naloge, če je prižgan televizor ali če se ima možnost zamotiti s čimer koli od prej naštetega.
Se strinjamo?
Podobno je z mano in vami. Če se lotimo pomembnega dela in imamo vključen Facebook, elektronsko pošto, prižgan radio, če se hkrati pogovarjamo s sodelavcem … bomo na koncu za nalogo porabili trikrat več časa in še kakšno napako bomo naredili.
Današnji nasvet?
Poskrbite, da bo vaše okolje zagotavljalo, da boste lahko produktivni. Kdor dela več stvari naenkrat, nobene ne dela zavzeto in osredotočeno. Tudi od branja tega zapisa boste imeli veliko več, če je bilo njegovo branje vaša edina zavestna dejavnost v zadnjih nekaj minutah.
- Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, november 2013
-
Dnevnik guruja14.11.2013
Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, november 2013
Na Facebooku sem dobil komentar, da je to moja najboljša oddaja do sedaj. Ne vem, preverite. :)
Iz vsebine:
- intervju z Luko Kogovškom
- kako do moža, žene na spletu
- kako prodajati dražje
- koliko denarja kdo dobi od javnih inštitucij
- kaj se lahko naučimo o prodaji od gasilcev
- Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, september 2013
-
Dnevnik guruja12.09.2013
Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, september 2013
Iz vsebine septemberske oddaje:
- kako napolniti Piranski in kateri koli drug trg z zadovoljnimi ljudmi.
- državno prvenstvo v ležanju na plaži
- pravi marketinški strokovnjaki testirajo, primer star več kot sto let - Claude Hopkins
- kako na internetu do zaslužka z dejavnostjo, ki vas itak veseli
- kdo ima več moči v prodaji in zakaj je to pomembno
- je koruza ženskega ali moškega spola
- najboljša marketinška knjiga vseh časov za vas brezplačno
- Intervju z Mojmirjem Kovačem - ugotovili boste, da ste najboljši! Ma, kaj naj vam rečem, poglejte oddajo, sploh intervju z Mojmirjem. Potem pa v akcijo. Zmagajte!
- Kako do ekskluzivnega vabila na mojo novo marketinško delavnico?
-
Dnevnik guruja23.07.2013
Kako do ekskluzivnega vabila na mojo novo marketinško delavnico?
V začetku septembra bom izvedel ekskluzivno marketinško delavnico (predvidena datuma sta petek, 13., in sobota, 14. september). Dva termina za dve izvedbi iste delavnice. Na delavnici bomo delali na primerih izdelkov in storitev udeležencev, dodal pa bom tudi svoje primere. Skratka, zelo praktično usmerjena delavnica. Nekaj kritično pomembnih tem, ki jih bomo obdelali (tudi vi se nam lahko pridružite):- Zakaj bodo ali pa ne bodo kupili vaš izdelek ali storitev?
- Kako prodati po višji ceni, kot prodajate sedaj?
- Kako ugotoviti, ali se bo vaš novi izdelek/storitev prodajal/a?
- Kako izbrati pravi način prodaje, prave načine komuniciranja?
- Koliko vložiti v marketing in prodajo in kako ugotoviti, koliko je najmanj potrebno?
- Zakaj se splača za stranko plačati več, kot plačuje konkurenca?
- Prava resnica o »start up gibanju«, Kickstarterju, Indiegogo in podobnih platformah.
- Glavna tema – psihologija prodaje: od česa je najbolj odvisno, ali bodo kupili vaš izdelek/storitev. Kako to zanesljivo ugotoviti?
- Zakaj so nekatere restavracije polne, druge skoraj prazne?
- 4 preizkušeni modeli za kreiranje novih izdelkov/storitev, poslovnih idej.
- 13 vprašanj in odgovorov, s katerimi boste takoj kreativno izboljšali svoj izdelek/storitev ali pa ustvarili nekaj novega, dobičkonosnega.
- Vnaprej pripravljen komentar Aleš Lisca o vseh poslovnih idejah udeležencev (ki jih bom prej dobil po pošti in skrbno proučil).
- Vprašanja in odgovori v živo.
Dodali bomo še kakšno temo. Delavnica bo intenzivna, gre za priložnost, ki vam lahko spremeni življenje ali poslovanje vašega podjetja.Vaša investicija, cena?
Delavnica je zastonj.
Vendar pa vabilo prejmete samo tisti, ki boste kliknili na to povezavo in z najmanj 29 dolarji podprli moj projekt, s katerim želim uspeti tudi v tujini. V zadnjem času svetujem samo podjetjem, ki so izvozno usmerjena. Pa ne zato, ker bi si to želel. Očitno so to edina podjetja, ki si v tem trenutku moje svetovanje lahko privoščijo. Tudi naše podjetje se širi na svetovno tržišče. Naš projekt na platformi Indiegogo je samo eden od korakov v tej smeri. Za uspeh bo potrebnega veliko dela, veliko poskusov, zato vas prosim za podporo tega projekta.
Zakaj se vam splača sodelovati?
