Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kršite pravila!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 10.04.2012
Kršite pravila panoge, bodite uporniki.
Berem blog Setha Godina. Rad berem njegove zapise. Tokrat je pisal o tem, da moramo kršiti pravila panoge, v kateri nastopamo. O tem sem pisal že večkrat, tudi že leta 2007. In sam se tega pravila držim. Nekaj pravil panog, ki sem jih prekršil:
- Na Poljskem sem prvi začel zbirati bazo strank v akvaparku in prvi sem uvedel drugačen način zaračunavanja vstopnine (namesto po minutah, sem uvedel »vinjeto«, tj. triurno karto).
- Prvi sem v Sloveniji predstavil »First minute« pri prodaji turističnih paketov, potem so nas seveda posnemali vsi.
- Prvi sem v izobraževalni panogi uvedel velike brezplačne množične seminarje. Leta 2008 smo tako napolnili halo Tivoli (skoraj 4000 udeležencev na marketinškem seminarju).
- Ko sem bil direktor marketinga mobilnega operaterja, sem uvedel brezplačno klicanje v vsa omrežja ob petkih.
- Prvi sem uvedel brezpogojno 100% garancijo na naše seminarje: »Če niste zadovoljni, vam takoj in brez vprašanj vrnemo denar.«In še bi lahko našteval. Dragi moji, poslušajte nasvet Setha Godina ali pa moj nasvet iz leta 2008 in kršite pravila, ki veljajo v vaši panogi.
S kršenjem pravil sem začel zgodaj … Največ podpisov v osnovni šoli, manj primerno vedenje … Ja, človek mora tudi z dejanji dokazati, da s svojimi nasveti misli resno.:)