Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Stranke, kupci ali pacienti?
Marketing
Komentarji:   0 26.07.2011

Pred nekaj tedni sem bil na poslovnem obisku pri podjetju, ki ima v lasti 15 bolnišnic. Zaposlenih imajo več kot 1500 zdravnikov. Našo ekipo so gostitelji peljali na ogled ene izmed bolnišnic. Kaj smo videli?
Recepcija je bila podobna recepciji v najboljših hotelih. Vse, ki pridejo na obisk, takoj, brez čakanja sprejme prijazno osebje. Ker večina pride z avtomobilom, je poskrbljeno za parkiranje. Dostop do bolnišnice je iz treh smeri, bolnišnica ima lastno garažo.

Kaj se zgodi, če v bolnišnico pripeljete staro mamo, ki težko hodi? Pripeljete se neposredno pred vhod, ključe od avta pustite prijaznemu receptorju, ki vam avto parkira v garažno hišo in vam ga, ko se vračate, tudi pripelje do vhoda. Valet parking, skratka. In to v bolnišnici.

Kaj je bilo še drugače kot v bolnišnicah, ki smo jih vajeni pri nas? Vse poti zaposlenih (zdravnikov, medicinskih sester, tehnikov, snažilk …) so ločene od poti, ki jih uporabljajo pacienti. V naših bolnišnicah lahko opazujemo, kako se medicinsko osebje ves čas sprehaja, kako si podajajo kljuko in hodijo mimo bolnikov. Ne pa tudi v bolnišnicah tega podjetja, hodniki za osebje in za bolnike so namreč ločeni.
Kaj je bilo še drugače? Soba, kjer je ogromen aparat za postavljanje diagnoz – aparat, v katerega te strpajo in si potem kot zaprt v velikanski cevi, ima pogled na morje. Ker so ugotovili, da se nekateri bolniki slabo počutijo v tako utesnjenem prostoru. Zato imajo tam vsaj pogled na morje.

Še bi lahko našteval. Na kratko povedano, v tem podjetju, v tej bolnišnici je v ospredju stranka. Tisti, ki načrtujejo in potem upravljajo takšne bolnišnice, razmišljajo o tem, kaj je dobro za stranko, za pacienta. In ko enkrat uredijo vse tako, da je dobro za stranko, se zgodi še nekaj … V takšni bolnišnici radi delajo tudi vsi zaposleni.
In še nekaj. Pogovarjali smo se z vodilnimi podjetja. Med njimi ni bilo zdravnikov. Z vodenjem in organizacijo podjetja, ki upravlja 15 bolnišnic, se ne ukvarjajo zdravniki. Zdravniki raje delajo tisto, za kar so se izučili. Pomagajo pacientom. Z organizacijo poslovanja, s čiščenjem, z nabavo, z organizacijo parkiranja, s financami, s prodajo in z marketingom se zdravniki pri njih ne ukvarjajo.
Današnje sporočilo? Rad imam podjetja, ki dobro poskrbijo za stranke. Rad imam podjetja, kjer razmišljajo o tem, kako se njihove stranke počutijo. In prepričan sem, da so dolgoročno takšna podjetja uspešnejša in da je v takšnih podjetjih užitek delati.

Mimogrede … Tale zapis je nastal po poslovnem obisku v Turčiji. Ste si že ogledali mojo 5. oddajo na TV Vaš kanal. V 27. minuti govorim ravno o bolnicah ...
 


na vrh