Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Semmelweis reflex
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 28.05.2014
Ste že kdaj slišali za Semmelweisov reflex?
Če niste, pozorno berite naprej. No, če ne boste nadaljevali z branjem, ste nehote že postali žrtev Semmelweisovega refleksa.
Ignaz Semmelweis je bil madžarski zdravnik, rojen leta 1818. V bolnišnici, kjer je delal, je 10–35-odstotno smrtnost pri določenih okužbah dojenčkov zmanjšal na en sam odstotek!
Namesto 10–35 % mrtvih samo še en 1 % umrlih novorojenčkov!
Kako je to dosegel?
Z banalno preprosto metodo. Kolegom zdravnikom je predlagal, naj si po in pred pregledom pacienta umijejo roke.
Njegov predlog je v začetku naletel na odpor in zaničevanje. Mnogi so bili prepričani, da roke gospodov zdravnikov nikakor ne morejo biti razlog za infekcije … No, ker metoda ni bila zelo komplicirana – umivanje rok z razkužilom – so jo kljub dvomom počasi vpeljali tudi v druge bolnišnice.
In rezultat je bil povsod isti. Drastično zmanjšanje umrljivosti.
Od takrat s tem imenom imenujemo refleksno NEsprejemanje novih idej.
In kako boste vi sprejeli mojo GARANCIJO, da lahko prodate veliko, veliko več, če bi (včasih zgolj malenkostno) spremenili vaše ponudbe?
Ali Semmelweisov refleks ali boste raje pogledali tole?
Problem omenjenega refleksa v poslu je v tem, da boste izvedeli, da sem imel prav, na zelo boleč način. Konkurenca bo prodala, vi pa ne. Samo zato, ker »niste želeli razkužiti rok«.
Vašim ponudbam morda manjka nekaj enostavnih elementov. Morda delate kakšno od tipičnih, osnovnih napak …
Za vas sem pripravil nekaj posebnega!
Ne, ne gre za običajen seminar – vašo, prav vašo ponudbo bom pregledal in vam pokazal, kako jo lahko izboljšate. Če vas zanima, kliknite tukaj.