Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 9. oddaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 12.04.2012

Posnetek moje zadnje oddaje na TV Vaš kanal. Moj gost je bil Igor Arih.

 


Dodaj komentar


Komentarji:

03.11.2012 @ 07:38 Marko
Pozdravljeni Aleš ! Dobra oddaja za obnovo znanja in nove ideje. Prav na vašem predavanju v Monsu sem izvedel za Arihovo knjigo in jo tudi prebral. Vaši nasveti mi prav gotovo razmigajo možgane. Hvala vam in uspešno delo vam še naprej želim ! Marko
04.11.2012 @ 17:57 Goran
Marko lep pozdrav. Tudi sam sem prebral Arihovo knjigo. Koncept je dober. Si pa postavljam to vprašanje:

Kako doseči navdušenost mnenjskega voditelja da jo bo širil naprej, razen z informacijo, da prvi uporabljajo izdelek?

Prav tako, kako vzpodbuditi ambasadorja, da začne po naših željah širiti novico o nas. (Razen s testiranjem, pošiljanjem njemu demo izdelka in upoštevanjem njegove pripombe)
na vrh