Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Mehčalec za moške
Marketing
Komentarji:   0 21.12.2010

Izdelkov, ki so primerni za oba spola, vse starostne skupine, v resnici nihče ne kupuje. Poglejmo primer šampona za lase. Če na šamponu piše, da je primeren za vse vrste las, se nam zdi, da že ne more biti dober. Potem pa taisti šampon prepakirajo in na eno embalažo napišejo, da je za krhke lase, na drugo, da je za svetle lase in na tretjo, da deluje proti prhljaju. In šampon se prodaja za med …

Specializacija je pogosto ključ do večje prodaje!

zamoske

Kaj pa pravite na tale slovenski poskus specializacije? Mehčalec za moške! :) 

To je to. Ravno to moški potrebujemo, ravno o tem sanjamo! :)

O mehčalcu za moške ... Je pa res, da takšna reč vzbudi pozornost, da izstopa. Ne vem, ali se mehčalec dobro prodaja ali ne. Si pa nisem mogel kaj, da ga ne bi slikal za blog.
 


na vrh