Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ostav
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 24.02.2013

»Ostav; vojnička komanda, koja zapravo ni ne postoji, ali je stalno koriste nadrkani desetari. ostav znači ponovo/opet uraditi nešto što smo uradili ...«

 

V JNA je bila beseda »ostav« beseda, ki nam je šla na živce. Preprosto pomeni, da nekaj ni dovolj dobro narejeno in da moramo narediti ponovno. Skratka, če smo pospravljali spalnico, pometali dvorišče, barvali kamion ali čistili orožje in je prišel kapetan ter se zadrl: »Ostav!«, smo vedeli, da moramo ponoviti vajo. Lepo vse še enkrat od začetka.

V poslu se nam najrazličnejši »ostavi« dogajajo praktično vsak dan. Sicer ni kakšnega zlobnega desetarja ali kapetana, ki bi nam namerno dajal »ostave«, so pa tu kupci, trg.

Če se izdelek ali storitev ne prodajata več tako dobro, (nam kupci rečejo »ostav«), kot sta se prodajala v preteklosti, moramo nekaj spremeniti.

Zaradi ostava se v vojski ni nihče pretirano sekiral, saj smo imeli časa na pretek in smo se samo malo dlje zabavali z aktivnostjo, na katero smo dobili ostav.

V poslu je hitrost pomembna, časa ni na pretek. Zato je pomembno, da po vsakem »ostavu« takoj ukrepamo.

Hitrost je sploh v teh časih izjemno pomembna. Danes ni dovolj, da začnemo razmišljati o novem izdelku ali storitvi. Nov izdelek, storitev mora biti čim prej na trgu. Ko govorimo o hitrosti, se pogosto spomnim anekdote o legendarnemu direktorju Leeu Iaccoci. Nekdo mu je omenil, da bi bilo fino, če bi Chrysler naredil kabriolet. Iaccoca je poklical prvega inženirja in mu rekel naj na enem od novih avtomobilov na dvorišču takoj odžaga streho.

Potem sta se šla vozit po mestu in sta opazovala reakcije oseb, mimo katerih sta se vozila. Na tej »tržni raziskavi« sta ugotovila, da je zanimanje za kabriolete veliko. Iaccoca je sklical tiskovno konferenco in objavil, da bo novi kabrio naprodaj čez 6 mesecev. Z javno objavo cilja je dosegel, da je bil novi model res pripravljen v pol leta. In projekt je bil uspešen.

Kaj pa če ne bi bil? Potem bi šef rekel »ostav« in bi se čim hitreje lotili novega projekta.

Posel ni nič drugega kot pot od enega »ostava« do drugega. Vmes pa se zabavamo. Vam je bil ta zapis všeč? Če vam ni bil, mi preprosto v komentar napišite »ostav« in bom hitro napisal še enega (ali še deset) novih. :)

 


na vrh