Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Marketinška formula za povečanje prodaje
-
MarketingKomentarji: 0 21.08.2018
Kdaj ste nazadnje uporabili to preizkušeno marketinško formulo za povečanje prodaje?
Oglasi, ki so pripravljeni po tej formuli, garantirano vzbudijo zanimanje. V nakup pa prepričajo zlasti tiste kupce, ki so že razmišljali o nakupu, le sami sebe še niso povsem do konca prepričali.
Kakšna je torej ta formula?
1. korak 1: Vzamete ceno svojega izdelka.
2. korak 2: Ceno delite s številom dni uporabe vašega izdelka, storitve (ali s številom dni plačevanja kredita …).
3. korak 3: Sedaj rezultat deljenja primerjajte z nakupom kakšne osnove dobrine – na primer kave, časopisa, vstopnice za kopanje v bazenu …
Poglejmo, kako deluje formula v treh aktualnih primerih za nakup vozil znamke Dacia.
Kot vidite, lahko dobite avto za 3 evre na dan, 5 evrov na dan. Podobno akcijo so pred leti izvedli pri Mazdi, kjer si lahko dobil mazdo 3 za 3 evre na dan, mazdo 6 pa za 6 evrov na dan. Tam je bil trik v malo večjem pologu.
Zakaj formula deluje?
Ker je nakup avta predvsem čustvena, podzavestna odličitev. Racionalizacija s tremi evri na dan pa prepriča še racionalni del naših možgan. Naloga prodajalcev je kupcem servirati dovolj racionalnih argumentov, s katerimi lahko opravičijo svoje že pred tem sprejete čustvene odločitve.
Tako, sedaj veste. Vendar pazite na paradoks – kot kupca vas poznavanje te formule niti malo ne zaščiti, še vedno se bo zgodilo, da boste podlegli njenim čarom, čeprav jo sedaj razumete.