Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Niso plačevali davkov
Moji predniki so bili dobri prodajalci. Cesarja Friderika III. so prepričali, da jim je pustil prodajati, ne da bi morali plačevati davke. Kako? Nemški ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kako med 4% najboljših prodajalcev?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 12.01.2020

 Draga kolegica, dragi kolega,

 Ste pripravljeni slediti mojemu programu, če vam obljubim dramatični napredek v vašem znanju in učinku na področju prodaje?

 Končni rezultat 90-dnevnega programa?

 Znali boste izbrati prave kupce (tiste, ki odločajo o nakupu, imajo željo, denar in potrebo), jim na pravi način predstaviti svoj izdelek ali storitev, pravilno voditi vso komunikacijo in upravljanje s strankinimi pričakovanji – vse od prvega povpraševanja do sklenjene prodaje –, se pravilno odzivati na najrazličnejše ugovore in na koncu prodati.

 To so ključne veščine najboljših prodajalcev, ki jih je v vsaki panogi samo nekaj.

 Po zaključnem 90-dnevnem programu boste garantirano med njimi. Program je primeren za vse vrste prodajalcev, vodje prodaje, podjetnike. Izvajamo ga tudi v podjetjih.

 Več o programu boste našli na tej povezavi.

 Lep pozdrav, Aleš


Dodaj komentar


na vrh