Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Mehčalec za moške
Marketing
Komentarji:   5 21.12.2010

Izdelkov, ki so primerni za oba spola, vse starostne skupine, v resnici nihče ne kupuje. Poglejmo primer šampona za lase. Če na šamponu piše, da je primeren za vse vrste las, se nam zdi, da že ne more biti dober. Potem pa taisti šampon prepakirajo in na eno embalažo napišejo, da je za krhke lase, na drugo, da je za svetle lase in na tretjo, da deluje proti prhljaju. In šampon se prodaja za med …

Specializacija je pogosto ključ do večje prodaje!

zamoske

Kaj pa pravite na tale slovenski poskus specializacije? Mehčalec za moške! :) 

To je to. Ravno to moški potrebujemo, ravno o tem sanjamo! :)

O mehčalcu za moške ... Je pa res, da takšna reč vzbudi pozornost, da izstopa. Ne vem, ali se mehčalec dobro prodaja ali ne. Si pa nisem mogel kaj, da ga ne bi slikal za blog.
 


Dodaj komentar


Komentarji:

21.12.2010 @ 13:00 Simonka23
Hehe, mehčalec za moške ... :) hm, me pa res zanima, koliko moških bo dejansko odneslo ta izdelek na blagajno. Reklame na TV so itak videti, kot da so namenjene moškim. S tem mislim seveda na reklame za detergente, vložke, čistila ... Ko ženska naroči svojemu moškemu, naj ji prinese iz trgovine točno določen detergent, ji bo prinesel pač tistega, ki ga je večkrat videl na televiziji. Ženske tako ali tako vemo, kaj je res dobro in ne padamo na te finte;)
Ampak ne morem si kaj, da ne bi še malo razmišljala, kaj dejansko so hoteli povedati z mehčalcem za moške ...:)
21.12.2010 @ 15:22 tina
Je to res proizvod, ki naj bi ga kupovali moški?
Glede na to, da naj bi to bil mehčalec za moške, bi ga sama z veseljem odnesla domov - ko namreč kupujem kakšno dražjo stvar, bi mi prav prišel pripomoček, s katerim bi lahko omehčala svojega moža....
Če pa pogledam iz drugega zornega kota, pa ne vem, kdo bi si želel "mehkega" moškega.... :-)
22.12.2010 @ 17:54 Marko
Simonka23: zdej ste me pa nasmejali.. da ne padate na te finte :) Kdo pa kupuje mehčalec? Ženske? Zakaj? Ker je tako mehkoooo, tako lepo dišiiii.. to so te finte ;)
23.12.2010 @ 08:12 Grascakinja
Zadnjič sem v nekem prospektu zasledila tudi LIKALNIK za moške... le kam to pelje... si morda lahko obetam reorganizacijo domačega gospodinjstva?
23.12.2010 @ 08:22 Aleš
Grascakinja, nekatera gospodinjsta so že "reorganizirana" - pogoj je, da je možek copatek ...
na vrh