Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Akviziterjem vsto prepovedan
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 30.11.-1

Poglejte si spodnji, zelo kratek (samo 6-sekundni) posnetek.

V njem v glavnih vlogah nastopata ženin kuža Ike in moj petelin Gigi.

Kuža igra akviziterja, petelin pa kupca. Kokoši igrajo stranske vloge.

Tipična prodajna situacija. Kupec odžene akviziterja, še preden mu uspe razložiti, kaj sploh prodaja (kuža se je mislil samo malo igrati ...). :)

Sedaj pa čisto resno. Marketinška in prodajna lekcija?

 Življenje prodajalcev, ki jih kupci dojemajo kot nasilne akviziterje, je težko.

»Petelini« jih praktično vedno naženejo.  Ampak lahko bi bilo čisto drugače.

Življenje prodajalcev je lahko lepše!

Problem je v tem, da vsaj 95 % prodajalcev dela veliko napako, zaradi katere se jim dogaja to, kar se je v tem posnetku zgodilo ženinemu kužku.

Če vas zanimajo prodajne strategije, s katerimi garantirano tudi v vašem poslu dosežete, da:

  • kupci iščejo vas
  • kupci ne pritiskajo na cene
  • kupci kupijo več
  • kupci o konkurenci sploh nočejo slišati,        

 imam za vas dobro novico. Za vas sem pripravil tole. Kliknite!

 


na vrh