Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kako vsaj trikratno povečati svojo produktivnost?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 08.12.2013

Kako vsaj trikratno povečati produktivnost 8-letnega sina, ki dela domačo nalogo?

Enostavno.

Iz njegove okolice odstranite vse moteče dejavnike, kot so igrače, računalnik, Ipad, televizor, pes itn.

Otrok enostavno ne bo in ne more narediti domače naloge, če je prižgan televizor ali če se ima možnost zamotiti s čimer koli od prej naštetega.

Se strinjamo?

Podobno je z mano in vami. Če se lotimo pomembnega dela in imamo vključen Facebook, elektronsko pošto, prižgan radio, če se hkrati pogovarjamo s sodelavcem … bomo na koncu za nalogo porabili trikrat več časa in še kakšno napako bomo naredili.

Današnji nasvet?

Poskrbite, da bo vaše okolje zagotavljalo, da boste lahko produktivni. Kdor dela več stvari naenkrat, nobene ne dela zavzeto in osredotočeno. Tudi od branja tega zapisa boste imeli veliko več, če je bilo njegovo branje vaša edina zavestna dejavnost v zadnjih nekaj minutah.

 


Dodaj komentar


Komentarji:

09.12.2013 @ 10:34 Srečko
Nič pretresljivega. Pa vendar drži 100%!
09.12.2013 @ 16:20 Ljubo
Dober nasvet. Žal pa ne velja za ženske - one so baje bolj produktivne, če zraven dela še telefonirajo, poslušajo glasbo in tipkajo sporočila.
09.12.2013 @ 20:24 Borut
Kaj pa v primeru, ko sem one man band - ko želim nekaj narediti, pa so ves čas telefoni in maili in je treba temu to ponudbo, drugemu drugačno, in še preden narediš prvemu do konca, že drug kliče, zakaj toliko časa čaka. Vmes pa moram še za računovodjo vse papirje pripravit, kar zahteva dodaten čas, pa še spletno stran je treba objaviti novosti, pa akcijo itd itd... Ni da ni... Za dodatnega človeka trenutno vseeno ni dovolj posla...
15.12.2013 @ 20:32 Ljubo
Borut, jaz imam isti problem. Rešim tako, da delam zvečer in ponoči. Drugi dan dlje spim in telefon zvoni v prazno. Pa nič zato, ugotovil sem, da tisti, ki resno misli pokliče tudi drugič.
31.01.2014 @ 08:41 sivolasi
Ni kaj, treba bo "zmanjšati" komunikacijo. Na tisto nujno.

Treba bo tudi sesuti mantro: Če nimaš FB profila in nisi na Twweeterju, te ni.

Obstajajo še mnogi drugi načini/kanali za promocije izdelkov.
Pa tudi na IM (internet mojster) forumu lahko preberemo, da pogosto tudi 10.000 lajkov na naši "prodajni" Fb strani lahko pomeni LE 2, 5, ali celo 0 prodanih artiklov.
Kajti daleč najlaže je lajkati.
Podobno lahko in enostavno, celo brezosebno, kot pes na VSAKEM vogalu spusti nekaj kapljic. Da naznani, da je bil tam...

Nemogoče je namreč pokriti vse uporabnike.
Poleg tega smo izvedeli, da mlajši množično zapuščajo Fb. Ker so na Fb odprli profile starejši, pogosto njihovi očetje, ali mame.
Mulci in mule pa so na Fb objavljali (tudi) fotografije, za katere jih bodo starši potegnili za ušesa.
In so pisali tekste, za katere bodo mnogi starši rekli: sram me je, da si moj sin, ali hči.

Torej: nič več ne bo tako, kot je bilo. Pravzaprav že ni več tako...

Skratka, manj (še bolje NIČ Fb-ja in Tweetra), pa bo.

In, če smem kaj svetovati: razmišljajte o drugih, nekonvencionalnih načinih promocije in prodaje.
na vrh