Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj V letu 2011 bo vse drugače!
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 29.12.2010

Ste si tudi vi zastavili nove cilje za leto 2011?
Kaj ste si zaželeli za naslednje leto? Bolje rečeno, kakšne cilje ste si zastavili? Saj veste, želje, ki nimajo roka, do kdaj jih boste uresničili, ostanejo samo želje.
Rok je zelo, zelo pomembna zadeva … Če naše mame ne bi imele roka, nas verjetno ne bi bilo na tem svetu ...

Torej, dragi moji, kakšni so vaši cilji za leto 2011?

Če boste na kratko opisali svoje poslovne, lahko pa tudi osebne cilje, v komentar na blogu marketinškega guruja, se bo zgodilo nekaj izjemnega:

1. Dramatično boste povečali verjetnost, da boste cilje uresničili. Cilji, ki so zapisani in javno objavljeni, se pogosteje uresničijo. Ko boste cilje zapisali in jih objavili na mojem blogu, boste povečali verjetnost za uresničitev.

2. Med vse, ki boste sodelovali, bomo razdelili 5 seminarjev na DVD-jih po vaši izbiri. Na voljo pa bo še neznano število tolažilnih knjižnih nagrad.
V rubriko komentar torej vpišite svoje cilje za leto 2011. Med komentarji boste našli zapisane tudi moje poslovne in osebne cilje (malo boste morali počakati, da vidim vaše cilje :)).

p.s. Trenutno še sprejemamo prijave na največji marketinški seminar, ki ga ponovno podpira Toyota. Prijavite se lahko tukaj.
 


na vrh