Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zaupanje
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 15.01.2007
Pred 11 leti me je poklical prijatelj.
»Ej stari, zate imam eno super podjetje.«
»Aja, kaj pa?«
»Založba stari. Ti se na to spoznaš, knjige izdajajo, ampak ne samo knjige?«
»Kaj pa še poleg knjig?«
»Strip, ampak ne kateri koli strip. Izdajajo Alan Forda! Rečem ti, že samo zaradi Alan Forda te priložnosti ne smeš spustiti iz rok«
»Cena?«
»Sitnica, he, he, saj veš samo zate prijatelj!«In posel je bil sklenjen.
Skrbni pregled podjetja je trajal 24 sekund.
Tudi cena je bila določena v 24 sekundah pogovora.Zakaj tako hitro?
ZAUPANJE, dragi moji. Magična beseda, ki povečuje hitrost in zmanjšuje stroške. Če si dva zaupata, se vse lahko zgodi hitro in poceni.
Če si dva ne zaupata, je potrebno za isto stvar veliko prepričevanja, še več časa in denarja. Razlog, zakaj se v politiki stvari dogajajo počasi in zakaj v končni fazi, za vse plačamo preveč, je pomanjkanje zaupanja.
Pomanjkanje zaupanja je velik problem tudi v prodaji. Če vam stranke ne zaupajo, boste porabili več časa in več denarja, da boste prodali isto zadevo, kot pa bi, če bi vam stranke zaupale. Zato je v prodaji najpomembneje, da lepo ravnate s strankami. Če vam stranke zaupajo, boste na koncu zaslužili več in hitreje.
Zaupanje pa si je potrebno pridobiti … Za to boste potrebovali nekaj časa in denarja. Ampak se splača. Na koncu so zveste stranke, ki vam ZAUPAJO, vredne več, kot tisto, kar izdelujete ali prodajate.
Komentarji:
- 15.01.2007 @ 12:19 BARBARA
- TO PA JE RES!!!!
- 17.01.2007 @ 06:46 Marijan kajzba
- Ni kaj dodati!Škoda, da ostane v tako malo glavah.
- 17.01.2007 @ 11:23 Goran
- Bravo Mr. GuRu bravo, klap klap klap, ne spomnem se kako sem naletel na to stran, najprej je bilo vse hm..., potem malo manj hm...zdaj ze komaj cakam da mr. guru kaj izdavi ker mu ze ZAUPAM!!! samo vprašanje casa je kdaj ga bom njel.
- 17.01.2007 @ 22:40 Afna
- Moje izkušnje so, da ljudje bolj zaupajo "ljudem" kot pa podjetju. Podjetje je bolj imaginarno. Oni zaupajo tistemu prodajalcu ali izvajalcu, ki zastopa neko podjetje. Zaradi njega jih večina pride spet. On je tisti, ki je že enkrat slišal njihovo "življenjsko zgodbo" in jih zdaj pozna. On je prvič zanje tako lepo poskrbel. Njega so vzeli za svojega. Zato je potrebno poudarjati in izpostavljati LJUDI na teh delovnih mestih. Prodajalci so tisti, ki jim pošljejo novoletno čestitko, prodajalci jim čestitajo za rojstni dan, prodajalci si morajo zapomniti, da je imel otrok lani ošpice... O, ja, je pa malce tvegano za podjetje - če gre prodajalec, gredo stranke za njim. Ampak zato je treba lepo poskrbeti tudi za zaposlene... :) Ampak to je že druga zgodba.