Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj In smo spet ujeli Američane ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 13.06.2012

Napisi po ameriško.

Twitter je krasna zadeva. Pravzaprav mi je od vseh "novih" medijev še najbolj všeč. Če želite kaj sporočiti preko Twitterja, imate na voljo samo 140 znakov.

Znate na Twitterju povedati, kaj prodajate, komu je to, kar prodajate, namenjeno, zakaj naj kupijo pri vas in kaj morajo vaši kupci narediti? Vse s samo 140 znaki. Če ne znate, začnite vaditi. Ali pa si za primer vzemite tale oglas dekleta, ki se ukvarja z najstarejšo obrtjo (sicer prepisan iz starega Salomonovega oglasnika).

"24-letna študentka, podobna Pameli Anderson, iščem premožne gospode za diskretna srečanja. Pokličite na telefon 040XXXYYY." Vse je jasno; kaj in komu prodaja, kako izgleda to, kar prodaja, kaj morajo kupci narediti ...

Seveda Twitter ni namenjen (neposredni) prodaji vaših izdelkov in storitev. Na Twitterju se splača predvsem slediti eksperte, znane osebnosti, ki vas zanimajo. Če želite koga slediti na Twitterju, ni treba, da imate svoj račun na Twitterju, niti ne rabite potrditve oseb, ki jih želite slediti. Kot recimo na Facebooku, kjer vas morajo prijatelji najprej potrditi, da lahko berete in pišete po njihovih zidovih.

Prostor je v resnici vedno omejen.

Danes moramo v čim krajšem času povedati bistvo. Navdušiti stranke, prepričati bralca, da bere naprej. Poglejmo primer malo slabše izrabe prostora.

iskra

Na motorni žagi prostora za razne napise ni veliko. Če podjetje porabi najbolj viden in praktično edini prostor za tale napis, lahko rečemo, da so na svoji najboljši lokaciji, na svoji najboljši parceli postavili kozolec. Namesto da bi tam stal hotel, restavracija ali vsaj luksuzna vila ...

Kaj bi namesto tega napisa morali napisati? Če že kaj v zvezi z gorivom, bi lahko napisali, katera vrsta goriva sodi v to motorno žago ...

Sedaj pa poglejte svojo spletno stran, brošuro, prodajno pismo, plakat. No, kaj ste napisali na svojo najboljšo lokacijo?

Aja, še nekaj ... :) Poiščite me na Twitterju.


na vrh