Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Novoletni cilji – zakaj jih je tako težko uresničiti?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 05.01.2011

Sklenili ste, da boste v novem letu več telovadili. Lep, koristen cilj. Zakaj tako malo ljudi vztraja pri takšnih ciljih, čeprav so res koristni?

Ker je veliko lažje in bolj udobno gledati televizijo kot se potiti v fitnesu!

Sklenili ste, da boste prebrali vsaj dve knjigi na mesec. Vaš plemeniti cilj se izgubi nekje pri prebrani polovici prve knjige. Zakaj? Ker vas motijo otroci, ker nimate časa, ker … je veliko bolj enostavno nič spremeniti in ostati vklenjen v svoje ustaljene navade.

Kaj torej storiti, da se bodo cilji res uresničili?

Pomagajo tri stvari?

1. Javna objava ciljev; cilji morajo biti jasni, količinsko in časovno določeni!
2. Partner, ki vam pri tem pomaga – veliko lažje je, če niste sami.
3. Kazen – kako se boste kaznovali, če cilja ne boste uresničili.

Moj znanec je shujšal za 20 kilogramov v pol leta. In idealno težo ohranja že več kot leto dni. Kako mu je to uspelo?

Na pikniku, kjer je bilo 20 ljudi, je javno povedal, da bo shujšal. Pri cilju se mu je pridružil prijatelj, ki je tudi naznanil, da bo shujšal 10 kilogramov. In oba sta javno naznanila, da bosta politični stranki, ki jo oba izjemno sovražita, nakazala vsak po 2.000 evrov, če jima ne uspe. Poti nazaj ni bilo … :)

Cilje boste uresničili, če boste aktivni, če boste delali tisto, kar vsa vodi k uresničitvi ciljev. Ja, brez akcije ne bo nič.

Aja, še ena pomembna zadeva …

Najprej vprašanje: Kako težko se vsako jutro pripravite k aktivnosti, ki ji pravimo umivanje zob? Nobenih težav nimate s tem, mar ne? Nobene posebne težave z motivacijo … Veste, zakaj nihče nima težav s tem, da bi se motiviral k umivanju zob?

Ker je to ritual, na katerega smo se navadili!

Vse, kar postane ritual, je tako lahko kot dihanje. Kaj morate narediti, da bodo aktivnosti, ki vam v vašem osebnem in poslovnem svetu prinašajo rezultate, postale ritual?

Vztrajajte pri svojih novih aktivnostih vsaj 21 dni! To je to. Če boste vztrajali tri tedne, bo vaša nova aktivnost postala lahkotna, neboleča, samo po sebi umevna, tako kot umivanje zob.

Veliko uresničenih ciljev v letu 2011 vam želim.


Dodaj komentar


Komentarji:

05.01.2011 @ 17:00 Gregor Cuzak
Ja, prav na ta zadnji del sem čakal. Velik del svojih navad sem spremenil na pozitivno, ko sem se odločil, da vztrajam 30 dni, ali pač 21. Ko nekaj ponavljaš, se to uteče in ostane. Tako se naučiš, da uvedba sprememb ni nič drugega kot njihova uvedba in nato dovolj dolgo vztrajanje, ki pa sploh ni tako dolgo.
05.01.2011 @ 20:05 Marjan Račnik
Motivi, motivacija... Kar deluje za enega ne deluje za druge. Javne objave ciljev delujejo le za tiste, ki imajo visoko izražen motiv ČAST/PONOS. Koliko ljudi ste že slišali, da so javno kaj obljubili, od tega pa nato nič ni bilo? Koliko politikov javno obljublja kaj bolj preprostega, kot pa shujšati za 5 kg, nato pa iz tega nič ni. Motive zelo dobro opisuje dr. Steven Reiss.
05.01.2011 @ 22:34 Biokmetovalec
Pravzaprav je razlika med uspešnimi in neuspešnimi (ljudje, ki svojih želja ne spremenijo v cilje) samo v tem, da so razvili različne miselne navade in v "sebi" nosijo različna prepričanja - verjamejo v različne "resnice"...
19.01.2011 @ 02:47 DJ Lovro
Vse več jih je, ki samo rečejo: "Bomo, bomo...". Od teh besed smo dali enemu celo tak nadimek, ki ga označi vsakič, ko se ga sreča ...
22.02.2011 @ 11:09 babica
Točno to je treba storiti, kar svetujete na koncu.
Moja izkušnja; ob novem letu sem obljubila, da bom opravljala jutranje pomlajevalne vaje,( dobrih pet minut), to je treba opraviti takoj ko vstaneš. Strašno težko je bilo, vsako jutro sem "glihala" sama s sabo, danes pa nebi, bom jutri spet. Vso energijo sem morala vložiti v to, da nisem vaj niti enkrat opustila. Sedaj jih že delam brez težav, pa tudi bolje počutje se že pozna.
na vrh