Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kdaj, kje in kako oglaševati?
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 07.03.2011

Odgovor na zgornje vprašanje je vsaj teoretično preprost.
Kdaj? Takrat, kadar lahko poveste kaj novega, pametnega.
Kje? V mediju, ki doseže vaše potencialne kupce. Pomaga, če je cena oglasa takšna, da se vam vse skupaj splača.
Kako? Če že oglašujete, poskrbite, da bodo videli ravno vaš oglas. Skratka, poskrbite, da vas bodo (praktično vsi) opazili.

lipica

Današnja nalepka, ki smo jo opazili praktično vsi naročniki in kupci časopisa Delo, je primer dobrega oglasa. Zakaj?

  • Ker oglaševalec oglašuje prireditev, ki se bo zgodila že čez nekaj dni. Lahko torej povedo nekaj novega; gre za informacijo in to je pomembno!
  • Ker oglašujejo v mediju, ki ga bere veliko njihovih potencialnih strank.
  • Ker so šli v oglasno akcijo po sistemu – »Če že oglašujemo, oglašujmo tako, da našega oglasa ne bo mogoče spregledati.« Ker so vezali njihovo sporočilo na aktualni dogodek – dan žena.    

Bo vse skupaj delovalo, se bo izplačalo? Ne vem. Ne vem namreč, koliko so za oglas plačali. V oglaševanju velja pravilo, da se čisto vsak oglas splača – če ga kupimo za pravo ceno. :)

No, že v kratkem bo jasno, ali je celotna akcija z lipicanci v Stožicah uspela. Če bo dovolj ljudi kupilo vstopnico, če bodo stroški promocije, oglaševanja in izvedbe nižji od prihodkov, lahko rečemo, da je akcija uspela.
Marketing prireditev je zelo neizprosna stvar. Dan po dogodku je vse jasno … Izgovorov v slogu »Smo pa nekaj naredili za blagovno znamko,, noče nihče poslušati. Cilj prireditev, koncertov je polna dvorana, poln žep in seveda na prvem mestu zadovoljni kupci.


Dodaj komentar


Komentarji:

07.03.2011 @ 20:59 Sašo
Zanimiva akcija je bila tudi s tistimi "keksi za mleko"(Oreo). S svojim pristopom enostavno nisi mogel mimo, saj ti je direktno padlo v oči. Zanimiva se mi je pa zdela akcija pri blagajnah v TUŠ-u, kjer so imeli tudi njihovo nalepko :)
07.03.2011 @ 22:05 Tomaž
Zanimiv članek. Ker je že govor o prireditvah me zanima kaj menite ostali glede oglaševanja dogodkov. V primeru majhnega budgeta (ni drugih opaznejših oblik oglaševanja) kdaj je optimalno poslati oglas na dom (letak). Ali npr. 2 tedna pred dogodkom ali ali npr. 5 dni pred le-tem? Upam da se bo razvila debata na to temo.
08.03.2011 @ 01:56 Sašo
Hmmm, čisto odvisno od samega dogodka, bi pa rekel tam tri tedne pred dogodkom prvi "send" pa kakšnih 5 dni prej še drugi "send".

Sam sicer nisem pristaš teh letakov, ker je danes "vse na internetu", vendar če že pošiljaš naredi predstavitev udarno. Kar pomeni, ko bo nekdo prijel kartico v roke, da o rekel "cool" (izgled). Seveda pa to ni dovolj, če želiš direktno dobiti interesante vključi gor kakšne sprožilce da zadevo vrnejo ter izpolnijo podatke (ime priimek, naslov ter gsm oz. email). ...tako bi se sam lotil, če bi pošiljal letake, ker drugače ne moreš meriti učinovitost (razen če navedeš gor 20% popusta pod šifro POPUST11, kar ti sporočijo po telefonu).

LP
na vrh