Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Burger, da te kap!
Marketing
Komentarji:   5 30.01.2011

Če želiš, da te opazijo, moraš biti drugačen. Črn ali bel. Nikoli siv! V času, ko vsi govorijo o zdravi prehrani, odlično uspeva veriga restavracij z imenom, ki pove vse »HeartAttackGrill.com«.

Že dolgo trdim, da je ena od poti do uspeha v poslu tudi izbira obratne smeri: če vsi hitijo na levo, vi zavijte desno. Naredite nekaj drugače kot vsi drugi. V tej restavraciji so šli tako daleč, da pri njih vsi, ki tehtajo nad 350 funtov (158 kg), jedo zastonj. Hranjenje teh debeluhov je marketinško gledano minimalen strošek, prinaša pa dodatno brezplačno publiciteto.

Poglejte si njihov najnovejši video. In se zabavajte. Lekcija je vsekakor poučna. Če si upaš, imaš veliko možnosti za uspeh.

Koncept – filozofija, ki jo na nek način prodaja ta restavracija, je uporništvo. Če vsi pridigajo o zdravi hrani, mi delamo obratno. In koncept uporništva, vsaj pri manjši skupini ljudi, vedno naleti na plodna tla.

Pa ne obsojajte preveč te verige restavracij. Dokler država služi s prodajo cigaret, dokler država s subvencijami podpira kmete, ki na nekaj kvadratnih metrih »pridelajo« na tisoče piščancev letno … do takrat si lahko na svojo odgovornost privoščite tudi kakšen burger, da te kap.


Dodaj komentar


Komentarji:

05.03.2011 @ 15:28 Tjasa
Očitno se temu reče dobesedni marketing :/
http://newsfeed.time.com/2011/03/04/blair-river-heart-attack-grill-spokesman-dead-at-29-from-the-flu/
05.03.2011 @ 17:56 Aleš Lisac
Ja Tjaša, tegale gospoda, ki nastopa v oglasu je zadela "rahla smrt". Pri promociji je včasih potrebno iti do konca, dobil je kar obljubljajo ...
05.03.2011 @ 18:43 Tjasa
Svoj posel jemljejo _smrtno resno_
:D
07.03.2011 @ 09:28 David
Dieta preverjeno deluje! Možakar na zgornjem posnetku (sicer tiskovni predstavnik restavracije) je že pod rušo.

http://www.chicagotribune.com/health/la-heb-heart-attack-grill-20110304,0,1245223.story
04.11.2011 @ 10:34 Bruna
Ja, zanimivo. Čeprav, jaz prodajam vino v spletni trgovini www.invinoveritas.si bi morala mogoče to resnico podajati kot kaj??
na vrh