Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Klopni meningitis
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 15.02.2012
Mamica je pri svojem 6-letnem sinčku našla klopa. Pod levo pazduho. Klop je bil že kar velik in zelo dobro pritrjen. Očitno se je gostil na sinčku že dan ali dva. Mamica je bila precej panična, takoj je videla črn scenarij.
Kaj pa, če je klop okužen?! Kaj je naredila takoj, ko je našla klopa?
- Poklicala je svojo mamo in jo vprašala, kako odstraniti klopa.
- Poklicala je taščo, upokojeno medicinsko sestro in jo vprašala, kako odstraniti klopa in kako ugotoviti, ali je okužen.
- Prebrskala je nekaj strani na internetu.
- Pogledala je v medicinski leksikon.
- Poklicala je otroško zdravico.
Kakšna je verjetnost, da bi mamica vse to naredila, če ne bi našla klopa na sinu?
Vidite, kako težko je prodajati preventivo?
Ljudje kupujemo takrat, kadar imamo občutek, da nekaj res potrebujemo.
Ali kadar si nekaj res želimo.
Ljudje zelo radi kupimo takrat, ko zelo boli. In kupimo marsikaj, samo da ne bi več bolelo.
Preden vas še enkrat – vem, da sem vas že večkrat – povabim na naš Največji marketinški seminar, samo upam, da niste v takšnem položaju kot mamica iz zgornje zgodbe. Upam, da v tem trenutku še (nujno) ne potrebujete pomoči strokovnjaka.
Iz izkušenj vam povem, da se večina mojih strank deli v dve veliki skupini:
1. V prvi skupini so tisti, ki pomoč nujno in takoj potrebujejo. Ker jim prodaja nikakor ne gre, ker že dihajo na škrge, ker jim za vrat dihajo banke in stečajni upravitelj že brusi svojo tipkovnico.
2. V drugi skupini so tisti, ki jim gre odlično. Ampak se vseeno zavedajo, da se splača investirati v znanje.
Še najmanj je tistih vmes.
Čeprav je ravno v vmesni skupini veliko takšnih, ki bi z dodatnim nasvetom lahko hitro prišli v drugo skupino ali pa vsaj za dlje časa pobegnili prvi.
Sprejmite moje povabilo na Največji marketinški seminar in se vprašajte, kateri skupini ste bližji.
Upam, da drugi.
Verjamem tudi, da se kmalu vidimo. In ne pozabite: vsem udeležencem bom osebno pomagal pripraviti ponudbo, ki je nihče ne bo mogel zavrniti. Vi mi pošljete svojo ponudbo, jaz pa vam komentar za izboljšave. Brezplačno. Samo prijavite se čim prej. Preden se pojavi kakšen klop …
Da, tudi strah prodaja. Cepljenje proti klopnemu meningitisu nam prodajajo tako, da nas poskušajo prestrašiti. Deluje. Ampak ne preveč dobro. Ker se nam zdi, da je verjetnost majhna, ker se ne bo danes nič zgodilo, če ne ukrepamo. Na Največjem marketinškem seminarju bomo govorili tudi o tem, kdaj se splača uporabiti strah za povečanje prodaje in kdaj je uporaba strahu kontraproduktivna. In še o veliko drugih temah, vse pa bodo povezane s tem, kako pripraviti ponudbo, ki je vaše stranke ne bodo zavrnile.