Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Odklop
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 26.12.2006

Do zares dobrih idej ne boste prišli v pisarni. Preveč je motečih dejavnikov. Če želite stvari videti v pravi luči, morate stran. Daleč stran.

kuscar

Jaz se svojih nasvetov držim. In tudi zato, sem se z ženo in sinovoma odpravil stran. Daleč stran. Televizorja še nismo prižgali, interneta razen na ulici nimamo, telefon se mi je pa (čisto zares!) prvi dan po prihodu, pokvaril – noče se napolniti …

Skratka v letu 2007 lahko od mene pričakujete še več in še boljših idej. Aja, pa še nekaj …


Po slabem tednu neprestanega druženja z mojima dvema sinovoma, sem ugotovil:

  1. otrok se ne da izključiti, gumba »Turn OFF« ne najdem
  2. otrokom ne priložijo navodil za uporabo, tudi »money back« garancije ni

Pa še en marketinški nauk za na konec tega kratkega zapisa.

Pravijo, da je najbolj učinkovita marketinška beseda »BREZPLAČNO«. Verjetno res, vendar to ne velja za otroke. Oni itak vse dobijo brezplačno. Pri otrocih najbolje deluje sicer druga najučinkovitejša marketinška beseda.

A katera beseda je na drugem mestu?

Beseda NOVO seveda!

Nova igračka, ti recimo kupi dve uri miru, nova podlaga za hojo (mivka), pri dve letnem otroku zadošča za dve uri, pri štiri letnem za 30 sekund miru. Vsekakor pa vse kar je novo, vzbudi pozornost in jih vsaj za nekaj časa zamoti … NOVO res magično deluje.

Veliko sreče v NOVEM letu, vam želi vaš guru!

Dodaj komentar


Komentarji:

26.12.2006 @ 16:53 Super Tine
Mislim,da to ni Strunjan; prej me spominja na okolico Sharm El Sheikha, .. =)
aja SREČNO vsem...
26.12.2006 @ 23:41 Afna
Ma, morda pa celo SSH ni, Super Tine. Nekam zelo razgreta telesa so zadaj, kar malo prevec za Egipt te dni... Morda pa le... Saj ni skrivnost kateri agenciji Aleš svetuje in kateri so njihovi udarni zimski aranžmaji... :)
Jaz pa pošiljam prve smučarske pozdrave iz domačih strmin in vas po smučarsko pozdravljam za srečo: Brake a leg!

Afna

ps: Aleš, moj "tastari" sprašuje, če se nisi mogel postaviti malo bolj na levo ;-)
27.12.2006 @ 16:15 Mister
Tole je bolj iz "No problem mister" krajev ... Karibi my guess.
06.01.2007 @ 03:51 Ales
Pozdrav iz Mehike. Koncno prisel do malo bolj uporabnega interneta. Pricakujte nove zapise v kratkem. LP
Ales
na vrh