Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Zakaj bo šla danes zvečer na »Late night shopping?«
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 19.04.2013

Zakaj bo šla danes zvečer na »Late night shopping?«

Dobri prodajalci moramo razumeti, ZAKAJ kupci v resnici kupujejo. Zakaj bodo šle dame danes zvečer v BTC City na »Late night shopping«?

Kateri od spodnjih razlogov je pravilen?

a) Ker bodo v Emporiumu kupovale 15 % ceneje in torej veliko prihranile.

b) Ker bodo v več trgovinah ob nakupu dobile darilo.

c) Ker med tednom niso imele časa.

d) Ker bodo po ali med nakupom lahko v odprtih gostinskih lokalih kaj pojedle in popile.

e) Ker bodo lahko kupile številne izdelke, ki po današnjem dnevu ne bodo več na voljo.

f) Ker bo mož doma pazil otroke in bodo lahko v miru kupovale.

Nobeden izmed teh odgovorov ni pravilen!

Vsi našteti so samo racionalni razlogi, s katerimi bodo gospe in gospodične same sebi razložile, da res morajo iti po nakupih. Verjetno že veste, da je večina nakupnih odločitev čustvenih. Večino odločitev kupci sprejmemo zelo hitro in podzavestno.

Vse drugo je racionalno opravičevanje že sprejete odločitve.

Tiste dame, ki bodo nocoj kupovale, bodo kupovale, ker so se tako odločile.

Možni pravi razlogi pa so naslednji:

a) Da bodo prijateljicam in sodelavkam lahko povedale dobro ZGODBO.

b) Da se bodo med nakupovalnim pohodom in po njem ZMAGOVITO POČUTILE.

c) Da bodo lahko možu ali partnerju rekle, da so ODGOVORNE in so zapravile veliko manj, kot bi sicer.

d) Ukradle bodo nekaj uric za pobeg iz vsakdana, ki jih bodo preživele ležerno in sproščeno ob nakupovanju.

e) Nakupovanje bodo izkoristile za druženje s prijateljico in tako združile »prijetno« z »nujnim«.

Sicer pa je danes radijski voditelj na Valu 202 rekel, da je ta dogodek po njegovo »možganska lobotomija«.

Kakor koli že, zapomnite si, da ljudje vedno kupujemo iz dveh razlogov. Prvi razlog je tisti, ki se dobro sliši, drugi pa je tisti pravi, resnični razlog.

 


Dodaj komentar


Komentarji:

19.04.2013 @ 20:02 Tomaž
Mislim, da ravno vse ljudje le ne kupujejo z čustvi. Z čustvi kupujejo avto, obleke, potovanja,... Najbrž neka pvc okna za hišo pa ne kupujejo z čustvi, ampak bolj z tistim kar je v denarnici. Razen redkih izjem.
20.04.2013 @ 00:33 Aleš Lisac
Tomaž, recimo, da se odločaš med Mikovimi, Ajmjevimi in Termoglasovimi okni ... In na koncu (v resnici podzavestno že takoj) izbereš okna proizvajalca, kjer ti je prodajalka najbolj simpatična ... :) Možno?
17.05.2013 @ 15:43 Darja
Meni res ni jasno, kako je možno uživat v nakupovanju? To je stres, ki se ga je dobro izogibat. Pa nisem edina (tega se običajno ne prizna), le da se ta stereotip, kako da ženske uživamo v nakupovanju, vztrajno ohranja (kot tudi, da so blondinke neumne in da je Martin Krpan svercal sol)- sami miti.
Iz trgovin večinoma pobegnem, včasih si pa med hojo po City parku, ogledujem, kaj hudiča ljudje tovorijo v vozičkih (gore ledenega čaja? vodo imaš, sladkor tudi, čaj je v vrečkah, ...? samo skuhaš...
Edina trgovina iz katere me je težko spravit je knjigarna!
Lep pozdrav
Darja
na vrh