Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj V letu 2011 bo vse drugače!
Dnevnik guruja
Komentarji:   72 29.12.2010

Ste si tudi vi zastavili nove cilje za leto 2011?
Kaj ste si zaželeli za naslednje leto? Bolje rečeno, kakšne cilje ste si zastavili? Saj veste, želje, ki nimajo roka, do kdaj jih boste uresničili, ostanejo samo želje.
Rok je zelo, zelo pomembna zadeva … Če naše mame ne bi imele roka, nas verjetno ne bi bilo na tem svetu ...

Torej, dragi moji, kakšni so vaši cilji za leto 2011?

Če boste na kratko opisali svoje poslovne, lahko pa tudi osebne cilje, v komentar na blogu marketinškega guruja, se bo zgodilo nekaj izjemnega:

1. Dramatično boste povečali verjetnost, da boste cilje uresničili. Cilji, ki so zapisani in javno objavljeni, se pogosteje uresničijo. Ko boste cilje zapisali in jih objavili na mojem blogu, boste povečali verjetnost za uresničitev.

2. Med vse, ki boste sodelovali, bomo razdelili 5 seminarjev na DVD-jih po vaši izbiri. Na voljo pa bo še neznano število tolažilnih knjižnih nagrad.
V rubriko komentar torej vpišite svoje cilje za leto 2011. Med komentarji boste našli zapisane tudi moje poslovne in osebne cilje (malo boste morali počakati, da vidim vaše cilje :)).

p.s. Trenutno še sprejemamo prijave na največji marketinški seminar, ki ga ponovno podpira Toyota. Prijavite se lahko tukaj.
 


Dodaj komentar


Komentarji:

29.12.2010 @ 09:46 Andrej
Torej, 2011 ne bo nekaj povsem drugačnega. Bo pa unikatno, kot vsako do sedaj. Na tem bom pač delal tudi sam. Glavni poslovni cilj pa je prodor na SLO trg z novim produktom, namenjenem vsakemu posamezniku, ki si želi zdravja. O katrem proizvodu govorim? To je pa še skrivnost, ker še nismo v 2011.
29.12.2010 @ 10:16 Danilo
Moj širši cilj - namen v 2011 je Videti celot -služiti celoti. In v okviru tega bom izpeljal vsaj 12 moderiranih srečanj po metodi teorije U v lokalnih skupnostih podjetjih, NVO, ki bodo tem organizacijam pomagale videti celoto in potem izbrati dejavnosti za služenje tej celoti.
29.12.2010 @ 10:43 Janez
Neizprosna borba bo tudi v letu 2011. Spoznal sem, da v poslu danes kvaliteta izdelka sploh ni tako pomembna, niti ni cenjena pri osebah, ki odločajo o nabavi. Več drugih zadev ima prednost. Žal s tem trpi potrošnik. Ali pa tudi ne.
Izboljšati moram denerni tok, povečati prodajo obstoječih izdelkov za 30%, izločito slabo prodajne, močno povečati prodajo izdelke, ki smo ga plasirali na tržišče šele v izteku pretekle sezone in storiti vse za plasiranje na trg povsem novega izdelke, ki je že pripravljen za trženje.
Imejte se lepo tudi vi!
29.12.2010 @ 10:56 Lilijana
Leto 2011 bo takšno kot vsa leta dosedaj: ustvarjalno, odprto za novosti. povezovalno, delavno in uspešno.
Novi cilji za 2011 pa so: prodor na nove trge in pridobitev novih artiklov, oblikovanje nove dejavnosti- svetovanje, oblikovati močne , ustvarjalne time znotraj podjetja in posodobitev oz. razširitev poslovnih prostorov podjetja.
Vsem vam pa voščim srečno, zdravo in uspešno 2011. Ker smo srečni in uspešni nas ne bo skrbela nobena kriza še manj pa pokojnine in recesije. SREČNO.
29.12.2010 @ 10:58 lz
Po dolgih letih vedenja, bom v letu 2011 tudi dejansko naredil naslednje: Se nehal nenormalno truditi za posle, ki ne prinašajo normalne razlike v ceni in se začel za 30% bolj truditi za prodajo izdelkov, ki imajo nadpovprečno razliko v ceni.
Zagotovo!
29.12.2010 @ 11:32 Andrej
Takole, v novem letu bomo arhitekturno spremenili naš prodajni salon, na predzadnji dan v letu smo se odločili za predstavitev te investicije, vse to pa bo za seboj kot domine potegnilo celostni razvoj podjetja, kjer smo že pričeli s pomlajevanjem in izobraževanjem kadrov.

Vse lepo tudi vsem vam, ki ste usmerjeni v prihodnost.

AnaMarija
29.12.2010 @ 12:07 Petra
V letu 2011 bom:
- omejila vnos hrane v svoje telo (kolikor bo pač šlo)
- namenila več časa osebnostni rasti in (dokaj) redni telovadbi
- vnovčila diplomo
- ljudem, ki jih imam rada to večkrat pokazala
- poskusila najti smisel vsakega dneva in se skušati več smejati.

Petra
29.12.2010 @ 12:09 EMIL
V LETU 2011 SEM SI POSTAVIL VISOKE CILJE IN SICER PROMET V VIŠINI 1.000.000 EUR, NAKUP VIKENDA NA MORJU...
29.12.2010 @ 12:13 Natalija
Vse zagotovo ne bo drugače. Si pa želim več stabilnosti ter vsaj približno redno in dobro plačano službo. Seveda se bom potrudila tudi za boljše odnose tudi do sebe.
Torej vse dobro v letu 2011!
29.12.2010 @ 12:39 slavc
leto 2011
1.do konca julija priti do cca. 400eur dodatnega zaslužka ob delu.
2.do konca 1.kvartala izboljšati kakovost znanja in tudi čim večjo samostojnost zaposlenih.
s tem bi imel več časa zase.
3.do konca 3.kvartala pridobiti licenco.
na vrh