Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Močna volja ni dovolj!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 16.01.2013


Ste mož beseda? Imate močno voljo?
Potem vedno naredite tisto, kar ste si zadali, mar ne?
Ali pa tudi ne … :)
Verjetno se strinjate, da morate na določenih področjih v poslu in osebnem življenju kaj spremeniti. Ker le spremembe prinašajo napredek. Običajnega načina poslovanja, ki je bil dovolj dober zadnjih 15 let več ne prodajajo. Je izginil. Ni več učinkovit. Sprememba je nujnost. Ampak to že vsi vemo, o tem se že dolgo govori. Jaz pa vam bom danes povedal zakaj prepogosto ljudje ne uresničimo zadanih ciljev, zakaj ne uresničimo sprememb.

Problem je v tem, da še tako močna volja, še tako močna zaobljuba ni dovolj močna. Če želimo kaj spremeniti potem moramo narediti več, veliko več. Poglejmo primer namišljene osebe, na primer moškega, starega 35 let, ki si je zadnjih 8 let vsako novo leto obljubljal, da bo nehal kaditi in da bo svojo telesno težo s pretiranih 120 kilogramov zmanjšal na znosnih 95 kilogramov. Do lani mu je še vsako leto spodletelo. Ker samo volja, naj bo še tako močna, ni dovolj. Kaj pa se je zgodilo lanskega januarja, da je naš junak končno opustil kajenje, začel zdravo živeti in shujšal? In to ne samo na 95, pač pa na 85 kilogramov.

Kaj se je zgodilo?

Rahlo opozorilo v obliki infarkta, po katerem je možak dobil tako močno voljo, da je v naslednjih nekaj mesecih uresničil vse, česar mu prej ni uspelo v 8 letih. Le da ni šlo samo za močno voljo … Možaku so pripomogli naslednji dejavniki:

1. Že prej je sicer vedel, da 40 cigaret v kombinaciji z neštetimi kavami in dvema ogromnima nezdravima obrokoma na dan niso ravno dobri za njegovo zdravje. Po infarktnem opozorilu je prebral še nekaj knjig, pobrskal po internetu in vendarle dojel.
2. Po infarktu si je živo predstavljal, kakšno bo njegovo življenje (oziroma ga ne bo), če ne bo ničesar spremenil. Slika se je zbristrila. Ni šlo več za preventivo, temveč za reševanje situacije.
3. Prijatelji, ki so mu prej delali družbo pri kajenju in prenajedanju, so sedaj pokazali razumevanje in ga niso več silili v težave. Skratka, slaba družba se je spremenila v dobro družbo.
4. Začel se je družiti z mnogimi novimi ljudmi, ki so ga spodbujali k spremembi življenjskega sloga. Na začetku so bili to zdravniki in medicinske sestre na urgenci, potem medicinsko osebje na oddelku za menedžerske bolezni in osebje v zdravilišču, pa njegov novi osebni trener … Če se želimo spremeniti, moramo poiskati mentorja in čim več ljudi, ki nas pri spremembi podpirajo.
5. Pomagala je tudi zaobljuba, ki si jo je naš junak izmislil v bolnici. Obljubil si je, da bo vsakič, ko bo skrenil s poti (cigareta, nezdrava hrana, premalo gibanja …), politični stranki, ki je res ne mara, nakazal zajeten denarni znesek. Vsak teden, ko bo šlo vse po načrtu, pa si bo privoščil nekaj za svoj priljubljeni hobi.
6. Pomagala je sprememba fizičnega okolja. V bolnicah se manj kadi in bolj zdravo je … Tudi sicer pri odločitvah za spremembo pomaga, če se znebimo okolja, ki nas spodbuja k slabim navadam. Če želimo shujšati, je bolje, da se sploh ne približamo restavracijam s hitro prehrano, ker solate tam že ne bomo naročili.

Skratka, našemu junaku se je čez noč veliko spremenilo. In potem mu v kombinaciji z nekaj volje (ki jo je imel sicer že prej …) novega cilja ni bilo težko uresničiti. Vem, vem … bolje bi bilo ne čakati na infarkt. Ampak ljudje se težko spreminjamo, če ne poskrbimo, da na našo novo odločitev vpliva vseh 6 dejavnikov. Podobno je v poslu. Podjetniki pogosto vemo, kaj bi morali spremeniti, pa tega ne naredimo. Če res želimo spremembo, potem moramo:
sami sebi prikazati, kakšen bo naš posel čez nekaj let s spremebo ali brez nje,

• več izvedeti o predmetu spremembe, zbrati čim več relevantnih informacij,
• zmanjšati druženje z ljudmi, ki so proti spremembi, ki jim ustreza status quo,
• privabiti v svoje življenje ljudi, ki so naklonjeni spremembi,
• spremeniti tudi fizično okolje; če na primer delamo na lokaciji, ki nas »napeljuje« v to, da delamo, kar nam ne koristi najbolj, jo moramo zamenjati,
• nagraditi se moramo za mini spremembe in se kaznovati, če se ne držimo načrta.

Kako se vam zdi tole, kar ste prebrali do sedaj?
Če se vam zdi zanimivo in poučno, berite naprej … Preberite mail, ki sem ga dobil v odgovor prejšnji teden, potem ko sem pisal o novoletnih ciljih.

