Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marketinška formula za povečanje prodaje
Marketing
Komentarji:   0 21.08.2018

Kdaj ste nazadnje uporabili to preizkušeno marketinško formulo za povečanje prodaje?

Oglasi, ki so pripravljeni po tej formuli, garantirano vzbudijo zanimanje. V nakup pa prepričajo zlasti tiste kupce, ki so že razmišljali o nakupu, le sami sebe še niso povsem do konca prepričali.

Kakšna je torej ta formula?

1.      korak 1: Vzamete ceno svojega izdelka.

2.       korak 2: Ceno delite s številom dni uporabe vašega izdelka, storitve (ali s številom dni plačevanja kredita …).

3.       korak 3: Sedaj rezultat deljenja primerjajte z nakupom kakšne osnove dobrine – na primer kave, časopisa, vstopnice za kopanje v bazenu …

Poglejmo, kako deluje formula v treh aktualnih primerih za nakup vozil znamke Dacia.

dacia1

dacia2

dacia3

Kot vidite, lahko dobite avto za 3 evre na dan, 5 evrov na dan. Podobno akcijo so pred leti izvedli pri Mazdi, kjer si lahko dobil mazdo 3 za 3 evre na dan, mazdo 6 pa za 6 evrov na dan. Tam je bil trik v malo večjem pologu.

Zakaj formula deluje?

Ker je nakup avta predvsem čustvena, podzavestna odličitev. Racionalizacija s tremi evri na dan pa prepriča še racionalni del naših možgan. Naloga prodajalcev je kupcem servirati dovolj racionalnih argumentov, s katerimi lahko opravičijo svoje že pred tem sprejete čustvene odločitve.

Tako, sedaj veste. Vendar pazite na paradoks – kot kupca vas poznavanje te formule niti malo ne zaščiti, še vedno se bo zgodilo, da boste podlegli njenim čarom, čeprav jo sedaj razumete.


na vrh