Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Zaupanje
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 15.01.2007

Pred 11 leti me je poklical prijatelj.

»Ej stari, zate imam eno super podjetje.«
»Aja, kaj pa?«
»Založba stari. Ti se na to spoznaš, knjige izdajajo, ampak ne samo knjige?«
»Kaj pa še poleg knjig?«
»Strip, ampak ne kateri koli strip. Izdajajo Alan Forda! Rečem ti, že samo zaradi Alan Forda te priložnosti ne smeš spustiti iz rok«
»Cena?«
»Sitnica, he, he, saj veš samo zate prijatelj!«

In posel je bil sklenjen.
Skrbni pregled podjetja je trajal 24 sekund.
Tudi cena je bila določena v 24 sekundah pogovora.

Zakaj tako hitro?


ZAUPANJE, dragi moji. Magična beseda, ki povečuje hitrost in zmanjšuje stroške. Če si dva zaupata, se vse lahko zgodi hitro in poceni.

Če si dva ne zaupata, je potrebno za isto stvar veliko prepričevanja, še več časa in denarja. Razlog, zakaj se v politiki stvari dogajajo počasi in zakaj v končni fazi, za vse plačamo preveč, je pomanjkanje zaupanja.

Pomanjkanje zaupanja je velik problem tudi v prodaji. Če vam stranke ne zaupajo, boste porabili več časa in več denarja, da boste prodali isto zadevo, kot pa bi, če bi vam stranke zaupale. Zato je v prodaji najpomembneje, da lepo ravnate s strankami. Če vam stranke zaupajo, boste na koncu zaslužili več in hitreje.

Zaupanje pa si je potrebno pridobiti … Za to boste potrebovali nekaj časa in denarja. Ampak se splača. Na koncu so zveste stranke, ki vam ZAUPAJO, vredne več, kot tisto, kar izdelujete ali prodajate.

Dodaj komentar


Komentarji:

15.01.2007 @ 12:19 BARBARA
TO PA JE RES!!!!
17.01.2007 @ 06:46 Marijan kajzba
Ni kaj dodati!Škoda, da ostane v tako malo glavah.
17.01.2007 @ 11:23 Goran
Bravo Mr. GuRu bravo, klap klap klap, ne spomnem se kako sem naletel na to stran, najprej je bilo vse hm..., potem malo manj hm...zdaj ze komaj cakam da mr. guru kaj izdavi ker mu ze ZAUPAM!!! samo vprašanje casa je kdaj ga bom njel.
17.01.2007 @ 22:40 Afna
Moje izkušnje so, da ljudje bolj zaupajo "ljudem" kot pa podjetju. Podjetje je bolj imaginarno. Oni zaupajo tistemu prodajalcu ali izvajalcu, ki zastopa neko podjetje. Zaradi njega jih večina pride spet. On je tisti, ki je že enkrat slišal njihovo "življenjsko zgodbo" in jih zdaj pozna. On je prvič zanje tako lepo poskrbel. Njega so vzeli za svojega. Zato je potrebno poudarjati in izpostavljati LJUDI na teh delovnih mestih. Prodajalci so tisti, ki jim pošljejo novoletno čestitko, prodajalci jim čestitajo za rojstni dan, prodajalci si morajo zapomniti, da je imel otrok lani ošpice... O, ja, je pa malce tvegano za podjetje - če gre prodajalec, gredo stranke za njim. Ampak zato je treba lepo poskrbeti tudi za zaposlene... :) Ampak to je že druga zgodba.
na vrh