- Ker boste prejeli vabilo na ekskluzivno delavnico, o kateri sem govoril zgoraj (aprila letos smo razprodali delavnico, na kateri nihče od 146 udeležencev ni dobil popusta. Tokrat bosta vsebina in format drugačna, vrednost septembrske delavnice je najmanj 250 evrov + DDV). Za vas bo vstop prost.
- Ker boste dobili svoj izvod namizne družabne igre Firma Kids.
Hvala in upam, da se vidimo jeseni. Delavnice ne bom ponovil, tudi snemali je ne bomo. Ekskluzivne informacije za vas, ki razumete, ki želite pomagati in ki ste ugotovili, da se takšne priložnosti ne splača izpustiti. Še enkrat povezava na projekt. Če se vam bo kje zataknilo, če imate kašno dodatno vprašanje, me pokličite na 080 1509 ali na mobitel 040 771077.
Več o igri Firma Kids boste izvedeli v tem videu:
- Zakaj bodo ali pa ne bodo kupili vaš izdelek ali storitev?
- Častim za rojstni dan in osebna prošnja
-
Dnevnik guruja22.07.2013
Častim za rojstni dan in osebna prošnja
Častim za rojstni dan in zelo osebna prošnja!
Kmalu (27. 7.) bom imel rojstni dan. Devetinštirideseti. Saj ne morem verjeti … Za rojstni dan sem si tokrat zaželel darilo. Ampak se spodobi, da tudi častim, kajneda? Zato imam za vas lepo darilo in prošnjo. Oboje pa bo zavito v marketinški nasvet in pomembno informacijo, ki jo poznajo samo v bolj zaprtih marketinških krogih.
Torej na kratko:
Kaj imam za vas?
Brezplačno celodnevno marketinško delavnico. Častim tudi napitke. Število prostih mest je resno omejeno, zato se vam bo splačalo reagirati hitro. Za vas pa imam tudi naš novi izdelek – izobraževalno družabno igro Firma Kids po posebni ceni! Kaj si želim za darilo?
Pripravil sem projekt, s katerim prodiramo na svetovne trge. In potrebujem vašo pomoč. Investirajte 29 evrov v zabavno izobraževalno namizno igro Firma Kids, katere redna cena je 50 evrov, vi pa jo lahko dobite za samo 29 evrov. Ampak … naročilo morate izvesti preko največjega svetovnega mednarodnega "Crowdfunding portala" - Indiegogo.com. Zakaj?
Saj veste, ljudje neradi zahajamo v prazne restavracije. Tudi pri uveljavitvi novih projektov v tujini na platformah, kot sta kickstarter ali indiegogo, zelo pomaga, če se hitro pojavi nekaj deset ali nekaj sto podpornikov projekta. Potem zadeva lahko steče sama od sebe. Ker ljudje kupujejo tisto, kar se dobro prodaja, tisto, kar kupujejo tudi drugi …Prosim vas, da se pridružite prvim podpornikom, ki bodo podprli angleško verzijo našega izuma.
V zahvalo se boste lahko brezplačno udeležili celodnevne marketinške delavnice, ki jo bom v celoti vodil jaz. Dobili boste angleški (lahko pa tudi slovenski) izvod izobraževalne igre Firma Kids, in to samo za 29, namesto za 50 evrov. Poštnino tudi častimo mi! Zakaj si želim to darilo, kaj boste imeli vi od tega? S tem izdelkom želimo uspeti v tujini. V oktobru bomo razstavljali na največjem sejmu namiznih iger v Evropi, ki je vsako leto v Essnu. Uspešna promocija projekta na indiegogo nam bo pomagala pri prodoru na tuje trge. Vi pa boste za vedno ostali v mojem spominu kot »ustanovni« član, kot nekdo, ki je podprl projekt na začetku. Igra se sicer v Sloveniji odlično prodaja, pravkar gremo v prvi ponatis, ampak tokrat me Slovenija ne zanima. Želimo narediti svetovno zgodbo.
Za majhno investicijo, ki vam bo prinesla cenejši izdelek in brezplačno marketinško delavnico, ste lahko del te zgodbe. Obljubljam vam, da se bom za vas na delavnici še posebej potrudil! Več o delavnici vam pošljem v naslednjem mailu.
Če želite, lahko o tem poveste svojim prijateljem. Hvala in prijazen pozdrav.
- Predebele ste pri nas nezaželene!
-
Dnevnik guruja02.07.2013
Predebele ste pri nas nezaželene!
Pred leti sem na tem blogu že pisal o diskriminaciji strank. Pametni podjetniki ne bodo svojih izdelkov in storitev prodajali komur koli. Stranke moramo zelo pazljivo izbrati.
Če ne izbiramo strank, imamo na koncu opraviti s tečnimi strankami, ki zahtevajo vedno nižje cene.
Zadnji odmeven svetovni primer diskriminacije strank so si privoščili pri podjetju Abercrombie&Fitch. Direktor podjetja je izjavil, da njihova oblačila ne bodo na voljo v XXL številkah.
Ker enostavno nočejo videti debelih strank v svojih trgovinah in ker jim nočejo prodati svojih izdelkov.
