Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Opazujete
Dnevnik guruja
Komentarji:   11 21.08.2012

V nadaljevanju boste videli nekaj zanimivih (marsikdo bo rekel spektakularnih) posnetkov iz našega sadovnjaka. V sadovnjak sem za dva dneva in dve noči nastavil lovsko kamero. To je kamera, ki začne snemati, ko zazna gibanje ali ko se ji ponoči približa kaj toplejšega od okolice.

Sadovnjak se nahaja v Slavskem Lazu v Kostelu, v vasi, kjer se je rodil moj oče. Vas ima danes le le malo prebivalcev, zato pa toliko več živali.

Jazbeci, kune in lisice so skorajda domače živali. Srne lahko srečujete vsak dan. Ravno včeraj je na dvorišče ves zadihan pritekel mlajši sin in hitel praviti svoji materi: »Imam dve novici – dobro in slabo. Dobra novica je to, da sem pravkar videl dve srnici. Slaba pa, da sta jedli peso na tvoji njivi …«

Letos je naša hiša postala mala vaška posebnost, saj imamo edini domače živali – piščance, kokoši in petelina Gigija. Kako jezno se zna obnašati naš »peteh«, sem vam že pokazal. Če ste zamudili posnetek, ga lahko vidite tukaj.

Poleg domačih živali se po naših njivah in sadovnjakih sprehajajo še jeleni, divji prašiči, volk in medved, ki obožuje jabolka in stikanje po čebelnjaku.

Zakaj lovci uporabljajo takšne kamere? Da jim ni treba cele noči čepeti na preži in opazovati živali. Dovolj je na primerna mesta postaviti kamere in v nekaj tednih je natančno jasno, katere živali prebivajo na določenem terenu in tudi ob katerih urah se pojavljajo. Ko se lovec odloči za odstrel, mu ni treba dolgo čakati, saj natančno ve, kam in kdaj pride plen.

Treba je opazovati! In potem uporabiti zbrane podatke!

Veste, kje se nahajajo vaše stranke?

Veste, katere vrste strank imate, veste, kako se med sabo razlikujejo?

Veste, na katero vabo lahko ujamete posamezno stranko?

In še natančneje:

-          Se stranke, ki plačujejo z gotovino, razlikujejo od tistih, ki plačujejo na obroke ali s kreditnimi karticami?

-          Se nakupne navade vaših strank razlikujejo glede na starost in spol?

-          Imajo stranke, ki so pri vas kupile za veliko denarja, kakšne skupne lastnosti?

-          Se stranke razlikujejo glede na tip medija (Facebook, televizija, internet, lokacija …), preko katerega ste jih našli?

-          Itn.

Treba je dobro in veliko opazovati, če želimo povečati prodajo.

Imate »lovsko kamero« za svoje stranke? Uporabljate zbrane podatke?

Tudi o tem, katere podatke se vam splača zbrati o strankah in kako jih uporabiti, se bomo pogovarjali naslednji teden na seminarju o prodaji, ki ga ne smete zamuditi.

Prijazno vabljeni.


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
21.08.2012 @ 12:52 Roman
Vsaj medveda tokrat ni bilo
21.08.2012 @ 14:56 Janja
Ales vi ste car...ljudje vsak dan posiljajo maile in pisejo na facebook, da ze ne mores brat njihovega balasta....vi pa vedno najdete nekaj zivljenskega da se clovek nasmeje in da vas ne pozabi!
21.08.2012 @ 16:36 Aleš Lisac
Janja, se trudim. :) Je pa v tem kar delam ena prodajna lekcija ... "dolgčas zelo slabo prodaja". Če želiš kaj prodati, je zelo pomembno, da te opazijo, da si zanimiv, drugačen, izviren. Hvala za komentar!
22.08.2012 @ 11:14 Mirko Rengeo
Kje pa se dobi taka kamera za kupit, mi imamo na naših njivah tudi dvonoge živali, ki si nabirajo naše pridelke brez plačila.
22.08.2012 @ 11:31 metoda
Aleš vi ste res CAR. V začetku prejemanja vaših e-mailov sem samo bežno preletela napisano. Sedaj, že komaj čakam kaj bo prispelo, saj vaši izvirnosti izgleda ni konca.Zame velika brca, da naj se zmigam.

Veselo naprej, LP Metoda
22.08.2012 @ 11:31 Primož
Ja, kje se kamera kupi? :)
sicer pa fenomenalno!
22.08.2012 @ 12:17 Aleš
Kamero sem kupil na Amazonu (UK). Tole je tip kamere:

"GMYLE (TM) 8MP Infrared Outdoor Digital Scouting Stealth Trail Hunting Game Wildlife Nature Camera Cam"

Da boste še ostali lovili živali vseh vrst po njivah ... :)
23.08.2012 @ 19:26 Ivan J.
Aleš, da so prisle vse te živali na Blažev vrt ???
L.p. I.J.
23.08.2012 @ 20:35 Jože Corel
No, v Kaptolu smo glede igralcev precej konkurenčni. Manjka nam edino volk, imamo pa poleg navedenih igralcev še medvedko z dvema mladičkoma. Enkrat videna zvečer ob 22:00, naslednjič ob 3:00 ponoči. Mlade divje prašičke sem poskušal ujeti s kombinacijo baterije in klasičnega fotoaparata, a mi ni najbolje uspelo. Ko sem opazoval medvedko z mladičkoma, pa fotoaparata žal nisem imel pri sebi. So pa na jablani lepo vidni krempeljčki dveh malčkov, ki sta se podila po njej.
23.08.2012 @ 20:39 Jože Corel
Najboljši med vsemi slabimi posnetki......obris divjega prašička pa je vseeno viden. In vse to opazujemo neposredno iz "ganka".
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh