Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Oddelek za zmanjševanje prodaje spet zmaguje!
Marketing
Komentarji:   0 03.06.2011

V večini slovenskih podjetij imajo oddelek za zmanjševanje prodaje. Večinoma se v podjetjih ne zavedajo, da imajo posamezne osebe ali pa kar oddelek, ki sabotirajo delovanje celega podjetja.

Poglejte ta video in presodite sami!

Do nedavnega je obstajal hotel, ki se je lahko pohvalil z edinstveno prodajno prednostjo – imeli so brezplačno parkirišče za vse stranke in obiskovalce kongresnega centra.
Pred kratkim pa je na delo stopil hotelski oddelek za zmanjševanje prodaje in dobička. Ukinili so praktično edino konkurenčno prednost tega hotela. V tem hotelu niso bolj prijazni kot drugje, nimajo boljših predavalnic, niso cenejši … So pa bili edini v prestolnici, kjer je lahko veliko število obiskovalcev kongresov, seminarjev itn. parkiralo brezplačno.
Nič več.

Poglejmo si še nekaj konkretnih primerov delovanja oddelkov za preprečevanje prodaje v različnih podjetjih.
V petek sem želel rezervirati tenis za danes. Ni bilo mogoče … Ker sprejemajo rezervacije samo za tekoči dan. In sem poklical drugam, kjer so mojo rezervacijo z veseljem sprejeli. Oddelek za zmanjševanje prodaje v prvem teniškem centru je bil uspešen. Morda so izgubili stranko, ki bi v naslednjih 5 letih tam pustila nekaj tisoč evrov. Pred leti sem namreč redno igral tenis, vedno sem imel sezonske vstopnice za različna igrišča, sedaj razmišljam, da bi začel ponovno redno igrati.

Prejšnji teden sem se želel naročiti na enega od slovenskih dnevnih časopisov. Poklical sem na brezplačno številko naročniške službe. In so mi rekli, da želijo pisno naročilo, telefonski klic ni dovolj, oni bi imeli še naročilnico po faksu ali pošti. Oddelek za zmanjševanje prodaje je spet uspešno opravil delo. Če ne bi imel tajnice, bi z naročilom še malo (ali pa kar za vedno) počakal.
Namerno nisem napisal imen zgornjih podjetij. Ker ne želim kritizirati, opozarjam le, da imamo oddelke za preprečevanje prodaje skoraj v vseh podjetjih. Še posebno dobro ti oddelki delujejo v podjetjih, kjer imajo velik vpliv na odločitve finančniki, pravniki in podobni. Podjetniki moramo od časa do časa preveriti, ali naš oddelek za zmanjševanje prodaje ne deluje preveč uspešno.

Še nekaj primerov:
Tole se je dogajalo pred leti, ko so se v Merkurju še ukvarjali z menedžerskim odkupom … Žena me je poslala po likalnik. V trgovini sem hitro našel pravi aparat, saj mi je žena skromno naročila le, "naj prinesem likalnik, ki naj bo oranžne barve in ne predrag". Skupaj s prijazno prodajalko sva takoj našla primeren likalnik. Do tu vse tako, kot mora biti.
Potem pa se je zataknilo pri blagajni ... Blagajničarki sem rekel, naj nakup vpiše na kartico. Vsak nakup namreč šteje ... Ampak ni šlo! Kartice nisem imel pri sebi. Ker kartice nikoli ne nosim s sabo (kdo pa nosi vse možne kartice ugodnosti ves čas s sabo???), sem blagajničarko prijazno prosil, naj moje ime pač poišče v računalniku. In tega ni želela narediti … Oddelek za zmanjševanje prodaje, je spet dobro opravil svoje delo. Kako je potekal dialog:
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Šefi so naročili, da strank, ki kartice nimajo s sabo, ne smemo iskati v računalniku."
Aleš: "Saj vam bo to vzelo samo trenutek."
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Ne smem, ker so mi tako naročili."
Aleš: "Prosim!?"
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Ne smem, žal."
Aleš: "Dobro, pa nič. Pa mi vseeno povejte, kaj bi naredili, če bi na vhodu v trgovino namesto Merkur visel napis z vašim imenom? Naj vprašam še drugače, kaj bi naredili, če bi bila trgovina vaša?"
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "V tem primeru bi vaše ime poiskala v računalniku. Ampak jaz tu le delam, in delam to, kar mi naročijo."
Aleš: "Nasvidenje."
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Nasvidenje."
Na (njihovo) srečo se danes v Merkuju obnašajo drugače.
Ste prepričani, da se tudi vam, v vašem podjetju ne dogaja kaj podobnega?
Ste prepričani, da vaših investicij v večjo prodajo in zadovoljnejše stranke ne spodkopava vaš interni "oddelek za preprečevanje nakupov"?
Pred leti sem pisal o predsedniku uprave hrvaškega Telekoma, ki po ukazu lastnikov podjetja vsak teden eno uro odgovarja na klice strank. Da slučajno ne bi izgubil stika z realnostjo in da bi takoj opazil morebitne ukrepe internega "oddelka za zmanjševanje prodaje". Vse se seveda začne na vrhu ...
POSLUŠAJTE SVOJE STRANKE!
Predvsem pa UKINITE in v kali zatrite vse poskuse "internega oddelka za zmanjševanje prodaje". Preveč trdo delate, da bi zaradi takšnih neumnosti izgubljali stranke!
 


na vrh