Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 12.07.2018
Mnogi prodajalci so prepričani, da mora stranka v prodajnem razgovoru prodajalcu čim večkrat pritrditi. Večkrat kot slišijo da, bolje je.
Zgornje prepričanje je zmotno.
V prodaji je pomemben zgolj en DA. Tisti zadnji. Če stranka na koncu reče da in kupi, nam je uspelo. Če nam med prodajnim procesom ves čas prikimava, nazadnje pa vseeno reče ne, vse njeno prejšnje strinjanje popolnoma izgubi svoj pomen.
Za vas imam nasvet, ki se vam ga splača preizkusiti v praksi. Temelji na dejstvu, da se stranke velikokrat počutijo varnejše, če lahko prodajalcu rečejo ne. Beseda NE zagotavlja neko varnost, ljudje pa imamo zelo radi ta občutek.
Bom pojasnil na primeru moje žene. Najin starejši sin jo vpraša, ali gre lahko s prijatelji za vikend na morje. Star je 16 let in odhod seveda ni samoumeven.
Kakšen bo ženin prvi odgovor?
»Ne, ni govora!«
Potem sledi še krajša ali daljša razlaga. Pred koncem šolskega leta so bile razlage obsežnejše, med počitnicami, ki so že v teku, pa niso več tako goreče in dolge, ampak vseeno je prvi odgovor vedno ne. Žena odgovori z ne, ker se po takšnem odgovoru bolje počuti …
Kako se zgodba nadaljuje?
Čeprav je že rekla ne, sinu začne postavljati vprašanja: »Kdaj bi pa šli, kdo bo šel še zraven, bo z vami kdo od staršev, kdaj bi prišel domov, kdo bo pa vozil, kje boste jedli …«
Ko sin odgovori na vsa vprašanja, se pogosto zgodi, da mati privoli tako, da ga napoti k meni. Če mu dovolim, je potem zanjo vse zelo preprosto – za vse sem kriv jaz, ker otroku preveč popuščam.
Ste opazili, da je bil ženin prvi odgovor NE? Prav zaradi njega se je med pogovori bolje počutila. Zdelo se ji je, da ima pod nadzorom celoten proces in če je rekla ne, bo tako tudi obveljalo. Vseeno pa se pogosto zgodi, da se zgodnji Ne pozneje spremeni v DA.
Kaj se vam splača narediti?
Spremenite svoj prodajni nagovor tako, da stranka na začetku nekajkrat lahko reče ne. Tako že takoj posrbite, da bo pritisk manjši, stranka pa vas bo bolj sproščeno poslušala in se bolje počutila. Morda vam bo postavila več vprašanj, pogovor bo potekal brez pritiska – saj veste, večina ljudi ne mara prodajalcev, kupujejo pa vseeno radi.
Kako natančno to narediti prav za vaše podjetje in vašo panogo, lahko izveste na seminarju »Prodaja ena na ena«, lahko pa vam pripravimo odgovor prav za vaše podjetje, če se včlanite v Lisac&Lisac VIP klub.