Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   684 14.05.2014

Z mrežnim marketingom sem se prvič srečal leta 1989. Vodil sem prodajo v 3 mrežnomarketinških podjetjih v treh državah, leta 1995 sem napisal 3 knjige o tem področju.

Vendar sem šele prejšnjo soboto, na 15. obletnici delovanja enega izmed slovenskih mrežnomarketinških podjetij dojel, da ta posel ne bo nikoli tako velik, kakor nekateri mislijo, da bo. Verjetno je bilo v dvorani okoli 300 navdušenih ljudi. Večina starejših od 50 let. Ni v vseh mrežnomarketinških podjetjih tako, v nekaterih prevladujejo ženske, v drugih moški, v tretjih starejši, mlajši …

cali2

Skratka, dvorana je bila polna entuziastov. Vsi verjamejo v svoje izdelke in poslovno priložnost. Vsi si z veseljem vzamejo čas za izobraževanje, za sestanke. Vsi radi pridejo na oder in pred 300 ljudmi povedo svojo zgodbo. Ne bojijo se nastopanja v javnosti. Vsi ploskajo in se iskreno veselijo uspeha svojih sodelavcev. Čudovito vzdušje.

Sedaj pa primerjajmo to vzdušje z običajnimi podjetji. Kot veste, sem osebno šolal že več kot 80.000 ljudi. V 13 različnih državah. Junija bom na ta spisek dodal še 14. državo, saj grem na predavateljsko turnejo po Češki (v Pragi bom predaval prvič) in Poljski. Pogosto šolam zaposlene v podjetjih po naročilu direktorja. Zaposleni pa niso vedno navdušeni, da morajo na seminar, sploh če je zunaj delovnega časa. Pritožujejo se nad kakovostjo izdelkov podjetja, ki jim daje plačo. Tarnajo, da imajo previsoke cene, nekateri celo pravijo, da bi še sami raje kupili pri konkurenci. Zaposleni sovražijo šefa, svojim sodelavcem ne privoščijo pohvale ali napredovanja.

Kako je to mogoče? V mrežnomarketinških podjetjih vlada prijetno vzdušje, vsi verjamejo v izdelke, ki jih prodajajo, in vsi so zadovoljni, pa kljub temu nikoli ne bo postal prevladujoči način prodaje.

Kakšno je moje novo spoznanje?

Na tem svetu velja »pravilo 80/20«.

Zanj ste zagotovo že slišali, a čisto preprosto povedano, to na primer pomeni, da 80 % svojih oblačil v omari praktično nikoli ne oblečete, večino časa nosite samo 20 % oblačil, ki jih imate. Če ponovno uporabimo taisto formulo, ugotovimo, da tudi teh 20 % oblačil ne nosite enakomerno, temveč 4 % oblek nosite še pogosteje kot druge.

V prodaji je podobno. Če ima podjetje 100 prodajalcev, jih 20 izmed njih ustvari 80 % vsega prometa.

In zakaj mrežni marketing ne bo množičen posel?

Ker je na tem svetu premalo kakovostnih ljudi, da bi to lahko bil množičen posel!

Od 100 ljudi jih ima morda 20 dovolj volje, znanja, želje, da se sploh lotijo česa novega. Največ štirje od stotih imajo voljo, znanje, željo in vztrajnost, da jim res uspe. En sam odstotek je tistih, ki zares izkoristijo vse svoje sposobnosti, ki se ne pustijo motiti in na koncu ustvarijo veliko zgodbo.

Ker ni dovolj pridnih, prijaznih, motiviranih, sposobnih ljudi, mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje.

Ali to pomeni, da se z mrežnim marketingom ne splača ukvarjati? Nikakor ne. Pomeni samo, da so vam vsa vrata odprta na stežaj, samo če želite biti med opisanimi 20 %, 4 % ali 1 %. Samo želeti si morate dovolj, delati in vztrajati morate. Dobra novica je tudi ta, da konkurenca res ni huda, večina ljudi preprosto nima volje, da bi sama odločala o svojem uspehu, da bi sama poskrbela za svojo neodvisnost.

cali1

Spoštovanje do vseh, ki so pridni, vztrajni, prijazni, motivirani.

 

*fotograjije iz Calivitine slavnostne konference in večerje ob 15. letnici delovanja


Dodaj komentar


Komentarji:

