Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ker
-
MarketingKomentarji: 3 01.12.2010
Dobri prodajalci poznajo čarobne učinke besedice ker. Ko prodajamo, moramo povedati, pokazati, razložiti, zakaj se splača kupiti naš izdelek ali storitev.
Zakaj kupiti dražje 98- ali 100-oktansko gorivo?
Ker:
Zakaj je pivo Budwiser boljše od drugih »običajnih« piv?
Ker je bolj sveže.
Dogaja se, da je razlog, ki ga navedemo za besedo KER, malo za lase privlečen … Ampak vseeno deluje. Redna uporaba besede KER povečuje prodajo.
Komentarji:
-
01.12.2010 @ 12:50
silvester
- Se popolnoma strinjam, KER...
-
07.12.2010 @ 02:30
DJ Lovro
-
Mene nekateri ne pokličejo, KER sem predrag. Sploh jih ne zanima, da jim lahko s svojim znanjem in izkušnjami pomagam, da posledično prej in več zaslužijo, ker:
- redno hodim na predavanja Lisac & Lisac, vodilnih strokovnjakov s področja marketinga v SLO!
- prebiram blog in nasvete na lisac.si in lisac-lisac.si, specializirane članke in časopise, internet strani, knjige (*namesto njih!) ter se zanimam za to temo in na tem področju bolj ali manj uspešno delujem že več kot 20 let
- me zanima, kako tem stvarem strežejo po svetu, grem včasih tudi osebno pogledat (*da bi jim znal boljše svetovat, jim pomagat k uspehu!). Spremljam, opazujem, poslušam!
- študiram tudi lokalno področje in vem, kako se določeni ljudje na ponujeno odzivajo oz. se ne odzivajo ...
- testiram, velikokrat na svoje stroške...
- lahko napovem trende par let prej (*vseeno nikoli ne poslušajo) ali si jih celo izmislim (*a ne želijo biti prvi!)
- je vse, kar predlagam, njim spet dodatni strošek
- ne vedo, da ponavljanje deluje!
- jih je v posel, katerega opravljajo, nekdo prisilil, niso tega želeli (npr. morajo delati z ljudmi, a ljudi ne marajo ...)
- se jim zdi, da bi jim želel denar samo vzeti in ga ne bi mogli dobiti več nazaj (*dober kontra primer ta vikend: stranka je najela plesno skupino za v lokal in, KER v lokalu ni bilo prostora za garderobo, jih je na preoblačenje poslal v sosednjo trgovino z oblačili, ki je tudi njegova. Kaj se je zgodilo? Ker ima v trgovini mega oblačila, so punce želele kupiti od njega še oblačila in, KER je faca in se z njim da lepo zmenit, je za njih uredil možnost nakupa, tako so velik del zaslužka spet - po drugi strani - pustile pri njem!). Ker večina razmišlja samo o instant efektu in je brez idej, se zato tudi velikokrat obrišejo pod nosom ...
- imam bogato adremo ljudi, ki so mi zaupali podatke, da jih povabim tja in tja ... (poslužujem se tako kontaktnih telefonskih številk, kot SMS, kot vabil preko maila, kot osebnih vabil, pošte ...)
- so ONI najbolj pametni!
Na poti uspeha, z Lisac&Lisac, naprej! -
07.12.2010 @ 02:34
DJ Lovro
- Mogoče pa nekaterih prodaja sploh ne zanima, KER je potem treba tudi več delati? Raje samo opazujejo tuje zgodbe o uspehu, tudi to se dogaja ...
Dodaj komentar