Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Vašim je mukama kraj!
Dobre knjige
Komentarji:   1 16.12.2006

Bralec mojih nasvetov mi je poslal naslednje vprašanje:

"Za kontakt s strankami smo sestavili brošuro, vendar nam manjka primeren zaključek. Klišejskemu ˝Priporočamo se za sodelovanje in vas lepo pozdravljamo ter vam želimo veliko uspeha…˝ se želimo izogniti.
Nam lahko pomagate? "


Lahko, pomagam. Seveda. Ker sem ravno danes, spet enkrat po dolgem času v roke vzel strokovno literaturo, ki sliši na ime "Alan Ford", sem nasvet poiskal kar na koncu stripa! 


Bralec mojih nasvetov mi je poslal naslednje vprašanje:

"Za kontakt s strankami smo sestavili brošuro, vendar nam manjka primeren zaključek. Klišejskemu ˝Priporočamo se za sodelovanje in vas lepo pozdravljamo ter vam želimo veliko uspeha…˝ se želimo izogniti.
Nam lahko pomagate? "


Lahko, pomagam. Seveda. Ker sem ravno danes, spet enkrat po dolgem času v roke vzel strokovno literaturo, ki sliši na ime "Alan Ford", sem nasvet poiskal kar na koncu stripa!

alan ford

Nauk? Dober prodajalec vedno vpraša za naročilo. In to na jasen, neposreden in vsakomur razumljiv način. Na koncu stripa vam lepo povedo, da je vaših težav konec, sedaj lahko, po neverjetni ceni 10 kun, izbrane stripe naročite po pošti.

Pokazali in povedali so nam kaj moramo narediti, povedali so koliko stane, dali so nam natančna navodila ...

"Vašim je mukama kraj", saj berete dnevnik marketinškega guruja.

Dodaj komentar


Komentarji:

16.12.2006 @ 19:58 Super Tine
No kaj reči?Aleš, zdi se mi, da neprestano iščeš gostišče, kjer lahko nahraniš svoje misli, pa naj bo to vsakdanje opravilo, dogodek ecc...
ekola en obrok =)(http://www.stripoteka.com/)
na vrh