Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, september 2013
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 12.09.2013

Iz vsebine septemberske oddaje:

  • kako napolniti Piranski in kateri koli drug trg z zadovoljnimi ljudmi.
  • državno prvenstvo v ležanju na plaži
  • pravi marketinški strokovnjaki testirajo, primer star več kot sto let - Claude Hopkins
  • kako na internetu do zaslužka z dejavnostjo, ki vas itak veseli
  • kdo ima več moči v prodaji in zakaj je to pomembno
  • je koruza ženskega ali moškega spola
  • najboljša marketinška knjiga vseh časov za vas brezplačno

 

-        Intervju z Mojmirjem Kovačem - ugotovili boste, da ste najboljši! Ma, kaj naj vam rečem, poglejte oddajo, sploh intervju z Mojmirjem. Potem pa v akcijo. Zmagajte!

 


Dodaj komentar


Komentarji:

01.10.2013 @ 23:50 Miha
Tisto oglaševanje preko emaila je pa malce za lase privlečeno, saj je potrebno poslati več 1000 emailov, da bi bil sploh kak efekt... Mislim, da mi ni potrebno razlagai, da večina teh emailov konča v spam folderju in da je CTR iz emailov zelo nizek...

Če recimo pošljemo 1000 emailov in da stran obišče 50 obiskovalcev (kar je že veliko) in da je Adsense CTR okoli 5% dobimo iz tega naslova 2-3 klike...

Torej ?
na vrh