Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ostav
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 24.02.2013
»Ostav; vojnička komanda, koja zapravo ni ne postoji, ali je stalno koriste nadrkani desetari. ostav znači ponovo/opet uraditi nešto što smo uradili ...«
V JNA je bila beseda »ostav« beseda, ki nam je šla na živce. Preprosto pomeni, da nekaj ni dovolj dobro narejeno in da moramo narediti ponovno. Skratka, če smo pospravljali spalnico, pometali dvorišče, barvali kamion ali čistili orožje in je prišel kapetan ter se zadrl: »Ostav!«, smo vedeli, da moramo ponoviti vajo. Lepo vse še enkrat od začetka.
V poslu se nam najrazličnejši »ostavi« dogajajo praktično vsak dan. Sicer ni kakšnega zlobnega desetarja ali kapetana, ki bi nam namerno dajal »ostave«, so pa tu kupci, trg.
Če se izdelek ali storitev ne prodajata več tako dobro, (nam kupci rečejo »ostav«), kot sta se prodajala v preteklosti, moramo nekaj spremeniti.
Zaradi ostava se v vojski ni nihče pretirano sekiral, saj smo imeli časa na pretek in smo se samo malo dlje zabavali z aktivnostjo, na katero smo dobili ostav.
V poslu je hitrost pomembna, časa ni na pretek. Zato je pomembno, da po vsakem »ostavu« takoj ukrepamo.
Hitrost je sploh v teh časih izjemno pomembna. Danes ni dovolj, da začnemo razmišljati o novem izdelku ali storitvi. Nov izdelek, storitev mora biti čim prej na trgu. Ko govorimo o hitrosti, se pogosto spomnim anekdote o legendarnemu direktorju Leeu Iaccoci. Nekdo mu je omenil, da bi bilo fino, če bi Chrysler naredil kabriolet. Iaccoca je poklical prvega inženirja in mu rekel naj na enem od novih avtomobilov na dvorišču takoj odžaga streho.
Potem sta se šla vozit po mestu in sta opazovala reakcije oseb, mimo katerih sta se vozila. Na tej »tržni raziskavi« sta ugotovila, da je zanimanje za kabriolete veliko. Iaccoca je sklical tiskovno konferenco in objavil, da bo novi kabrio naprodaj čez 6 mesecev. Z javno objavo cilja je dosegel, da je bil novi model res pripravljen v pol leta. In projekt je bil uspešen.
Kaj pa če ne bi bil? Potem bi šef rekel »ostav« in bi se čim hitreje lotili novega projekta.
Posel ni nič drugega kot pot od enega »ostava« do drugega. Vmes pa se zabavamo. Vam je bil ta zapis všeč? Če vam ni bil, mi preprosto v komentar napišite »ostav« in bom hitro napisal še enega (ali še deset) novih. :)