Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Z eno potezo do preveč strank!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 15.10.2012

Ja, včasih je enostavno. Tudi z eno samo potezo je možno priti do dotoka dobičkonosnih strank!

Pravkar sem se vrnil iz Londona, kjer sem že tretje leto predaval na Evropski akademiji za direktni in interaktivni marketing. Tri dni intenzivnega šolanja, ekskluziven nabor predavateljev, potem pa še celo leto izobraževanje preko spleta – webinarjev. Odličen program! Mimogrede, če želite sodelovati naslednje leto (www.eadim.com), vam lahko uredim lep popust, še lepši od tistega, ki se trenutno oglašuje. Pišite mi, če vas zanima.

Vendar vam ne pišem zaradi tega, temveč zato da vam povem, kako je možno z enim samim ukrepom rešiti vse marketinške in prodajne probleme. Eden od predavateljev na EADIM je pokazal primer angleškega obrtnika, ki je vse svoje marketinške težave rešil z nakupom pametnega telefona!

Obrtnik je večino povpraševanj vedno dobival po elektronski pošti. Ampak na pošto je običajno odgovarjal enkrat na dan, ali pa še to ne. Saj veste, obrtnik na terenu preprosto nima časa niti računalnika, da bi se lahko posvetil elektronski pošti.

Včasih je minilo celo nekaj dni, preden je oddal ponudbo. S ponudbami večinoma ni bil uspešen, morda je bila uspešna samo vsaka deseta. Pogosto je stranke tudi vprašal, zakaj niso izbrale njega. In mnoge stranke so mu odgovorile, da je bil prepozen. Da so ga drugi prehiteli in se z njegovo ponudbo niti niso več ukvarjali.

In našemu angleškemu obrtniku je kapnilo! Šel je v trgovino, si kupil pametni telefon in si uredil prejemanje elektronske pošte na telefon. Nastavil je tudi alarm, da je telefon vibriral ob vsakem elektronskem sporočilu.

Po novem je na večino mailov, v katerih so ga prosili za ponudbo, odgovarjal takoj. Najprej je poklical stranko, se pozanimal, kaj v resnici želi, potem pa takoj odgovoril s ponudbo. In kar naenkrat je bilo strank preveč. Ugotovil je, da je v njegovem poslu HITROST precej pomembnejša kot kar koli drugega. Niti cena niti način izvedbe ali kakovost niso bili tako pomembni kot dejstvo, da stranka takoj dobi ponudbo in da se z njo nekdo takoj ukvarja.

Je možno tudi v vašem poslu z enim samim ukrepom drastično zvišati prodajo in dobiček?

Po pravici povedano, dvomim. Običajno je treba narediti simultano kar nekaj zadev, če želimo doseči (prodajne) cilje.
Kot ne moremo ozdraveti in postati fit kar čez noč, tudi v poslu večinoma nič ne gre hitro. Vseeno pa sem tudi jaz v svoji (svetovalski) praksi že kar nekajkrat rešil težavo podjetnika (podjetja) z eno samo učinkovito potezo. Podobno kot je to naredil angleški obrtnik. Ampak tudi ena sama poteza je vedno povezana za aktivnostjo. Ideja, izboljšava, brez akcije ne pomaga.

 


na vrh