Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Piščančje lahke odločitve
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 18.01.2013
Pred novem letom sem bil govorec na ljubljanskem TEDx dogodku. TED je neprofitna organizacija, posvečena širjenju idej. Dogodek, o katerem govorim, se je zgodil 16. decembra 2102, v ljubljanski Operi. Približno 600 obiskovalcev (dvorana je bila polna do zadnjega kotička). Nastopilo je 12 govorcev, teme so bile kot običajno na teh dogodkih raznolike. Priporočam, da si pogledate nastope vseh govorcev. 

Na TED in TEDx dodkih imajo govorci za svoj nastop na voljo med 10 in 18 minut časa. Čas je omejen, občinstvo zahtevno. Zato se je treba na takšen govor dobro pripraviti. Za razliko od mnogih poslovnih seminarjev in konferenc, kamor govorci pogosto prihajajo precej nepripravljeni, na TEDx dogodkih ni tako. Tudi sam sem moral 5-krat na vaje. Prostovoljci, ki delajo za ljubljanski TEDx, so po znanju in predvsem po zagnanosti pravi profesionalci. In vsi nastopajoči smo se na teh vajah veliko naučili. Slišati konstruktivno kritiko svojega govora, preden ga poveš pred 600 poslušalci in TV kamerami, je seveda neprecenljiva izkušnja.

Sam veliko predavam in zato dobro vem, kaj je glavna težava govorcev na običajnih dogodkih, seminarjih, konferencah. Nepripravljeni so. To je prva težava. Druga je neizkušenost in tretja slabo pripravljen scenarij. Vsaj začetek in konec govora zna vsak govorec, ki da kaj nase in na svoj nastop, na pamet. Krajši, kot je govor, dlje časa in bolj intenzivno se moramo nanj pripraviti. Če boste na primer imeli 10-minutni nastop, svetujem, da ga pripravite vsaj tri tedne pred dogodkom, potem pa ga vsak dan vsaj dvakrat ponovite. In to naglas! Ponavljanje v glavni ne šteje. Pa še potem boste, če niste res izkušeni, na odru naredili kakšno napako …

Pa se vrnimo k decembrskemu ljubljanskemu TEDxu. Govoril sem o piščančje lahkih odločitvah. Posnetek mojega govora si lahko ogledate tukaj. Sicer pa so mi bili vsi govorci zelo všeč, še najbolj pa Miha Krofel, ki je

govoril o volkovih.

Udeležba na takšnih dogodkih je za vse, ki radi osebno napredujete, »piščančje lahka«. Vse, ki si želite dodatnih idej, znanja, poznanstev in motivacije za vaš posel, pa vabim na Marketinško superkonferenco Microsoft – Lisac & Lisac, ki bo 31. januarja in 1. februarja 2013, v Thermani Laško.


Dodaj komentar


Komentarji:

18.01.2013 @ 14:27 Spela
Vaše predavanje sem spremljala v živo. Ste izjemen ekspert v marketingu in to seva iz vaših govorov - ljudje veliko dobimo. Ampak glede piščancev si želim, da bi lahko začutili njihovo bolečino, ko jo že sprejmete kot del žrtve na poti do cilja. Mene je zabolelo, zelo. Moj užitek ob pohanih perutničkah ni etičen, če je zato moralo nedolžno bitje izgubiti pravico do življenja. Kdo mi daje pravico, da si vzamem drugo življenje? Ob dejstvu, da imamo na voljo dovolj druge hrane, ki omogoča življenje meni. Razumem plemena, ki nimajo in ki vzamejo s spoštovanjem. Ne razumem pa globalne kulture, ki za zaprtimi stenami klavnic, ustvarja morijo, ne razumem tudi vas, da je za ceno užitka in uspeha res potrebno kogarkoli ubiti ali "potlačiti". Eno drugo predavanje - Anine zvezdice - Tru - Ho - Ma - me je zato veliko bolj navdihnilo. true - honest - marketing & mankind.
18.01.2013 @ 15:06 Aleš Lisac
Špela odličen komentar, hvala za vaše mnenje. Vsi, ki jemo meso, se moramo zavedati, da živali nekdo zato, da jih mi jemo pobije.

No moji piščanci so vsaj vse svoje življenje uživali v čudoviti naravi in se cele dneve mile volje sprehajali po travniku. Industrijsko proizvedeni piščanci tega luksuza ne vidijo ...

Za ceno uspeha ni potrebno nikogar ubiti, potlačiti. Z Ano se 100% strinjam. Na dolgi rok v poslu lahko uspe samo tisti, ki ima integriteto, tisti, ki deluje etično in pošteno. Vse prepogosto pa ljudje ne naredimo tisto, kar bi morali, kar bi bilo prav, pač pa naredimo tisto, kar je v določenem trenutku najbolj udobno. To je bilo tudi moje sporočilo - sprejmimo in izvedimo tiste odločitve, ki so dobre.
na vrh