Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Pozor hud pes!
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 10.01.2007

Besede so pomembne! Natančen opis pomaga. Več napisov z isto vsebino tudi. Se strinjate, da si bo vsak (pismen) lopov raje izbral lažjo tarčo?

Hud pes

Pes pride do ograje v treh sekundah, kaj pa vi?

Tole sem poslikal na jugu Floride, za vsak slučaj kar iz avtomobila …


Dodaj komentar


Komentarji:

10.01.2007 @ 16:11 Super Tine
Mogoče, pa kak lopov drugače razume sporočilo, mogoče se mu pa splača poskusiti priti na obisk, saj ob takem "reklamiranju" sigurno pomisli (kdor ne riskira, ne profitira), da mora biti nekaj zelo vrednega za ograjo, če jo čuva hud pes Fifi =)
13.01.2007 @ 01:16 Ales
Tine, prava ciljna skupina za taksne napise so brezvezni tatovi, narkici, priloznostni brezdelnezi. In na tanksne ti napisi delujejo. Profiji pa itak naredijo domaco nalogo in natancno vedo, ali gre za buldoga ali fifija. :)
na vrh