Primer diskriminacije je že osebje, ki je v teh trgovinah zaposleno. Luštne mlade punce in mišičasti mladeniči. Žena mi je rekla, da je tam vedno užitek kupovati.
Pravično?
Diskriminacija v poslu je nujna. Če želimo ugoditi vsem, ne bomo ugodili nikomur.
Zakaj podjetniki ne bi smeli odločati o tem, komu bomo prodali in komu ne? Če ne drugačna, pa cenovna diskriminacija obstaja že od nekdaj. Z višjimi cenami odženeš nekatere in pritegneš druge. Prepričan sem, da ima direktor A&F prav. V njihove trgovine tisti, ki jih tam nočejo videti, ne bodo hodili. Tisti, ki tam (lahko) kupujejo, pa so verjetno še bolj zadovoljni, ker vedo, da ta oblačila niso za vsakogar …
Seveda pa vsaka takšna poteza povzroči upor in ljudje se postavijo na eno ali drugo stran.
Na eni strani sovražniki, na drugi pa kupci, ki še raje kupujejo.
- Переработка и вывоз макулатуры в Киеве
-
Dnevnik guruja29.06.2013
Переработка и вывоз макулатуры в Киеве
Для целлюлозно-бумажной промышленности широко известная макулатура, а в терминологии охраны окружающей среды – отходы из бумаги и картона, является одним из основных видов сырья.
- Dobil sem sina!
-
Dnevnik guruja12.06.2013
Dobil sem sina!
Tole se je zgodilo na današnji dan, natančno pred 11 leti ...
Ob petih popoldne je zazvonil telefon. Na ekranu mobilnega telefona se je izpisalo ime »Natalie«. Na klic sem odgovoril takoj, čeprav sem bil sredi pomembnega sestanka.
Zakaj? Iz vsaj dveh razlogov:
1. Natalie je moja žena;
2. Natalie sem zjutraj peljal v porodnišnico in od takrat se mi ni več oglasila.
Če že prvi razlog sam po sebi ne bi bil dovolj, da se nemudoma oglasim, pa je bil drugi razlog 100% garancija, da klica ne bom spregledal in se bom takoj oglasil.
Kaj mi je Natalie povedala? Kaj natančno je rekla?
Rekla je: »Ali ga slišiš?«
V ozadju sem slišal nežen jok dojenčka.
Sam sem odgovoril: »Slišim.«
Natalie pa: »Ne boš vprašal, ali je fantek ali punčka?«
No, potem sem le vprašal, ali je vse v redu, in tudi izvedel, da sem dobil sina.
Zakaj vam vse tole pripovedujem, saj gre vendar za brezplačne marketinške nasvete?
Ker se v tem mojem pogovoru z ženo skriva pomembna marketinška lekcija! Na ženin telefonski klic sem odgovoril iz dveh razlogov:
1. ker osebo, ki me je klicala, poznam, ji zaupam in ker se njenih klicev veselim;
2. ker sem vedel, da mi bo povedala nekaj POMEMBNEGA.
Kaj mislite, ali je sploh pomembno, katere besede je uporabila, ko mi je sporočila novico. Namesto vprašanja: »Ali ga slišiš?«, bi lahko rekla tudi:
a) dobil si sina;
b) fantek je;
c) rodila sem, sin je;
d) itd.
Ne glede na to, s katerimi besedami bi mi sporočila novico, bi razumel. Ne glede na to, katere besede bi izbrala, bi poslušal.
Nauk? Vaše stranke vam bodo prisluhnile, če boste izpolnili dva pogoja:
1. poskrbeli za to, da bodo potencialne stranke vedele, kdo ste oziroma bodo poznale vaše podjetje. Če ste jim tudi všeč in če vam zaupajo, toliko bolje.
2. povedati jim morate nekaj takšnega, kar je za vaše stranke presneto pomembno. Če jim boste imeli povedati kaj pametnega, vas bodo slišale. Če bodo stranke vnaprej vedele, da jim boste povedali nekaj zanje koristnega, vam bodo 100% prisluhnile.
Izpolnjevati morate oba pogoja in potem sploh ni važno, katere besede boste uporabili. Poslušale bodo. Domača naloga: napišite nekaj, kar vaše stranke zanima, napišite nekaj, kar je zanje tako pomembno, da sporočila ne bi želele preslišati niti v sanjah. Povejte stranki nekaj tako pomembnega, kot je meni danes povedala moja žena. Kaj boste torej povedali svojim strankam? Sporočilo v slogu »Pridite k nam in nam pustite nekaj svojega denarja«, že dolgo ne zadošča več. Bolj se boste morali potruditi.
- Znanje v škatli
-
Dnevnik guruja30.05.2013
Znanje v škatli
Z bratom sva dolga leta razmišljaja in razvijala tale izdelek.
Družabna namizna igra s pomočjo katere otroci in malo večji otroci razumejo poslovanje podjetij.
Zabavno in poučno.
Če vas zanima zgodba o tem izdelku, na katerega sem zelo ponosen, kliknite na ta link.
Spletna stran, kjer lahko izveste še več je www.firmakids.com.