Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kaj vse boste letos izpustili?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 14.02.2012

Še vedno je nekaj bralcem mojega bloga in naših strank, ki še niso prijavljeni na marčevski Največji marketinški seminar. Morda je res še dovolj časa. A tokrat ne bomo govorili o tem, ali se splača udeležiti Največjega marketinškega seminarja.
Govorili bomo o posledicah, kadar določene aktivnosti ali dogodke izpustimo.
Na naš uspeh vpliva veliko dejavnikov. Eden izmed najpomembnejših dejavnikov so ODLOČITVE, ki jih dnevno sprejemamo. Danes bomo govorili o odločitvah, da se nečesa ne bomo udeležili in da bomo nekaj izpustili.
Velika podjetja vlagajo ogromne vsote denarja v oglaševanje, pozabijo pa na izobraževanje zaposlenih, pozabijo izšolati zaposlene. In potem se, če je oglasna kampanja uspešna, pri njih oglasi veliko kupcev, prodaje pa kljub temu ni. Ker zaposleni niso motivirani in ustrezno nagrajeni, ker nočejo in ne znajo prodajati.



V preteklosti sem svetoval podjetju, ki je letno v oglaševanje investiralo več kot pol milijona evrov. Niso pa imeli volje (IZPUSTILI SO), da bi v podjetje uvedli CRM sistem (strošek okoli 20.000 evrov). Končni rezultat? Veliko povpraševanja, veliko kupcev, a če bi imeli še CRM sistem, bi prodali več in lahko bi dramatično zmanjšali stroške oglaševanja – ker jim ne bi bilo treba znova in znova komunicirati z vso Slovenijo, temveč bi lahko nagovarjali tudi kupce neposredno.
Pa pustimo podjetja.
Poglejmo, kako deluje večina ljudi. Raje plačajo 75 evrov za nov pulover, kot da bi kupili dve knjigi. Knjigi bi si lahko mimogrede tudi izposodili v knjižnici. Večina ljudi praktično zelo malo investira v svoje zdravje, še manj pa v znanje.
Tako pač je. Čeprav se vsi strinjamo, da je investiranje v znanje brez dvoma najboljša naložba. Ker vam znanja nihče ne more vzeti, ker ga lahko večkrat uporabite, ker …
Veste, kaj je še bolj zanimivo? Mnogi podjetniki jamrajo, ko pa jih vprašam, ali so na tekočem z dogajanji v svoji panogi, ko jih vprašam, ali so prebrali to in ono, ko jih vprašam, ali imajo mentorja, samo skomignejo z rameni.
Kdor je bil v moji pisarni, ve, da imam samo v pisarni približno 1200 knjig. Več kot 80 % sem jih tudi prebral. Knjige imam tudi v elektronski obliki, doma, v bratovi pisarni, v skladišču. Vsako leto poslušam vsaj 30 različnih predavateljev, hodim na seminarje, sem v različnih mastermind skupinah, poslušam in gledam webinarje …
Ker vem, da se mi ne splača izpustiti izobraževanja. Iz treh razlogov. Ker v tem uživam in ker je izobraževanje moja najbolj dobičkonosna investicija. Vse, kar sem ustvaril, sem ustvaril s tem, kar imam med obema ušesoma. In ker vem, da od znanja, ki ga nimam, nimam koristi …
Večina ljudi rada odlaša. Večina ljudi z lahkoto izpusti branje, udeležbo na seminarju ali delavnici. Z lahkoto pozabi na hrano za možgane.
Večina samo dela tisto, kar je delala že včeraj, večina ne razmišlja veliko. Večina ni kreativna, večina je brez idej.
Ampak brez te večine – po Paretovem pravilu je to 80 % – tudi ni manjšine – 20 %. Na tem svetu je pač tako, da ima manjšina praktično vse. In teh odstotkov ne bo nikoli nihče spremenil. Kar lahko spremenite vi ali jaz, je zgolj to, ali bomo med 80% ali med 20%.
In od česa je najbolj odvisno, ali bomo med uspešnimi, bogatimi, srečnimi, veselimi, zdravimi, načitanimi in razgledanimi ljudmi?
Zelo veliko je odvisno od stvari, ki jin ne naredimo!
Če ste podjetnik, prodajalec, če delate za podjetje, za katero vam ni vseeno, morate priti na Največji marketinški seminar.
Tudi zato, ker bom vsakemu udeležencu osebno svetoval (lahko tudi že pred seminarjem, samo poslati mi morate podatke). To je priložnost, ki se vam je ne izplača izpustiti.
Vem pa, da bodo mnogi tudi to priložnost izpustili. Ker tako na tem svetu je. Brez 80 %, brez večine ni uspešne manjšine.
 

Dodaj komentar


na vrh