14.05.2014 @ 22:31 David Hriberski
Aleš pozdravljen. Sem zelo vesel, da ste odprli to temo.Lahko bi se zdaj razpisal na temo MLM. Dejstvo je, da večina ljudi-oziroma 80% ljudi ne uspe pri katerem koli podvigu.(ustanovitev lastnega podjetja, hujšanje, pro-šport...) Lansko leto sem bil en mesec v USA in sem imel možnost spoznati veliko različnih ljudi. In razlika je, da Američani si upajo sanjati in so zelo ambiciozni v Sloveniji pa bi večina ljudi imela službo od 9-15 in vikend prost in 1000€ plače in to je to. V Sloveniji, večina ljudi nima niti točnih informacij " kaj je mrežni marketing" Eden od razlogov zakaj samo 20% ljudi uspe je, ker ostalih 80%, ki se pridružijo mrežno marketinškim podjetjem, razmišljajo kot zaposleni. Jaz osebno sem se prvič srečal z mrežno prodajo, ko sem bil star 23 let in od takrat redno hodim na seminarje in berem knjige, ker verjamem, da ko postaneš prava oseba, ti uspeh nebo ušel. Je pa potreben čas in vztrajnost, samomotivacija, in delo, delo. Varnih služb ni več in vsi vemo, da sta 2 plači boljši kot ena, oziroma, da imamo več načinov prihodkov! Vsi, ki pa ste zaposleni pa bodite hvaležni, da vam podjetja plačujejo seminarje in izobraževanja-ker svi, ki smo med 20% si to sami plačujemo!
15.05.2014 @ 15:00 Tomaž
Takoj bi se pridružil kakšnem mrežnem marketingu, če bi imel izdelke ali storitve po normalnih cenah. Ponavadi so cene trikrat večje od tržnih, da imajo velike velike marže za provizijo. To zame ni mrežni marketing.
15.05.2014 @ 17:14 Goran Novaković
Aleš L. ter David H. - super napisano in z dosti stvarmi bi se lahko poistovetil in strinjal - točno razumem vajin pogled na našo super industrijo in me veseli, da imamo v SLO ljudi, ki razumejo našo industrijo in od katerih lahko dobiš znanje ter so učljivi in odprti.

Sem mnenja, da je vse danes MLM, ne glede na to, kar počneš zavedno ali nezavedno. Dejstvo je, da večina raje dela MLM nezavedno in zastonj :)
Kot soustvarjalec ter solastnik družbenega omrežja in po duši mrežnik, ki aktivno gradi posel na 4 kontinetih trenutno, bi rad delil z vami vsemi idejo oz. spoznanje. Pa preden to opišem, bi omenil zgodbo podjetja FB.
Ljudje na FB smo zgradili trenutno mrezo veliko 1.2 miljardi ljudi na enem mestu- ustvarjamo eno največjih družbenih gibanj v človeštvu in to vsi iz različnih razlogov.
Dejansko ljudje smo nezavedno delali " mrežni marketing " v podjetju FB, zato ni nobenega stereotipa o " piramidah " itd...

UGOTOVITEV: kako bi se vam zdela ideja, KOT strokovnjaku na področju mreženja, da bi obstajala platforma, na videz podobna družbenim omrežjem, za razliko, da vsakega posameznika nagradi za aktivnost na platformi obenem pa ga izplača, ko ljudje, od ljudi, od ljudi, ki jih je povabil na platformo, kupujejo izdelke ali storitve ?
Mogoče, da poenostavim vprašanje: kako bi se vam zdela ideja, da bi FB omogočal uporabniku kompenzacijski načrt, podoben v MLM podjetjih, ter da bi po tem kompenzacijskem načrtu nagrajeval svoje uporabnike ? Seveda v primeru, da bi FB imel ogormno produktov in storitev, ki bi jih ljudje želeli kupiti.
Hvala za bilo kakšen odgovor, rad postavim vprašanje ljudjem, ki jih smatram za profesionalce.
15.05.2014 @ 17:26 Goran Novaković
Pozabil sem dodat za na konec prejšnjega komentarja:
glede na omenjene ugotovitve in idejo bi se znalo zgodit, da bi veliko ljudi " nezavedno " začelo delat po načinu MLM-a in dobivat provizijo.
Potem takem, bi se znale številke ljudi, ki aktivno tržijo izdelke ali storitve po načinu mrežnega marketinga, drastično povzpeti in prevladati v načinu prodaje ???
Hvala za odgovore...
15.05.2014 @ 22:58 Tomaž
Dajte spremenit prosim na ''80/20''. Me kr bode ko gledam haha
15.05.2014 @ 22:58 Aleš Lisac
Goran, bom premislil, odgovoril čez vikend. Takole na prvo žogo bi rekel, da ne bi delovalo ... če je provizijski sistem, potem je denar, potem se kar naenkrat začno ljudje drugače obnašati ...
15.05.2014 @ 23:58 Toni
@Tomaž
Jaz sodelujem v enem MLM-ju, kjer so marže zelo nizke. Me prav zanima, če bi bil pripravljen stopiti na pot uspeha, ali so te sama usta oziroma črke...
Piši mi, če si resen: francistorris@yahoo.com
16.05.2014 @ 07:24 David Hriberski
https://www.youtube.com/watch?v=bP6a9Z4ONNc
16.05.2014 @ 14:43 Goran Novaković
Super video David. V zadnjem mesecu ga z ekipo kr prakticiramo. Dober je Holton, ni brez veze top earner :)
lep dan vsem
20.05.2014 @ 11:07 Boštjan
David, super napisano. Nimam kaj dodati. Se popolnoma strinjam, večina ljudi je preveč ležernih, da bi počela še karkoli po službe 8-18h, ko pa jim voda v grlo steče (ostanejo brez 8-18h) pa je ves svet krivičen do njih. Se pa žal ne strinjam z Tomaževo trditvijo o tržnih cenah. Za večino izdelkov, ki jih sam uporabljam, Tomaž, ti lahko v nekaj minutah dokažem, da so pol cenejši kot v šparu, ali pa Lidlu. Tisti, ki pa so malo dražji, pa bi glede na kvaliteto morali biti še vsaj 1x dražji od trgovinskih cen. Te kar tikam, ker se tako poznava :)
na vrh