Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Si jedla sir?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 13.12.2010

Katerega izmed dialogov, kaj od Big brotherja slavnih, ki je trajal deset tednov, si bo večina Slovencev, ki so gledali vsaj kakšno oddajo, zapomnila?
Big brother slavnih bo (je) postal slaven po dialogu »Si jedla sir?«.

Dober govor, dober film, dobra poslovna prezentacija vsebuje nekaj, kar Američani imenujejo »sound byte«. Gre za frazo, ki ostane v spominu.
O tem sem na blogu že pisal. Naj vas spomnim na Miloševičev »Ne čujem dobro!« in na Kučanov: »Danes so dovoljene sanje, jutri je nov dan.« ali na Turkov: »Šola je cool.«
 

Ljudje (kupci) imamo dandanes izjemno kratek spomin. Vsak dan nas zasipajo s toliko informacijami, da si zapomnimo samo stavek ali dva. Pa še ta stavek (sound byte) si običajno zapomnimo zunaj konteksta in pozabimo, za kaj je sploh šlo.

Sanje vsakega ustvarjalca oglasov so narediti nekaj v slogu »Si jedla sir?!«

Nekaj, kar ostane v spominu in o čemer se ljudje pogovarjajo, nekaj, kar se virusno širi.
 

Želite še eno marketinško lekcijo?

Ok, naj vam bo ... Tisti, ko so spretni se "prišlepajo" na trenutno aktualno dogajanje. Ob tej gverilsko diverzantski akciji Denisa Avdića, sem se res nasmejal. :)


na vrh