Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kdaj, kje in kako oglaševati?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 07.03.2011

Odgovor na zgornje vprašanje je vsaj teoretično preprost.
Kdaj? Takrat, kadar lahko poveste kaj novega, pametnega.
Kje? V mediju, ki doseže vaše potencialne kupce. Pomaga, če je cena oglasa takšna, da se vam vse skupaj splača.
Kako? Če že oglašujete, poskrbite, da bodo videli ravno vaš oglas. Skratka, poskrbite, da vas bodo (praktično vsi) opazili.

lipica

Današnja nalepka, ki smo jo opazili praktično vsi naročniki in kupci časopisa Delo, je primer dobrega oglasa. Zakaj?

  • Ker oglaševalec oglašuje prireditev, ki se bo zgodila že čez nekaj dni. Lahko torej povedo nekaj novega; gre za informacijo in to je pomembno!
  • Ker oglašujejo v mediju, ki ga bere veliko njihovih potencialnih strank.
  • Ker so šli v oglasno akcijo po sistemu – »Če že oglašujemo, oglašujmo tako, da našega oglasa ne bo mogoče spregledati.« Ker so vezali njihovo sporočilo na aktualni dogodek – dan žena.    

Bo vse skupaj delovalo, se bo izplačalo? Ne vem. Ne vem namreč, koliko so za oglas plačali. V oglaševanju velja pravilo, da se čisto vsak oglas splača – če ga kupimo za pravo ceno. :)

No, že v kratkem bo jasno, ali je celotna akcija z lipicanci v Stožicah uspela. Če bo dovolj ljudi kupilo vstopnico, če bodo stroški promocije, oglaševanja in izvedbe nižji od prihodkov, lahko rečemo, da je akcija uspela.
Marketing prireditev je zelo neizprosna stvar. Dan po dogodku je vse jasno … Izgovorov v slogu »Smo pa nekaj naredili za blagovno znamko,, noče nihče poslušati. Cilj prireditev, koncertov je polna dvorana, poln žep in seveda na prvem mestu zadovoljni kupci.


na vrh