Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Piščančje lahke odločitve
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 18.01.2013
Pred novem letom sem bil govorec na ljubljanskem TEDx dogodku. TED je neprofitna organizacija, posvečena širjenju idej. Dogodek, o katerem govorim, se je zgodil 16. decembra 2102, v ljubljanski Operi. Približno 600 obiskovalcev (dvorana je bila polna do zadnjega kotička). Nastopilo je 12 govorcev, teme so bile kot običajno na teh dogodkih raznolike. Priporočam, da si pogledate nastope vseh govorcev. 

Na TED in TEDx dodkih imajo govorci za svoj nastop na voljo med 10 in 18 minut časa. Čas je omejen, občinstvo zahtevno. Zato se je treba na takšen govor dobro pripraviti. Za razliko od mnogih poslovnih seminarjev in konferenc, kamor govorci pogosto prihajajo precej nepripravljeni, na TEDx dogodkih ni tako. Tudi sam sem moral 5-krat na vaje. Prostovoljci, ki delajo za ljubljanski TEDx, so po znanju in predvsem po zagnanosti pravi profesionalci. In vsi nastopajoči smo se na teh vajah veliko naučili. Slišati konstruktivno kritiko svojega govora, preden ga poveš pred 600 poslušalci in TV kamerami, je seveda neprecenljiva izkušnja.

Sam veliko predavam in zato dobro vem, kaj je glavna težava govorcev na običajnih dogodkih, seminarjih, konferencah. Nepripravljeni so. To je prva težava. Druga je neizkušenost in tretja slabo pripravljen scenarij. Vsaj začetek in konec govora zna vsak govorec, ki da kaj nase in na svoj nastop, na pamet. Krajši, kot je govor, dlje časa in bolj intenzivno se moramo nanj pripraviti. Če boste na primer imeli 10-minutni nastop, svetujem, da ga pripravite vsaj tri tedne pred dogodkom, potem pa ga vsak dan vsaj dvakrat ponovite. In to naglas! Ponavljanje v glavni ne šteje. Pa še potem boste, če niste res izkušeni, na odru naredili kakšno napako …

Pa se vrnimo k decembrskemu ljubljanskemu TEDxu. Govoril sem o piščančje lahkih odločitvah. Posnetek mojega govora si lahko ogledate tukaj. Sicer pa so mi bili vsi govorci zelo všeč, še najbolj pa Miha Krofel, ki je

govoril o volkovih.

Udeležba na takšnih dogodkih je za vse, ki radi osebno napredujete, »piščančje lahka«. Vse, ki si želite dodatnih idej, znanja, poznanstev in motivacije za vaš posel, pa vabim na Marketinško superkonferenco Microsoft – Lisac & Lisac, ki bo 31. januarja in 1. februarja 2013, v Thermani Laško.


na vrh