Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dobil sem sina!
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 12.06.2013

Tole se je zgodilo na današnji dan, natančno pred 11 leti ... 

 

Ob petih popoldne je zazvonil telefon. Na ekranu mobilnega telefona se je izpisalo ime »Natalie«. Na klic sem odgovoril takoj, čeprav sem bil sredi pomembnega sestanka.

Zakaj? Iz vsaj dveh razlogov:

1. Natalie je moja žena;

2. Natalie sem zjutraj peljal v porodnišnico in od takrat se mi ni več oglasila.

Če že prvi razlog sam po sebi ne bi bil dovolj, da se nemudoma oglasim, pa je bil drugi razlog 100% garancija, da klica ne bom spregledal in se bom takoj oglasil.

Kaj mi je Natalie povedala? Kaj natančno je rekla?

Rekla je: »Ali ga slišiš?«

V ozadju sem slišal nežen jok dojenčka.

Sam sem odgovoril: »Slišim.«

Natalie pa: »Ne boš vprašal, ali je fantek ali punčka?«

No, potem sem le vprašal, ali je vse v redu, in tudi izvedel, da sem dobil sina.

Zakaj vam vse tole pripovedujem, saj gre vendar za brezplačne marketinške nasvete?

Ker se v tem mojem pogovoru z ženo skriva pomembna marketinška lekcija! Na ženin telefonski klic sem odgovoril iz dveh razlogov:

1. ker osebo, ki me je klicala, poznam, ji zaupam in ker se njenih klicev veselim;

2. ker sem vedel, da mi bo povedala nekaj POMEMBNEGA.

Kaj mislite, ali je sploh pomembno, katere besede je uporabila, ko mi je sporočila novico. Namesto vprašanja: »Ali ga slišiš?«, bi lahko rekla tudi:

a)      dobil si sina;

b)      fantek je;

c)      rodila sem, sin je;

d)     itd. 

Ne glede na to, s katerimi besedami bi mi sporočila novico, bi razumel. Ne glede na to, katere besede bi izbrala, bi poslušal.

Nauk? Vaše stranke vam bodo prisluhnile, če boste izpolnili dva pogoja:

1. poskrbeli za to, da bodo potencialne stranke vedele, kdo ste oziroma bodo poznale vaše podjetje. Če ste jim tudi všeč in če vam zaupajo, toliko bolje.

2. povedati jim morate nekaj takšnega, kar je za vaše stranke presneto pomembno. Če jim boste imeli povedati kaj pametnega, vas bodo slišale. Če bodo stranke vnaprej vedele, da jim boste povedali nekaj zanje koristnega, vam bodo 100% prisluhnile.

Izpolnjevati morate oba pogoja in potem sploh ni važno, katere besede boste uporabili. Poslušale bodo. Domača naloga: napišite nekaj, kar vaše stranke zanima, napišite nekaj, kar je zanje tako pomembno, da sporočila ne bi želele preslišati niti v sanjah. Povejte stranki nekaj tako pomembnega, kot je meni danes povedala moja žena. Kaj boste torej povedali svojim strankam? Sporočilo v slogu »Pridite k nam in nam pustite nekaj svojega denarja«, že dolgo ne zadošča več. Bolj se boste morali potruditi.

 


na vrh