Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Sindikalno razmišljanje?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 09.04.2015

V državnih službah, pa tudi sicer v mnogih drugih, se je uveljavilo nekaj, kar imenujem sindikalno razmišljanje.

Gre pa takole: »Dlje časa delam v neki službi, v nekem poslu, višja plača mi pripada in več privilegijev si zaslužim.«

Podjetniki seveda vemo, da je takšno razmišljanje napačno, samomorilsko in da tisti podjetniki, ki tako razmišljajo, prej ali slej bankrotirajo.

»Sindikalno« razmišljanje je skrajno škodljivo!

Naj pojasnim. Z izobraževanjem in svetovanjem se ukvarjam že 26 let. Sem marketinški guru, slovenski predavatelj leta, dvakrat najboljši predavatelj na Gea College, predaval sem v 13 državah, delal sem vsaj v 20 različnih panogah, na svojih delavnicah in seminarjih sem imel več udeležencev kot kateri koli drug slovenski predavatelj, verjetno imam svetovni rekord po številu udeležencev na enem samem seminarju (4000 na seminarju leta 2008 v Hali Tivoli) glede na število ljudi v državi.

Lahko zdaj mislim, da mi pripada višja plača ali določeno število strank samo zato, ker sem guru, in da je samo po sebi umevno, da mi bodo stranke plačale več, ker imam že 26 let svetovalsko-predavateljske dobe?

Napačno! Napačno!

Takoj, ko podjetniki začnemo razmišljati, da nam nekaj pripada, da smo si s preteklim delom nekaj zaslužili za vedno, je naše mišljenje zmotno. Kupci imajo namreč kratek spomin. In če se prenehamo ukvarjati z marketingom in prodajo, nas bodo prej ali slej zapustili.

Podjetniki smo v igri, ki se nikoli ne konča. Če prenehamo igrati, izgubimo. Nič nam ne pripada, vse si moramo zaslužiti. 


na vrh