Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, marec 2013
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 25.03.2013

Iz vsebine marčevske oddaje:

  • Kako postati pametnejši.
  • Kako se upokojiti mladi in bogati.
  • Kaj se lahko naučimo od policistov.
  • Formula AIDA.

-          Intervju z Matejo Kunc, ki pravi, da v poslu ni bistvo biti najboljši, temveč je pomembno biti zadovoljen. Prehud tempo, preveč dela, vse to na koncu vodi v bolezen. Ravnovesje je v poslu zelo pomembno. Se nam mora res zgoditi nekaj hudega, da v življenju nekaj spremenimo? Zakaj se moramo vsako jutro vprašati, ali nas to, kar trenutno delamo, osrečuje? Če nas to, kar delamo, ne osrečuje, smo dolgoročno v težavah in bolni. Zakaj večina ljudi nima poguma, da bi pri sebi kar koli spremenila? Kamor gredo naše misli, bo šlo tudi naše življenje.

Zakaj se dobrim ljudem dogajajo slabe stvari? Ne gre za usodo, ne gre za smolo, gre za … poslušajte intervju z Matejo Kunc o več tisoč let starem orodju, ki nam pomaga razumeti življenje. Kakor lahko napovemo vreme, lahko napovemo, kakšna bo naša »življenjska vremenska napoved«.


na vrh