Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj "Dnevi ekstremnega varčevanja"
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 13.06.2012
Kaj ja glavna tema pogovorov med vašimi potencialni strankami? Če ne veste, je vaša prva naloga, da to izveste.
Ko enkrat veste, o čem se pogovarjajo vaše stranke, se morate kot dobri prodajalci vključiti v pogovor, ki med vašimi strankami že poteka.
Tisti, ki redno spremljajo poročila in berejo ter poslušajo dnevne novice (trenutno še večina prebivalstva), vsak dan z vseh strani poslušajo, da bomo morali varčevati. V socializmu je bila magična beseda "stabilizacija". Ta beseda nam je prinesla bone, par/nepar, pomanjkanje kave, banan, goriva in hladilnikov ... Kaj nam bo prinesla trenutna modna beseda evropskih politikov - varčevanje - bomo še videli. Vsekakor pa vemo, da bomo vsi morali varčevati. Sedaj bomo morali varčevati še malo bolj, ker bomo v kratkem poleg Grkov tudi Špancem posodili milijarde evrov. Potem pridejo na vrsto naši zahodni sosedje ...
Beseda varčevanje trenutno vzbuja pozornost. In pri Rutarju to vedo. Zato so besedo varčevanje uporabili za nagovarjanje ljudi, naj kupijo še več. Čeprav zveni nekoliko kontradiktorno, da vas z besedno zvezo "ekstremno varčevanje" vabijo k nakupom, pa je beseda varčevanje sedaj tako moderna, da vzbudi pozornost.
Kaj nas je že naučil stari dobri Robert Collier? "When you write copy, you want to join the conversation already taking place in the reader’s mind." Pri Rutarju očitno poznajo nasvete starih marketinških mojstrov in jih spretno uporabljajo za povečanje prodaje.
Kaj pa vi? Kako trenutno nagovarjate svoje kupce?