Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Navodila po pošti
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 20.12.2010

Moja žena je danes kupila komplet družabnih iger, ki jih bo potem Božiček pustil v vrtcu. Trgovka je ženi prijazno rekla, da ji lahko navodila za družabne igre pošljejo tudi po mailu. Če bi se priložena navodila slučajno izgubila … In prišla je do elektronskega naslova stranke, do katerega sicer ne bi prišla. Pametna trgovka, odličen sistem!
V mnogih trgovinah imajo lep obisk, zadovoljni so s prodajo. Problem pa je v tem, da ne vedo, komu so prodali. No, ta trgovina te težave nima. Precej elegantno – stranki nudijo dodatno brezplačno storitev – pridejo do elektronskih naslovov strank. Kaj pa vi, imate kakšno podobno izkušnjo? Kako pa v vašem podjetju pridete do elektronskega naslova stranke?
 


na vrh