Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Vašim je mukama kraj!
-
Dobre knjigeKomentarji: 0 16.12.2006
Bralec mojih nasvetov mi je poslal naslednje vprašanje:
"Za kontakt s strankami smo sestavili brošuro, vendar nam manjka primeren zaključek. Klišejskemu ˝Priporočamo se za sodelovanje in vas lepo pozdravljamo ter vam želimo veliko uspeha…˝ se želimo izogniti.
Nam lahko pomagate? "
Lahko, pomagam. Seveda. Ker sem ravno danes, spet enkrat po dolgem času v roke vzel strokovno literaturo, ki sliši na ime "Alan Ford", sem nasvet poiskal kar na koncu stripa!
Bralec mojih nasvetov mi je poslal naslednje vprašanje:
"Za kontakt s strankami smo sestavili brošuro, vendar nam manjka primeren zaključek. Klišejskemu ˝Priporočamo se za sodelovanje in vas lepo pozdravljamo ter vam želimo veliko uspeha…˝ se želimo izogniti.
Nam lahko pomagate? "
Lahko, pomagam. Seveda. Ker sem ravno danes, spet enkrat po dolgem času v roke vzel strokovno literaturo, ki sliši na ime "Alan Ford", sem nasvet poiskal kar na koncu stripa!
Nauk? Dober prodajalec vedno vpraša za naročilo. In to na jasen, neposreden in vsakomur razumljiv način. Na koncu stripa vam lepo povedo, da je vaših težav konec, sedaj lahko, po neverjetni ceni 10 kun, izbrane stripe naročite po pošti.
Pokazali in povedali so nam kaj moramo narediti, povedali so koliko stane, dali so nam natančna navodila ...
"Vašim je mukama kraj", saj berete dnevnik marketinškega guruja.