Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Ker
Marketing
Komentarji:   3 01.12.2010

Dobri prodajalci poznajo čarobne učinke besedice ker. Ko prodajamo, moramo povedati, pokazati, razložiti, zakaj se splača kupiti naš izdelek ali storitev.

Zakaj kupiti dražje 98- ali 100-oktansko gorivo?

Ker:

gorivo

Zakaj je pivo Budwiser boljše od drugih »običajnih« piv?

pivo

Ker je bolj sveže.

Dogaja se, da je razlog, ki ga navedemo za besedo KER, malo za lase privlečen … Ampak vseeno deluje. Redna uporaba besede KER povečuje prodajo.

 


Dodaj komentar


Komentarji:

01.12.2010 @ 12:50 silvester
Se popolnoma strinjam, KER...
07.12.2010 @ 02:30 DJ Lovro
Mene nekateri ne pokličejo, KER sem predrag. Sploh jih ne zanima, da jim lahko s svojim znanjem in izkušnjami pomagam, da posledično prej in več zaslužijo, ker:
- redno hodim na predavanja Lisac & Lisac, vodilnih strokovnjakov s področja marketinga v SLO!
- prebiram blog in nasvete na lisac.si in lisac-lisac.si, specializirane članke in časopise, internet strani, knjige (*namesto njih!) ter se zanimam za to temo in na tem področju bolj ali manj uspešno delujem že več kot 20 let
- me zanima, kako tem stvarem strežejo po svetu, grem včasih tudi osebno pogledat (*da bi jim znal boljše svetovat, jim pomagat k uspehu!). Spremljam, opazujem, poslušam!
- študiram tudi lokalno področje in vem, kako se določeni ljudje na ponujeno odzivajo oz. se ne odzivajo ...
- testiram, velikokrat na svoje stroške...
- lahko napovem trende par let prej (*vseeno nikoli ne poslušajo) ali si jih celo izmislim (*a ne želijo biti prvi!)
- je vse, kar predlagam, njim spet dodatni strošek
- ne vedo, da ponavljanje deluje!
- jih je v posel, katerega opravljajo, nekdo prisilil, niso tega želeli (npr. morajo delati z ljudmi, a ljudi ne marajo ...)
- se jim zdi, da bi jim želel denar samo vzeti in ga ne bi mogli dobiti več nazaj (*dober kontra primer ta vikend: stranka je najela plesno skupino za v lokal in, KER v lokalu ni bilo prostora za garderobo, jih je na preoblačenje poslal v sosednjo trgovino z oblačili, ki je tudi njegova. Kaj se je zgodilo? Ker ima v trgovini mega oblačila, so punce želele kupiti od njega še oblačila in, KER je faca in se z njim da lepo zmenit, je za njih uredil možnost nakupa, tako so velik del zaslužka spet - po drugi strani - pustile pri njem!). Ker večina razmišlja samo o instant efektu in je brez idej, se zato tudi velikokrat obrišejo pod nosom ...
- imam bogato adremo ljudi, ki so mi zaupali podatke, da jih povabim tja in tja ... (poslužujem se tako kontaktnih telefonskih številk, kot SMS, kot vabil preko maila, kot osebnih vabil, pošte ...)
- so ONI najbolj pametni!

Na poti uspeha, z Lisac&Lisac, naprej!
07.12.2010 @ 02:34 DJ Lovro
Mogoče pa nekaterih prodaja sploh ne zanima, KER je potem treba tudi več delati? Raje samo opazujejo tuje zgodbe o uspehu, tudi to se dogaja ...
na vrh