Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Omega 3 moda.
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 14.01.2007

Prihaja, moda Omega 3. V kratkem se bodo vsi, ki se spoznajo na hrano, spomnili (nekateri so se že), kako pomembna je Omega 3. Poudarili bodo, da to zadevo itak dobimo v hrani, da je recimo v pomarančnem soku, pa v lososu, pa ne vem še kje. Ampak tudi dodatno uživanje tablet z Omega 3 je priporočljivo.

Potem pa pridejo na vrsto zviti trgovci, ki bodo na določene izdelke napisali + Omega 3. In prodaja se jim bo tudi v resnici vsaj za nekaj časa povečala.

isti, ki prvi na embalažo mleka napiše »sveže«, bo prodal več. Čeprav je njegovo mleko enako sveže kot vsako drugo mleko … Nič ni lagal, samo napisal je, kar je res. In če vaš pomarančni sok vsebuje Omega 3 in če bo ta zadeva kmalu v modi, je res nespametno tega ne poudariti z malo večjimi črkami, mar ne?

Konča pa se kot z aloja vero, ki jo sedaj dodajajo že tekstilu. Saj se spomnite mojega zapisa o tem, da so mi prodali srajco, impregnirano z aloja vero, mar ne?


Komentarji:

15.01.2007 @ 22:41 Gjera
Mislim da bi med ta nenadna odkritja in posledično vsesplošno modo sodili še probiotični izdelki (actimeli, egoti...) in polnozrnata hrana. Vitamini so pa itak stalno v modi. :)
na vrh