Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kako prodati, kako kupiti in kako dobro zaslužiti!
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 09.03.2011

Danes ob 20.30 na TV Vaš kanal.

lisactv

Poglejte in prosim povejte, kaj naj v prihodnjih oddajah izboljšam.

Posnetek oddaje lahko vidite, če kliknete na "Kako prodati, kako kupiti in kako dobro zaslužiti!"


Dodaj komentar


Komentarji:

09.03.2011 @ 14:45 Sašo
Všečkam :)
09.03.2011 @ 21:19 Nataša
- prehudi in prepogosti close-upi;
- glede na živahen, radoživ in zvedav karakter, sedenje za mizo (oz. pultom) preveč spominja na strogost učiteljev (tudi v interakciji z gostom). Ali ne bi imel stoje več maneverskega prostora? ;)

Sicer pa všečno, koristno in zabavno!
11.03.2011 @ 09:53 Matija
Kdaj in kje se lahko vidi ponovitev? Ob sredah v tem času sem namreč na predavanjih 100 top tržnikov ;)
14.03.2011 @ 21:10 ian
oddaja je fajn, žal nič novega niste povedali. morda dodajte še kak nov nasvet, zgodbo, vse kar govorite se samo ponavljate.
14.03.2011 @ 21:30 Vesna
Smo zahtevni, ja. Pravzaprav smo gledalci zelo scrklani. Hočem povedat, da nočemo samo poslušat. Hočemo gledat z vsemi čuti. Pa še presenečenja morajo bit, pa zraven še smešno, luštno za pogledat,... in prirejeno za vse starostne skupine, oba spola in vse profile. In kako to narest? Ne mene vprašat.
20.03.2011 @ 01:25 Anze Z.
Respect za lastno oddajo. Zanimivo in vem, da gre veliko truda v taksno stvar.

Edino kar zamerim stilistki oddaje je kravata, ker je tipicna kravata, ki se je ne nosi na TVju (predvsem se tezava opazi, ko se naredi zoom in/out). Naceloma ne delujejo oblacila z vzorci, enobarvna oblacila so najboljsa za TV :)
20.03.2011 @ 09:36 Aleš Lisac
Anže, kaj je to stilistka? :) Bom drugič potegnil nekaj drugega iz omare. Hvala.
23.03.2011 @ 14:35 Mirjam
Malce z zamudo pokomentiram prvo TV oddajo.
- zamisel je OK (nasvet, pogovor z gostom, knjižnica, odgovori guruja na vprašanja,...)
- manjka struktura oddaje že takoj na začetku kot napovednik ("V nocojšnji oddaji bomo povedali to-pa-to...") in potem veš, a se ti (gledalcu) splača poslušati ali ne
- všeč so mi koze in teliček; zakaj nisi tisti prispevek, ki se je navezoval na koze, povedal kar med kozami? Bi bil popestritev sicer precej stoične oddaje (z vidika gledalca)
- na koncu manjka: "Glejte nas spet prihodnjo sredo ob ..., ko vam bomo razkrili ..."
- "Pošljite nam svoja vprašanja..." Super. Kam pa?
- Retorična vprašanja so odveč in nekako silijo gledalca k vljudnemu kimanju oz. so malo posiljena, če razumeš. :-)
- lahko bi vsaj v odjavni špici k avtorju oddaje pripeli zraven še link do tvoje spletne strani ali e-naslov (kdo bi si mislil, da bo na to marketinški guru pozabil! :-) In ne, to ne bi bilo posiljeno!)

Kljub starim nasvetom, že večkrat slišanim, priznam, da sem se spet spomnila nekaterih že osvojenih stvari. Zadnje čase ne obiskujem seminarjev in je fajn, če nam na tak način prikličeš v spomin kakšno stvar.

Pohvalno in pogumno naprej!
na vrh