Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Nemogoče
Marketing
Komentarji:   2 23.01.2007
Nemogoče

Veste, zakaj sem najuspešnejšo slovensko marketinško delavnico vseh časov poimenoval »Nemogoče«?
Nemogoče

Veste, zakaj sem najuspešnejšo slovensko marketinško delavnico vseh časov poimenoval »Nemogoče«?

Ker se vsaj sprva večina podjetnikov, direktorjev in odgovornih za marketing na moje čisto preproste predloge za povečanje prodaje in dobička odzove z začudenim izrazom na obrazu in stavkom: »Nemogoče, to pa pri nas ne bi delovalo!« Tisti, ki jih uspem prepričati, da vsaj poskusijo, vidijo, da sem imel prav, ostali pa še naprej živijo v zmoti. Kot je nekoč rekel Hennry Ford: »Če misliš, da je mogoče, ali če misliš, da je nemogoče – v obeh primerih imaš prav.«

Nedavni primer. Na vsaj 12 svojih predavanjih sem publiki zastavil vprašanje: »Kdo od vas je že ponovil dopust na istem kraju, drugače povedano, kdo od vas je vsaj dva poletna ali zimska dopusta preživel v istem kraju, istem hotelu, apartmaju? Običajno okoli 70% slušateljev dvigne roko. Z mojo sofisticirano anketo sem torej ugotovil, da se ogromna večina Slovencev rada vrača tja, kjer so se imeli fino.

In ker sem jaz tudi marketinški svetovalec, sem upravi ene od turističnih agencij predlagal, da vsem gostom zadnji dan dopusta ponudimo možnost po ugodni ceni kupiti počitnice v istem hotelu še za naslednji dopust. Brez tveganja za gosta seveda – če se premisli, nič hudega. Odgovor uprave: »Nemogoče, ne bi šlo, to je preveč komplicirano.«

Potem jim še povem primer ameriškega turističnega podjetja, ki vsako leto 30 in 70% gostov zadnji dan dopusta prepriča, da kupijo aranžma za naslednje leto. In spet odgovor: »Nemogoče, ne bi delovalo, problem s partnerji, z rezervacijami … kdo ve, kakšne bodo cene drugo leto, pa kdo bo to naredil, pa komplicirano je, pa prepozni smo, da s tem začnemo …«

No, potem, pa še naprej znižujte cene … Problem mojih nasvetov je le ta, da ne delujejo, če jih človek samo bere ali posluša. Treba je tudi kaj narediti …

Prvi korak do zanesljivo boljšega marketinga, do večjega zaslužka, je torej udeležba na delavnici Nemogoče, drugi pa akcija. Več o delavnici na http://www.delavnicanemogoce.com

Dodaj komentar


Komentarji:

25.01.2007 @ 09:56 miran
Nemogoče, je mogoče...

Hennry Ford je imel prav, njegova misel še vedno drži in bo držala... Je pa on sam tudi dejal, da: ''Lahko naredimo avto v katerikoli barvi, dokler je ta barva črna.'' Prvi Fordi so bili samo črni :)
11.02.2007 @ 22:51 natalie
bo že držalo, da je volja najpomembnejša
na vrh