Najprej hvala za mail, ga je bilo prav fino prebrati.
Hja, tako je s temi novoletnimi obljubami, marsikaj si na tiho prisežemo, naredimo pa malo. :)
Sem pa ob branju maila pomislila tudi na moje izkušnje (verjetno se je vsak, ki je mail prebral, videl v tej zgodbi).
Že nekaj časa nazaj sem se aktivno ukvarjala s športom.Kot inštruktorica skupinske vadbe (bolj znane kot aerobika) in pilatesa sem videla in slišala 1001 zgodbo. Huda poškodba mi je žal onemogočila aktivno sodelovanje, kolikor lahko, pa kljub temu »sodelujem«.
Veliko žensk (bom kar omejila na ženske, ker v tej zgodbi resnično ne igra vloge niti en moški) je pristopilo k meni in me spraševalo za nasvet.
Kako naj shujšam? Zakaj se redim samo v trebuh ali zadnjico? Nič ne jem in se vseeno redim… in ogromno ogromno ogromno podobnih vprašanj/izgovorov je šlo skozi moja ušesa.
Naj poudarim, da nikoli nisem bila kakšen hud »fitness-freak«, ki šteje kalorije in se tehta vsakih 5 minut, zato so se rade obračale name.
Moj odgovor se je vedno začel enako: »Draga moja pupa (vse, od mladih do starejših sem zmeraj klicala pupa), kljub temu da se trudiš, se je očitno nekje zataknilo… Bova uvedli nekaj sprememb in verjemi, tvojih težav bo konec!«
Seveda noro navdušene nad idejo, da zdaj se pa nekaj BO! spremenilo, so se vse (in res VSE) strinjale z uvedbo super spremembe.
Da sem si lahko predstavljala življenski slog vsake posameznice, sem na začetku vedno prosila eno stvar in postavila en pogoj: kupiti so si morale zvezek ali beležko in 2 tedna vanj pisati popolnoma vse. Kdaj se zbudijo, kdaj in kaj jedo, kdaj in kaj pijejo, aktivnosti, služba, vikendi …vse, prav vse.
Na osnovi tega sem lahko sestavila prehranjevalno shemo, ki sem jo prilagodila vsaki posameznici.
Pogoj: jaz ne živim tvojega življenja, zato te preganjala, opominjala ali opozarjala ne bom. Vse kar narediš, narediš sama, jaz sem samo oseba, ki ti lahko pomaga začeti.
Ca. 80 % žensk se z zvezkom sploh ni prikazalo nazaj.
Tistim, ki so se vrnile, sem sestavila njim prilagojeno prehranjevalno shemo. To pomeni, da jim iz »menija« nisem vzela ničesar, kar so imele rade, sem jim pa količino drastično zmanjšala. Seveda so morale v zvezek zapisovati še naprej …
Od vseh tistih 20 % začetnih vztrajnic svojega življenja NI spremenilo niti 5 žensk v vsej moji »športni karieri«.
Kaj sem želela doseči?
• S tem ko so pisale v zvezek, so imele nadzor nad sabo. Točno so vedele, kaj so pojedle in koliko.
• Hrano sem razdelila na 5 manjših obrokov, ki so vsebovali tudi njihove najljubše jedi – želela sem jim dokazati, da svojega življenja ne rabijo popolnoma spremeniti, če bi želele uvesti eno »majhno« spremembo, zaradi katere bi se bolje počutile
• Dala sem jim svobodo odločanja – dokler se kadilec ne odloči, da bo nehal kaditi, ali pijanec nehal piti, bosta še vedno odvisnika. Dokler si ženske v glavi ne »poštimajo«, da bi rade spremembo, do sprememb tudi ne bo prišlo, pa sem lahko Dalaj Lama ali predsednik Obama (četudi to naredi s tem, da si zastavi cilj kot je plačati 2.000 € »gotof si« stranki …).
Tako kot ste rekli, g. Aleš, naše novoletne obljube samo čakajo pred vrati…Jaz sem za to, da jim odpremo vrata .
Barbara Čičak

Barbarino pismo je samo dokaz, da se je res težko spremeniti. Močna volja ni dovolj.

Za vas imam dva odlična predloga, ki vam lahko pomagata do spremembe v poslovnem in osebnem življenju. Pridružite se nam na marketinški superkonferenci ali na marketinškem križarjenju. Najbolje pa, da se prijavite na oba dogodka. Investicija je za vse, ki se ukvarjate s kakršnim koli poslom, tudi manjšim, zanemarljiva. Na obeh dogodkih bodo poleg vaše volje v smeri pozitivnih sprememb delovali tudi drugi zgoraj omenjeni dejavniki.

Spremenili boste fizično okolje, boste v družbi podobno mislečih, opremili vas bomo z novimi informacijami, za nekaj časa se boste izognili tistim, ki na vas slabo vplivajo … Skratka, vse okoliščine bodo naklonjene vaši želji po spremembi.
Tudi jaz vam bom s svojo ekipo pomagal kot mentor. Prepričan sem, da si boste na ta način dramatično povečali možnost za še uspešnejše 2013. Pridružite se nam!

Marketinška superkonferenca bo že 31. januarja
Na marketinško križarjenje pa gremo 26. aprila


na vrh