Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Strici iz ozadja, zveze in poznanstva …
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 10.01.2013

Bogatejši imajo več »stricev iz ozadja«, več zvez in poznanstev kot manj bogati ljudje. Ampak ne samo pri nas, po vsem svetu je zgodba enaka.

Po ameriških podatkih se povprečen (ne preveč bogat, »non-affluent«) Američan redno druži s približno 50 ljudmi. Povprečen premožnejši Američan (»affluent«) pa ima redne stike s 147 ljudmi. Drugače povedano, bogatejši imajo v povprečju trikrat širši krog ljudi, ki jih poznajo, kot revnejši.

Pustimo sedaj natančne definicije, kdo je bogat in kdo ne, pustimo tudi, kako je s tem v Ameriki in kako pri nas. Dejstvo je, da se splača imeti redne stike s čim več ljudmi. Dejstvo je tudi, da niti vi niti jaz ne bomo spremenili statistik. Kaj se lahko naučimo iz zgornje statistike? Splača se širiti mrežo svojih znancev, prijateljev, sodelavcev.

Če boste tako ali drugače pomagali več 100 ljudem, če se boste z njimi dovolj pogosto družili, boste s tem naredili velik korak k svojemu osebnemu in poslovnemu uspehu. Druženje s pametnimi in poštenimi ljudmi je zabavno in dobičkonosno.

Imate že kakšen načrt, kako boste povečali svoj nabor zvez in poznanstev, kako boste svoji mreži dodali še kakšnega strica iz ozadja?

Za vas imam 2 predloga. Poceni, zabavno, koristno, nepozabno …

a)    Greva skupaj na križarjenje po Sredozemlju? Na marketinško križarjenje, na katerem boste v 6 dneh dobro spoznali več deset sebi podobnih poslovnežev, podjetnikov. In še nekaj marketinških delavnic in predavanj bomo dodali v celoten paket. Več o drugem marketinškem križarjenju boste izvedeli tukaj. Poleg marketinškega znanja in oddiha za prvomajske počitnice je marketinško križarjenje idealna priložnost, da v svoj telefonski imenik dodate nekaj deset imen, s katerimi boste po novem »na ti«.

Pridružite se nam, ne bo vam žal.

b      Pridružite se nam na marketintinški superkonferenci 31. januarja in 1. februarja. Rdeča nit vseh predavanj in dogajanja na konferenci bo "zdravo podjetje" - kaj vse morate narediti, da boste ohranjali svoje podjetje v dobri kondiciji.Poleg novih marketinških tem in predavateljev so tokratna velika novost t. i. ordinacije specialistov, kar pomeni, da vam bo vsaj 10 različnih strokovnjakov na voljo ves čas konference, pri njih pa boste lahko naročili pregled za svoje podjetje. Več o konferenci si poglejte tukaj.

 


Dodaj komentar


na vrh