Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Sadam Husein in marketing
Marketing
Komentarji:   2 19.10.2006

Kaj nas o marketingu lahko nauči Sadam Husein?

Na prvem programu TV Slovenije, so včeraj 18.10. vrteli film o predsedniku ZDA. Pravi trenutek, da sem si še enkrat prebral svoj nasvet, ki sem ga napisal lani maja: Sedaj je jasno že celemu svetu.
Sadam Husein je govoril RESNICO!


Trdil je, da orožja za množično uničevanje nima. Sedaj vidimo, da orožja res ni imel, sicer bi ga Američani že zdavnaj našli.
In, ker mu niso verjeli, je Sadam končal v zaporu. Kaj pa nas je v resnici naučil Sadam?
V marketingu in prodaji velja preprosto pravilo:
"Ni dovolj, da je tisto, kar govorite, res, tudi zveneti mora tako, kot da je resnično!"
Podjetniki, ki imajo "Sadamov problem", mi pišejo skoraj vsak dan. Oglejte si tri primere iz prejšnjega tedna:
  • "Prodajamo vodo, ki je boljša od vode v plastenkah in obenem 70% cenejša. Prodaja pa ne steče ..."
  • "Prodajamo napravo, ki garantirano zmanjša porabo motorjev z notranjim izgorevanjem. Večina strank je skeptična, mislijo, da naša naprava ne deluje ..."  
  • "Imamo zanimiv oglasni medij, ki odlično deluje. Žal pa stranke še vedno oglašujejo pri konkurenčnem mediju, kjer imajo slabši odziv ..."  

Če želite v današnjih časih kaj prodati, morate vedeti, da so stranke skeptične in nezaupljive. Ne verjamemo notarjem, zdravnikom, policajem, politikom, prodajalcem čistilnih sredstev ...
Pravzaprav ne verjamemo nikomur več.
Če torej želite kaj prodati, ni več dovolj le, da govorite resnico. Tudi zveneti mora resnično.
Vaše trditve morate znati DOKAZATI. O tem, kako kaj dokazati, pa bomo še govorili.

 

 

Dodaj komentar


Komentarji:

25.10.2006 @ 18:18 stane
Tole pa da misliti....Čestitke!
In kako bi vi g.Aleš povedali svojo resnico kot ameriški predsednik? (... nekje je treba testirati orožje, pa humanitarne organizacije obračajo veliko denarja...pa pranje črnega denarja.....in na koncu se bo zgradila celotna nova infrastruktura..... skratka biznis..WAU...(sicer je škoda ljudi, ampak saj pridejo novi)).)
P.s. Nisem politik, .....pa vendar me zanima odgovor , .......(to je uporabno tudi v podjetju, družini....) Ste predsednik Amerike; DOKAŽITE, da imate prav.
25.10.2006 @ 22:31 ROMAN
Kar se tiče Sadama Huseina se mi zdijo bolj fenomenalni marketinški prijemi na drugi strani luže, torej marketing po Bushevo, oz. marketing ameriške orožarske industrije: vztrajaj pri tem, da imaš sovražnike, tudi če jih nimaš jih vsaj ustvari, ustvari teroriste, ki bodo ogrožali tvojo državo in ti na ta način omogočili bajne zaslužke z trgovino z orožjem, ustvari kriminal, da boš lahko prodal kos orožja vsakemu američanu, ker se mora braniti sam… (priporočam ogled filmov: Farenheit in Columbine režiserja Moora).



George Bush torej nima enakih težav kot jih ima Sadam Husein, njemu verjamejo, ljudstvo ga je volilo 2x za predsednika ZDA, kupujejo si orožje, podpirajo vojno v Iraku,… dvoma ni, vsaj v ZDA ne, kljub krstam, ki prihajajo iz Iraka,…



Aleš, če že ti navajaš primere Sadamov,.. pa še nekaj primerov z zahoda:

- Zoran Jankovič … primer iz tvojega bloga… volilci vedo, da si je gospod nabral ogromno premoženje in to v času, ko je bil direktor Mercatorja… pa vendarle so bolj verjeli njegovemu programu in obljubam, kot obljubam njegovih konkurentov,

- Cigareti.. vsi vemo, da so škodljivi, celo na škatlici nas minister za zdravje opozarja o njihovih negativnih učinkih… pa vendarle se ne prenehajo uporabljati,

- Solariji, alkohol, čevapčiči in pleskavice pa še bi lahko našteval…



Sklep: Sadam se je v zaporu znašel, ker je imel smolo, ali pa je premalo vedel o marketinških prijemih z Zahoda, katere pa je Georg dobro poznal, znotraj njegove države so se prijemi Sadama obnesli,… ko pa je v njegov peskovnik vstopil nekdo iz zahoda,… mu verjame le še redkokdo,… podobno kot pred leti pod Titom, ali pa pri Fidelu Castru, ljudje so poslušni, ker ni zahodnega marketinškega pristopa, še naprej ga podpirajo in kupujejo, kar jim pač proda.



Po mojem ljudje v Iraku niso dvomili o tem, ali ima Sadam orožje za množično uničevanje… vsaj tisti ne, ki so bili priča katere izmed »prezentacij« »kemičnega Alija«
na vrh